دانلود و خرید کتاب راه آسان ترک سیگار آلن کار ترجمه یعقوب رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه آسان ترک سیگار اثر آلن  کار

کتاب راه آسان ترک سیگار

معرفی کتاب راه آسان ترک سیگار

کتاب راه آسان ترک سیگار اثر آلن کار یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها برای ترک سیگار در دنیاست که نوسنده ادعای زیادی درمورد آن دارد و خودش نیز به کمک تکنیک‌های این کتاب سیگار را ترک کرده است.

درباره کتاب راه آسان ترک سیگار

آلن کار نویسنده کتاب راه آسان ترک سیگار اعتقاد دارد که هر فردی این کتاب را مطالعه کند و به دستورات آن با دقت عمل کند به راحتی می‌تواند سیگار را ترک کند. وقتی به فصل آخرین سیگار رسیدید به تنها چیزی که برای ترک سیگار نیاز دارید یک تصمیم محکم است؛ با گرفتن این تصمیم شما به راحتی موفق خواهید شد که سیگار را ترک کنید و تا آخر عمر هرگز دوباره دچار آن نشوید.

مترجم این کتاب آقای یعقوب رضوی درمورد کتاب راه آسان ترک سیگار می‌گوید: «تا وقتی که این کتاب را تمام نکرده بودم ادعای نویسنده را قبول نمی‌کردم، ولی بعد از تمام کردن کتاب فهمیدم که حرف او درست بوده است. این روش را روی چند نفر از دوستان خودم امتحان کردم و با استفاده از این روش آنها توانستند سیگار را ترک کنند.»

دانلود کتاب راه آسان ترک سیگار از آلن کار

با خواندن این کتاب از آلن کار شما با ترک سیگار هیچ نشانه‌ای از احساس محرومیت نخواهید داشت، بعد از ترک آن فورا می‌توانید از فرصت‌های اجتماعی و اعتماد‌به‌نفس‌ بالاتر لذت ببرید و در برخورد با تنش‌ها از توانایی بیشتری برخوردار می‌شوید. با خواندن این کتاب شاید تا حدی نگران و مضطرب شوید و تصور کنید ترک سیگار با درد، و دلهره همراه است اما کتاب راه آسان ترک سیگار می‌تواند همراه بسیار خوبی در این مسیر برای شما باشد.

‌اگر از این کتاب انتظار دارید به شما بگوید سیگاری‌ها دارایی‌شان را هدر می‌دهند‌، یا بگویند این یک عادت چندش‌آور است و شما یک انسان سست‌اراده هستید‌، سخت در اشتباهید. این حرف‌ها باعث نمی‌شود شما سیگار را ترک کنید. زمانی که این کتاب را تمام می‌کنید، باز هم آن را باور نمی‌کنید که چگونه بخشی از عمرتان را با چنین باورهای غلطی در ذهنتان زندگی کرده‌اید.

چرا باید کتاب راه آسان ترک سیگار را مطالعه کنیم؟

تا امروز میلیون‌ها نفر در سراسر جهان توانسته‌اند با استفاده از این کتاب سیگار را ترک کنند پس دلیلی ندارد که شما نتوانید این کار را بکنید. خواندن کتاب راه آسان ترک سیگار از آلن کار مانند یک روش جادویی برای ترک سیگار است، که به شما کمک می‌کند سریع و برای همیشه بدون نیاز به نیروی اراده و بدون علائم درد یا حتی بدون تغییر وزن و استفاده از تاکتیک‌های عجیب و غریب، بدون هیچ‌گونه قرص یا برچسب و بدون ابزار تقلبی سیگار کشیدن را ترک کنید.

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

بسیاری از صاحب‌نظران کتاب آقای آلن کار را یک خدمت ارشمند و بزرگ برای بشریت می‌دانند و خواندن آن را به هر انسانی توصیه می‌کنند. حتی کسانی که سیگار نمی‌کشند نیز بهتر است از محتوای کتاب راه آسان ترک سیگار اطلاع پیدا کنند تا بهتر بتوانند خودشان و خانواده‌شان را در برابر دام سیگار محافظت کنند.

درباره آلن کار

آقای آلن کار در سال ۱۹۳۴ میلادی در شهر لندن انگلستان به دنیا آمد. او در یک شرکت بزرگ حسابدار بود.

او اولین نخ سیگارش را زمانی که شانزده سال داشت کشید. بعد از آن به مدت سی و سه سال روزانه شصت تا صد نخ سیگار می‌کشید. او خودش با اینکه می‌دانست پدرش به‌خاطر مصرف سیگار از دنیا رفته و خواهرش نیز به دلیل مصرف سیگار به سرطان مبتلا شده بود اما در شانزده سالگی شروع به کشیدن سیگار کرد به این امید که هروقت بخواهد می‌تواند آن را کنار بگذارد. او تا جایی سیگار کشیدن را ادامه داد که همسرش که از سیگار کشیدن های او به ستوه آمده بود تصمیم به جدایی از وی گرفت.

سالهای طولانی مصرف سیگار آقای آلن کار را به یک برده تمام‌عیار تبدیل کرده بود. او از سیگار متنفر شده بود اما به دلیلی نامعلوم مجبور بود به کشیدن سیگار ادامه بدهد. برای آقای آلن کار سیگار کشیدن یک کابوس وحشتناک بود و این کابوس هرگز به پایان نمی‌رسید.

استرس سیگار، تصمیم ترک سیگار، مشکلاتی هستند که همه سیگاری‌ها به صورت مشترک از آن رنج می‌برند. این مشکلات باعث شده بود آقای آلن کار دنبال راهی برای ترک سیگار باشد. در طول عمر سیگاری بودنش بارها و بارها به کمک انواع روش‌ها سعی در ترک سیگار داشت که هرگز موفقیتی نصیبش نمی‌شد و دوباره به کشیدن سیگار روی می‌آورد. اما بعد از سال‌ها در سال ۱۹۸۳ میلادی در یک شب مصرف سیگارش را از صد نخ درروز به صفر نخ رسانید و توانست برای همیشه بدون کوچکترین تمایلی به سیگار کشیدن و بدون استفاده از هرنوع جایگزینی سیگار را کنار بگذارد.

مدت‌ها گذشت و آلن کار دیگر سیگاری نبود و جالب اینجا بود که در این مدت هیچ میلی به سیگار کشیدن نداشت. او موفق به کشف روشی موثر برای ترک سیگار شده بود. آلن کار با کمک این روش سیگار را برای همیشه کنار گذاشت. او زمانی که مدتی از ترک سیگارش گذشته بود، تصمیم گرفت با استفاده از این روش تمام سیگاری‌ها را از دام سیگار نجات دهد؛ تا آنها هم بتوانند لذت زندگی بدون سیگار را تجربه کنند. بنابراین کتاب راه آسان ترک سیگار را نوشت.

تکه هایی از کتاب راه آسان ترک سیگار

«در اینجا من باید خیال باطلی را که سیگاری‌ها در مورد ناراحتی‌های ناشی از ترک دارند برطرف کنم. سیگاری‌ها فکر می‌کنند زمانی که سیگار خود را کاهش دهند یا ترک کنند درد و رنج شدیدی به سراغ آنها خواهد آمد. ولی درواقع این ناراحتی‌ها بیشتر جنبه روانی دارند. سیگاری احساس می‌کند که از این خوشی و از این رفیق کوچک خود محروم شده است که در این مورد بعدا توضیح بیشتری خواهیم داد. وقتی ما از اصطلاح اعتیاد به نیکوتین استفاده می‌کنیم، فکر می‌کنیم که گرفتار یک عادت شده‌ایم. اکثر سیگاری‌ها از اعتیاد به مواد وحشت دارند در حالی که خودشان به مواد معتاد شده‌اند. ولی با این تفاوت که خوشبختانه این ماده یعنی نیکوتین را راحت‌تر می‌شود ترک کرد ولی در مرحله اول شما باید قبول کنید که یک معتاد هستید. در ترک نیکوتین علائم شدید جسمانی وجود ندارد، فقط احساس می‌کنید که چیزی را از دست داده‌اید و اکثر سیگاری‌ها احساس می‌کنند که نیاز دارند با دستشان کاری را انجام دهند. کاری را که با سیگار انجام می‌دادند. عصبی می‌شوند، احساس ناایمنی می‌کنند، احساس می‌کنند اعتماد به نفسشان کم شده است و دچار استرس و اضطراب می‌شوند و حالتشان شبیه به گرسنه‌ای است که دنبال سم می‌گردد، سمی به نام نیکوتین.»

نظرات کاربران

endful
۱۳۹۷/۰۱/۲۹

من با این کتاب «به راااحتییی» بعد پنج سال تونستم ترک کنم و ۳تا از دوست های صمصمی خودم رو ترک دادم. این کتاب با همه ی کتاب های تو این زمینه فرق داره. این کتاب از مضرات سیگار نمیگه

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۸/۰۳/۱۳

کتابی بسیار عالی و کاربردی در ترک عادت من خودم سیگاری نیستم ولی این کتاب رو خوندم تو ترک عادتهای مخربم تأثیر گذار بو این کتاب سراسر جملات مثبت است این کتاب سیگار کشیدن رو جوری بهت جلوه میده که

- بیشتر
یونس بیک محمدی
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

من نسخه چایی کتاب را دارم و هنوز آن را تموم وکمال نخواندم شایدم به قول نویسنده میترسم که آن را تمام کنم ولی برادرم تو یک هفته خواند و سیگار را ترک کرد.وبه نظر من واقعا این کتاب معجزه

- بیشتر
کاربر ۱۶۲۴۴۳۵
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

چرا کتاب اینقدر گران هست کتاب دیگری هست در همین طاقچه که کتاب آلن کار را ترجمه کرده و قیمتش یک چهارم این قیمت هست؟ کسی هست پاسخگو باشه؟آخه تفاوت آخه این همه؟!

hamid.eft
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

اگر کسی واقعا میخواد سیگار رو ترک کنه و واقعا از سیگار کشیدن خسته شده بنظرم تنها کتابیه که میتونه کمکش کنه. من بعد از ۲۵ سال سیگار و ترک های ناموفق متعدد با خواندن این کتاب ترک کردم. روحت

- بیشتر
reza.khajvand
۱۴۰۰/۰۳/۲۳

من این کتاب رو بنا ب توصیه دوستان میخونم و امیدوارم ک بتونم بعد از ۱۲ سال این سیگار رو ک باعث ناراحتی خانواده ام شدم رو ترک کنم

Mahsa
۱۳۹۸/۱۲/۰۲

این کتاب فوق العادس.تا انتها باید مطالعش کنید و وسط راه نباید رها بشه.من بارها ترک کردم ولی این کتاب منو ازنطر روانی کاملا خلاص کرد و الان نزدیک به دو ساله که ترک کردم

Mutant
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

بعد از 6 سال بدبختی و هر روز با خودم جنگیدن بعد از همه تحقیر ها و همه مشکلات قلبی عروقی و تنفسی با کمک این کااب الان 7 روز پاکم مدت زیادی نیست ولی برای من مثل 70 ساله

- بیشتر
سعید جان
۱۳۹۶/۰۳/۱۳

یعنی با این روش تا 46 سالگی سیگار میکشیم و بعد موفق به ترکش میشیم؟😢

moin sa
۱۳۹۶/۰۹/۰۸

یجا خوندم در مورد یه ایران شناس که در روند تحقیقش معتاد به تریاک بنظر شده بود میگف با روش بو علی سینا که نامنظم کشیدن تونست ترک کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
این به ذهن آنها نمی‌رسد که سیگاریها به خاطر مخالفت با آن دلایل سیگار نمی‌کشند. مشکل واقعی این است که باید دلایلی را که باعث سیگار کشیدن آنها می‌شود از بین برد.
Ali bayat
در هفته بدون دخانیات متخصصان پزشکی می‌گویند: امروز روزی است که هر سیگاری سعی می‌کند سیگار را ترک کند. ولی هر سیگاری می‌داند که این روز تنها روزی از سال است که اکثر سیگاریها دو برابر روزهای معمولی سیگار می‌کشند چون سیگاریها دوست ندارند کسی به آنها دستور بدهد و بگوید که چه باید بکنند به ویژه افراد ساده‌لوحی که نمی‌دانند و نمی‌توانند درک کنند که سیگاریها چرا سیگار می‌کشند. چون آنها به طور کامل خود سیگاریها را درک نمی‌کنند و نمی‌دانند که چطور می‌توانند ترک سیگار را برای سیگاری آسان کنند به همین خاطر روش کارشان به این صورت است که می‌گویند این روش را امتحان کن، اگر جواب نداد این یکی را امتحان کن و اگر این هم جواب نداد برو روش دیگر را امتحان کن!.
Ali bayat
چون متخصصان پزشکی و رسانه‌ها نمی‌دانند چطور به سیگاریها برای ترک سیگار کمک کنند، آنها فقط توجه خود را روی یک چیز متمرکز می‌کنند و آن هم این است که به سیگاریها حرفهایی را می‌زنند که آنها خودشان می‌دانند: سیگار برای سلامتی مضر است
Ali bayat
کیفیت مهمتر از کمیت است ولی اطمینان دارم اینطوری فکر نمی‌کنید که زندگی یک معتاد به الکل یا هروئین بهتر از زندگی کسی است که به این مواد معتاد نیست. آیا واقعا فکر می‌کنید که زندگی یک سیگاری بهتر از یک غیرسیگاری است؟ آیا واقعا اطمینان دارید که کیفیت زندگی افراد سیگاری بهتر از افراد غیرسیگاری است؟
hossein
سیگاریها دلیلی برای سیگار کشیدن خود نمی‌توانند پیدا کنند. ولی وقتی که می‌بینند عده دیگری هم این کار را می‌کنند فکر نمی‌کنند که کار زیاد احمقانه‌ای باشد.
سعیدا
این را در مغز خود وارد کنید که سیگار اعصاب شما آرام نمی‌کند بلکه به آرامی و تدریجی آنها را ویران می‌کند. یکی از بزرگترین دست‌آوردهایی که متوقف کردن سیگار برای شما خواهد داشت، افزایش اعتماد به نفس و آرامش و آسودگی خیال است
nova
بدترین چیزی که ما از آن رنج می‌بریم، ترس است و بزرگترین چیزی که با ترک سیگار به دست می‌آورید رهایی از این ترس است.
nova
هیچ بی آبرویی و رسوایی از شکست وجود ندارد. تنها دلیلی که باعث رسوایی و ننگ ما است این است که سعی و تلاش نکنیم. بدترین شرایطی که می‌شود در نظر گرفت این است که شما شکست بخورید ولی باز هم آن زمان وضعتان از امروزتان بدتر نخواهد شد. فقط به این فکر کنید که پیروزی چقدر جالب خواهد بود. اگر شما تصمیم به سعی و تلاش نگیرید شکست شما تضمین شده است.
صروچ

حجم

۲۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۲۳۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان