دانلود کتاب صوتی شهامت موفق شدن با صدای عباس غلامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهامت موفق شدن اثر عباس غلامی

دانلود و خرید کتاب صوتی شهامت موفق شدن

معرفی کتاب صوتی شهامت موفق شدن

کتاب صوتی شهامت موفق شدن، اثری از کاترین پاندر، نویسنده مشهور کتاب از دولت عشق است. این کتاب رمزی را برای ما بیان می‌کند که کمکمان می‌کند تا به جمع مردم موفق در سراسر دنیا بپیوندیم. 

نشر صوتی آوانامه این کتاب را با ترجمه لادن شریعت زاده و صدای گرم و زیبای عباس غلامی منتشر کرده است.  

درباره کتاب صوتی شهامت موفق شدن

موفق شدن امری است که همه ما در طول زندگی خود به دنبال آن هستیم. اما اگر به گذشته یا حتی مسیر پیش روی خود نگاهی بیندازیم، ممکن است پیش خود اینطور فکر کنیم که موفقیت، فقط مخصوص به عده خاصی است. آیا وقعا اینطور است؟ آیا برای موفق شدن باید جز گروه و قشر خاصی بود؟ آیا ما هم می‌توانیم به کسانی ملحق شویم که شهامت موفق شدن را دارند؟ اصلا این موفقیت راز و رمز خاصی دارد که باید از آن آگاه باشیم؟ 

حتما همه ما بارها چنین سوالاتی را از خود پرسیده‌ایم. جواب این است که بله همه ما می‌توانیم به جمع افراد موفق در سراسر دنیا وارد شویم اما فقط در صورتی که شهامت موفق شدن را داشته باشیم. اما چگونه می‌توانیم این شهامت را به دست بیاوریم. باور داشتن به اینکه قرار است در مسیر موفقیت قرار بگیریم یا القای این تفکر به خود که ما باید موفق شویم، کافی است؟ 

کاترین پاندر، در این کتاب صوتی قرار است به این پرسش‌ها پاسخ دهد: او اعتقاد دارد تنها یک رمز موفقیت جهانی برای همه وجود دارد و آن، یادآوری نعمت‌های اصولی است. در حقیقت اگر ما بیاموزیم که چگونه نعمای اصولی را به یاد خود بیاوریم و قدردان آن‌ها باشیم، نیمی از راه موفقیت را پیموده‌ایم.

اما نباید فراموش کنیم که روش‌های بسیاری برای رسیدن به موفقیت، بیان شده‌اند؛ برخی روش‌ها در نهایت با خود رکود، دلسردی و غرور همراه می‌آورند و حتی با وجود این، بازهم برخی افراد حاضرند از این روش‌های استفاده کنند.

کتاب صوتی شهامت موفق شدن هم مانند آثار دیگر کاترین پاندر در مورد توانگری است. او نتیجه سال‌ها تلاش، گفتگو و کارکردن با مردم رنج دیده و کمک به آن‌ها را در این کتاب نوشته است. به همین دلیل هم خواندن این کتاب می‌تواند به همه ما کمک کند تا راه حقیقی را که مدت‌ها است به دنبالش هستیم، پیدا کنیم.

کتاب صوتی شهامت موفق شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی شهامت موفق شدن را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که فکر می‌کنند جای موفقیت در زندگی‌شان خالی است. 

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر، کشیش معروف و پرطرفدار آمریکایی ۱۴ فوریه ۱۹۲۷ چشم به جهان گشود. او در رشته‌های تجارت و تعلیم و تربیت تحصیل کرده است و کلیسایی با عنوان «یکپارچه» تاسیس کرده که دنبال کنندگان زیادی در بین مسیحیان دارد. پاندر نویسنده کتاب‌های معنوی مختلفی از جمله «قانون شفا»، «قانون توانگری» و «از دولت عشق» است.

کتاب‌های او میان خوانندگان ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد و همین مترجمان را برآن داشته است تا هرکدام نسخه خاص خودشان را به مردم تقدیم کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۸۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان