بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راه آسان ترک سیگار | طاقچه
کتاب راه آسان ترک سیگار اثر آلن  کار

بریده‌هایی از کتاب راه آسان ترک سیگار

نویسنده:آلن کار
امتیاز:
۴.۰از ۵۱ رأی
۴٫۰
(۵۱)
این به ذهن آنها نمی‌رسد که سیگاریها به خاطر مخالفت با آن دلایل سیگار نمی‌کشند. مشکل واقعی این است که باید دلایلی را که باعث سیگار کشیدن آنها می‌شود از بین برد.
Ali bayat
در هفته بدون دخانیات متخصصان پزشکی می‌گویند: امروز روزی است که هر سیگاری سعی می‌کند سیگار را ترک کند. ولی هر سیگاری می‌داند که این روز تنها روزی از سال است که اکثر سیگاریها دو برابر روزهای معمولی سیگار می‌کشند چون سیگاریها دوست ندارند کسی به آنها دستور بدهد و بگوید که چه باید بکنند به ویژه افراد ساده‌لوحی که نمی‌دانند و نمی‌توانند درک کنند که سیگاریها چرا سیگار می‌کشند. چون آنها به طور کامل خود سیگاریها را درک نمی‌کنند و نمی‌دانند که چطور می‌توانند ترک سیگار را برای سیگاری آسان کنند به همین خاطر روش کارشان به این صورت است که می‌گویند این روش را امتحان کن، اگر جواب نداد این یکی را امتحان کن و اگر این هم جواب نداد برو روش دیگر را امتحان کن!.
Ali bayat
چون متخصصان پزشکی و رسانه‌ها نمی‌دانند چطور به سیگاریها برای ترک سیگار کمک کنند، آنها فقط توجه خود را روی یک چیز متمرکز می‌کنند و آن هم این است که به سیگاریها حرفهایی را می‌زنند که آنها خودشان می‌دانند: سیگار برای سلامتی مضر است
Ali bayat
کل ماجرای سیگاریها شبیه به حشره‌ای است که گرفتار یک گیاه حشره‌خوار شده است. حشره ابتدا جذب شهد گیاه حشره‌خوار می‌شود و روی آن می‌نشیند و شروع به خوردن شهد گل می‌کند. ولی در یک لحظه گیاه حشره‌خوار حشره بیچاره را به درون خود می‌کشد و نابود می‌کند.
سعیدا
کیفیت مهمتر از کمیت است ولی اطمینان دارم اینطوری فکر نمی‌کنید که زندگی یک معتاد به الکل یا هروئین بهتر از زندگی کسی است که به این مواد معتاد نیست. آیا واقعا فکر می‌کنید که زندگی یک سیگاری بهتر از یک غیرسیگاری است؟ آیا واقعا اطمینان دارید که کیفیت زندگی افراد سیگاری بهتر از افراد غیرسیگاری است؟
hossein
سیگاریها دلیلی برای سیگار کشیدن خود نمی‌توانند پیدا کنند. ولی وقتی که می‌بینند عده دیگری هم این کار را می‌کنند فکر نمی‌کنند که کار زیاد احمقانه‌ای باشد.
سعیدا
این را در مغز خود وارد کنید که سیگار اعصاب شما آرام نمی‌کند بلکه به آرامی و تدریجی آنها را ویران می‌کند. یکی از بزرگترین دست‌آوردهایی که متوقف کردن سیگار برای شما خواهد داشت، افزایش اعتماد به نفس و آرامش و آسودگی خیال است
nova
بدترین چیزی که ما از آن رنج می‌بریم، ترس است و بزرگترین چیزی که با ترک سیگار به دست می‌آورید رهایی از این ترس است.
nova
هیچ بی آبرویی و رسوایی از شکست وجود ندارد. تنها دلیلی که باعث رسوایی و ننگ ما است این است که سعی و تلاش نکنیم. بدترین شرایطی که می‌شود در نظر گرفت این است که شما شکست بخورید ولی باز هم آن زمان وضعتان از امروزتان بدتر نخواهد شد. فقط به این فکر کنید که پیروزی چقدر جالب خواهد بود. اگر شما تصمیم به سعی و تلاش نگیرید شکست شما تضمین شده است.
صروچ

حجم

۲۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۲۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
۴۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد