بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیش یادگیری | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب بیش یادگیری اثر اسکات یانگ

بریده‌هایی از کتاب بیش یادگیری

نویسنده:اسکات یانگ
امتیاز:
۳.۶از ۵۲ رأی
۳٫۶
(۵۲)
راه اول این است که یادگیری پاره‌وقت داشته باشید.
Negin
کی. اندرس اریکسونِ روان‌شناس می‌گوید انواع خاصی از تمرین می‌تواند بیشتر ویژگی‌های ضروری برای تبدیل‌شدن به یک متخصص را به وجود آورد، به استثنای خصوصیات ذاتی قد و جثه.
Negin
بیش‌یادگیری مزیت دیگری هم دارد که حتی از مهارتی که از طریق آن می‌آموزید هم والاتر است؛ توانایی انجام‌دادن کارهای سخت، به‌ویژه کارهایی که شامل یادگیری چیزهای جدید است، همچنین به تصور شما از خودتان بُعد می‌دهد و اعتمادبه‌نفسی در شما ایجاد می‌کند برای انجام‌دادن کارهایی که قبلاً نمی‌توانستید انجام دهید.
Negin
درنهایت، بیش‌یادگیری فشرده است. تمام بیش‌یادگیرانی که شخصاً ملاقات‌شان کرده‌ام برای به‌حداکثررساندن تأثیر یادگیری‌شان از روش‌های غیرمعمول استفاده می‌کردند.
Negin
اولاً بیش‌یادگیری یک راهبرد است. یک راهبرد تنها راه‌حل موجود برای یک مشکل معین نیست، ولی ممکن است راه‌حل خوبی باشد
Negin
مطمئناً توانایی جست‌وجوی مطالب مزیت به حساب می‌آید، اما بدون داشتن مقدار قابل‌توجهی دانش این قضیه در حل مسائل سخت کمکی به شما نمی‌کند.
hadi
در بطن تمام پروژه‌های موفق بیش‌یادگیری این امر وجود دارد که قادر باشید نحوهٔ عملکرد موضوع را بفهمید، بدانید باید به چه مهارت‌ها و اطلاعاتی مسلط شوید و چه روش‌هایی برای انجام‌دادن مؤثرتر این کار وجود دارد.
کاربر ۲۹۷۹۱۴۱
همچنین اصل سوم اسکات در بیش‌یادگیری: کار مستقیم. کار مستقیم یعنی یادگیری با انجام‌دادن مستقیم کاری که می‌خواهید یاد بگیرید. در واقع، همان پیشرفت از طریق کاربست فعال به‌جای یادگیری منفعلانه است
Saba

حجم

۳۰۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۳۰۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد