دانلود کتاب صوتی فونتامارا با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فونتامارا اثر اینیاتسیو سیلونه

دانلود و خرید کتاب صوتی فونتامارا

معرفی کتاب صوتی فونتامارا

کتاب صوتی فونتامارا نوشتهٔ اینیاتسیو سیلونه و ترجمهٔ منوچهر آتشی است. گویندگی این کتاب صوتی را ابوالفضل شاه بهرامی انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک داستان بلند ایتالیایی.

درباره کتاب صوتی فونتامارا

کتاب صوتی فونتامارا حاوی یک داستان بلند ایتالیایی و قصهٔ ساکنان دهکده‌ای به نام «فونتامارا» است که زیر ستم فئودال‌های زمان خود زندگی می‌کند. این کتاب که اولین اثر اینیاتسیو سیلونه بود، او را به شهرتی جهانی رساند. سیلونه نگارش این رمان را در سال ۱۹۳۱ میلادی به پایان برد. او این اثر را در زمان پناهندگی‌اش از پلیس فاشیست در داووسِ سوئیس نوشت. فونتامارا یک روستای کوچک و خیالی در مارسیکا در منطقهٔ آبروزو است. مردم فونتامارا فقیر هستند و روستا آنقدر دور است که شهروندان از وقایع عمدهٔ اجتماعی مانند ظهور فاشیسم بی‌اطلاع هستند. یک شکاف عظیم بین دهقانان که اهالی فونتامارا هستند و کسانی که در شهر زندگی می‌کنند، وجود دارد. آن‌ها برای زنده‌ماندن روی زمین کار می‌کنند، به‌عنوان ابزاری برای پیشرفت اقتصادی به مهاجرت روی می‌آورد و از وقایع خارج از شهر خود بی‌اطلاع هستند. آن‌ها از بقیهٔ ایتالیا جدا شده‌اند و از مدرنیته و فناوری جدید هیچ ندارند و مدام مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. داستان چیست؟ بشنوید تا بدانید.

شنیدن کتاب صوتی فونتامارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایتالیا و قالب داستان بلند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اینیاتسیو سیلونه

اینیاتسیو سیلونه متولد اول مهٔ ۱۹۰۰ است. او در ۲۲ اوت ۱۹۷۸ درگذشت. سیلونه کودکی را با فقر گذراند و در زمین‌لرزهٔ سال ۱۹۱۵ در ایتالیا، پدر و مادر و پنج برادر خود را از دست داد. او در ۱۹۲۱ به حزب کمونیست ایتالیا پیوست و شروع به مبارزه با دستگاه فاشیستی موسولینی کرد. در ۱۹۲۷ سفری به شوروی کرد و پس از بازگشت از آن سفر راه مستقلی را در پیش گرفت. او پس از بازگشت از شوروی و تحت‌تأثیر مشاهداتی عینی، از آن حزب خارج شد و راهی مستقل در پیش گرفت. سیلونه که سال‌ها از پیشگامان مبارزه با فاشیسم بود، به نیکی دریافته بود که دغدغهٔ احزاب کمونیست برقراری دموکراسی نیست. از کتاب‌های او می‌توان به «فونتامارا»، «نان و شراب»، «مکتب دیکتاتورها»، «دانهٔ زیر برف»، «یک مشت تمشک»، «خروج اضطراری»، «ماجرای یک پیشوای شهید»، «راز دل لوکا» و «روباه و گل‌های کاملیا» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی فونتامارا

«هر بانکی عظیم‌تر از بانک قبلی بود و بعضی از آن‌ها مثل کلیسا گنبد و قبه داشتند. گرداگرد آن‌ها انبوهی از آدم و اتومبیل وجود داشت. براردو هرگز از تحسین این چیزها خسته نمی‌شد. من پرسیدم: «اما این‌ها گنبد دارن، شاید کلیسا باشن!» براردو باخنده جواب داد: «آره، اما مربوط به خدای دیگه. خدایی که حقیقتا بر زمین حکومت می‌کنه، پوله. و او بر همه‌کس حکومت می‌کنه، حتی بر کشیش‌هایی مثل دون‌آباکیو که درباره خدای آسمان صحبت می‌کنن. حالا که خدای تازه بر زمین حکومت می‌کنه، کاش ما با اعتقاد به همان خدای قدیمی از بین می‌رفتیم.»»

نظرات کاربران

نیلوفر
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

چرا نسخه چاپی رو قرار نمی دهید

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

فونتامارا رمانی تلخ ولی بسیار مهم از نویسنده ایتالیایی، اینیاتسیو سیلونه است که در آن به بررسی زندگی مردم یک روستا به نام فونتامارا می‌پردازدفونتامارا داستان مردم ساده و بی‌آلایشی است که تقریبا می‌توان گفت هیچ‌چیزی ندارند و زندگی از

- بیشتر
Amir.j
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

یقینا شاهکار اقای سیلونه همین فونتامارا هست.. بعد از خواندن نان و شراب و یک مشت تمشک این داستان رو گوش کردم.. چقدر زیبا چقدر ساده و ظریف و احساسی.. حتما به دوستان پیشنهاد میکنم گوش بدن و یا کتابشو

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان