دانلود کتاب صوتی راز با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز اثر محمد قصاع

دانلود و خرید کتاب صوتی راز

معرفی کتاب صوتی راز

کتاب راز، اثر استیون کینگ، نویسنده مشهور ژانر معمایی است که داستان‌های او از معروف‌ترین‌های این ژانر هستند. 

درباره کتاب صوتی راز 

کتاب صوتی راز، روایت رازآلود مردی تنها در کنار دریاچه است که تصمیم به نوشتن رمانی می‌‌گیرد، اما همه‌چیز آن‌طور که او می‌خواهد، پیش نمی‌رود.

استیفن کینگ که به‌عنوان نویسنده پرکار ژانر ادبی در گونه‌های معمایی و خیال‌پردازانه شناخته می‌شود، این بار روزهایی از زندگی مردی را روایت می‌کند که به ویلایی کوچک در نزدیکی دریاچه‌ای پناه برده است. او می‌خواهد  برای ترمیم زخمِ خیانت همسرش به نوشتن بپردازد و رمانی بنویسد. اما آرامش او با ورود مردی غریبه که به سرقت ادبی متهمش می‌کند،  به‌هم می‌ریزد.

ماجرا فقط به ورود این مرد ناشناس ختم نمی‌شود و بعد از آن اتفاقات عجیبی مانند سرقت و آتش‌سوزی هم رخ می‌دهد که همچون رازی سربه‌مُهر می‌ماند. این راز مبهم مخاطب و شنونده داستان را تا انتها با خودش همراه می‌کند.

تعلیق و کنجکاوی برای دانستن رازهای داستانی، از عناصر کتاب‌های استیون کینگ هستند. در کتاب صوتی راز این دو عنصر به‌قدری پررنگ‌اند که مخاطب مدام برای آشکارشدن راز پنهان ماجرا، در انتظار است.

 شنیدن کتاب صوتی راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی و رازآلود.

 بخشی از کتاب صوتی راز 

• گاهی حقیقت به درون نفوذ می‌کند و اگر انسان خودآگاهانه سعی کند فکر یا گمان کند می‌تواند از حقیقت بگریزد، نتیجه بسیار مخرب خواهد شد. درست شبیه این‌که موجی عظیم، مستقیم به سوی موج‌شکن برود و آن را همراه انسان نابود کند.

• دانشجوی سال اول بود و در ترم بهاری درس می‌خواند. موضوع کلاس نویسندگی خلاق، داستان کوتاه بود. معلم مردی بود به نام ریچارد پرکینز که دو رمان نوشته بود. نقدهای مثبتی بر دو کتابش نوشته شده بود، اما فروش اندکی داشتند. مورت یکی از آن رمان‎ها را خوانده بود و فکر کرده بود نقد خوب و فروش بد ریشه مشترکی دارند: کتاب‌ها درک‌شدنی نبودند. اما آن مرد، معلم بدی نبود. دست‌کم آن‌ها را سرگرم نگه می‌داشت.


معرفی نویسنده
عکس استیون کینگ
استیون کینگ
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

استیون کینگ در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در پورتلند واقع در ایالات متحده‌ی آمریکا متولد شد. او فرزند دوم «نلی روث و دونالد پیتزبری کینگ» بود و یک برادر بزرگ‌تر از خودش داشت. زمانی که استیون خردسال بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. استیون و برادر بزرگ‌ترش که دیوید نام داشت در خانه‌ی مادرشان بزرگ شدند.

نظرات کاربران

Katayoon Farahmand
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

من اول فیلمش رو دیدم با بازی جانی دپ که بنام secret window هست و البته پایانش بنظرم جور دیگه ای بود در فیلم. فیلم خوش ساختی بود و وقتی کتاب هم دیدم دلم خواست بخونم ببینم چه تفاوت هایی

- بیشتر
حسین توکلی
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

داستان بسیار عالی است . اما قدری تاریخ این مضمون داستانها گذشته و الان شاید کهنه و تکراری به نظر برسه . با این حال ، فضا سازی و شخصیت پردازی استفن کینگ مثل همیشه عالیه .

Pardis
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

کتابی بود که از اواسط کتاب میشد پایانش رو حدس زد ولی خوب اخر اخرش نویسنده یک سوپرایز داشت 🥲

کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

محشره فیلمش رو نگاه کردم . کاملا شبیهشه و چیزی تو فیلم سانسور نشده ولی پایان 🥲

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۶۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۶۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
۸۰,۵۰۰
۳۰%
تومان