دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند با صدای شوکا کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند اثر باربارا دی‌آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

گوینده:شوکا کریمی
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند، اثر باربارا دی‌آنجلیس، کتابی برای درک بهتر و بیشتر زنان از مردان، درک بهتر آنان از خودشان و کمک به بهبود روابط زناشویی است.

این اثر را با صدای شوکا کریمی بشنوید و به درک بهتری از مردان برسید.

درباره کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند یک اثر شنیدنی و مفید از باربارا دی‌آنجلیس است. او در این کتاب به زنان و مردان کمک می‌کند تا به شناخت بالایی از مردان برسند. این شناخت می‌تواند بر بهبود رابطه‌ی عاطفی و زندگی زناشویی شما موثر باشد. 

اغلب مرد بودن به معنای پنهان کردن احساسات، تمایل به پیروزی در رقابت‌ها، نبرد با دنیای خشن و زمخت بیرونی، حفظ بقاء، داشتن استقلال شخصی و با کنترل بودن است. مردها توسط عاداتی کنترل می‌شوند که از نسل‌های قبل به آن‌ها منتقل شده است. مردان را والدین و اجتماع شرطی کرده‌اند؛ بدین معنی که ارزش‌هایی را به آنان آموزش داده‌اند که نهایتا آن‌ها را از صمیمیت و نزدیکی دور می‌کنند. اما اگر این‌ ویژگی‌ها را بشناسید، می‌توانید به تفاهمی دست پیدا کنید که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند. بنابراین کتاب رازهایی درباره‌ی مردان؛ که هر زنی باید بداند به شما کمک می‌کند تا با شناخت خوبی از مردان، وارد رابطه‌ی صحیح شوید. و بتوانید رابطه‌تان را از بن‌بست نجات دهید. 

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند را به تمام زنان و مردان پیشنهاد می‌کنیم. اگر در یک رابطه‌ی عاطفی هستید، کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند می‌تواند به بهبود رابطه‌ی شما کمک کند. 

درباره‌ی باربارا دی‌آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد

نظرات کاربران

خیر کثیر
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

عااالی بود، کاملاا مطابق واقعیت، برای شناخت بهتر آقایون و اینکه چطور باید رفتار کنیم باهاشون خیلی خوبه نه تنها با همسر بلکه هر مرد دگ تو زندگی، کمی گویندگی خشکی داشت ادم وسطش حواسش پرت میشد، بسیار کاربردی

mahsa azimi
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

خوندن این کتاب رو به همه خانمها توصیه میکنم

زمان

۹ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۹۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۹۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان