بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خدا با توست | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب خدا با توست اثر جی. پی. واسوانی

بریده‌هایی از کتاب خدا با توست

امتیاز:
۴.۲از ۲۱ رأی
۴٫۲
(۲۱)
بر اساس ارادۀ الهی، هر اتفاقی در زمان مناسب رخ می‌دهد. خورشید در زمان مقرر طلوع می‌کند، ستارگان به موقع در آسمان پدیدار می‌شوند و تغییر فصول نیز به درستی انجام می‌پذیرد. همۀ توان خودتان را به بهترین شیوه به کار برده و نتیجه را به دستان امن خدا بسپارید. او هرگز شما را رها نمی‌کند.
بهار
آیا هنگامی که همه جا را تاریکی فراگرفته است و حتی یک ستاره نیز نمی‌درخشد، همچنان می‌خندیم؟ باید بدانیم تا هنگامی که عشق و خنده را نیاموخته‌ایم، آمادگی ورود به قلمرو پروردگار را نداریم. قلب‌های ما سخت هستند و باید مهربان، نرم و انعطاف‌پذیر شوند. اگر خاک زمینمان حاصل‌خیز نیست، باید آن را با عشق و خنده بارور کنیم. در زمین سخت، دانه‌ای نمی‌روید. زمین را آماده سازید و آن را به عشق و خنده مجهز کنید!
مهدی
هنگام دعا رو به خدا می‌ایستم و هرگز نمی‌توانم خواسته‌های مادی و آسایش دنیوی را از او طلب کنم، بلکه از او می‌خواهم خودش را به من بدهد. به این ترتیب و با حضور او، همۀ متعلقاتش نیز در اختیار من خواهد بود و به بی‌نیازی می‌رسم!»
بهار
«هیچ جهنمی، جز غرور و هیچ بهشتی، جز فروتنی وجود ندارد.»
:)
باید بیاموزیم که یگانه راه نجات ما توکل کامل به خداوند است، زیرا به این ترتیب همه چیز درست می‌شود. باید برای هر نیازی رو به سوی خدا کنیم تا سرانجام آن روز متبرک فرا رسیده و دریابیم که به هیچ چیز و هیچ کس جز خدا نیازی نداریم! آنگاه به این درک بزرگ می‌رسیم که تمامی آنچه به آن احتیاج داریم پیش روی ما قرار دارد و قبل از بروز هر نیازی، پیشاپیش برآورده شده است. همه چیز در زمان مقرر و به روشی مناسب روی می‌دهد. از این رو هر انسانی مانند یک پادشاه زندگی می‌کند؛ وقتی پادشاه برمی‌خیزد، همه چیز از پیش به خوبی برای وی آماده است. نیازی به درخواست او نیست، چرا که همۀ احتیاجاتش پیش‌بینی و فراهم شده است. شما پادشاه هستید!
Moon
«نخستین واژۀ خلقت، سکوت است.»
sh.m
نیازی به آداب و مراسمی ویژه، فراگیری کتاب‌های مقدس، ثروت، ریاضت‌های جسمی و روحی و برخورداری از دانش و هنر نیست، بلکه فقط حضور قلبی متواضع و پاک ضروری‌ست که خود را تسلیم خدا کرده و با هر تپش فریاد برآورد: «ای آرام جانم! فقط تو وجود داری، من هیچ چیز نیستم و فقط تو هستی.»
arezuuu
در حین انجام کارهای روزانه، در میان غوغا و هیاهوی زندگی، بارها و بارها لحظه‌ای درنگ کنید! قلب خویش را متوجه حضور آشنا و دلنشین خدا بگردانید، آرام باشید و بگذار آرامش خدا درون شما جاری شود. زیرا کارها فقط در آرامش روح انجام شده و جسم و ذهن آمادۀ تحمل و بردباری می‌شوند.
arezuuu
قدرت واقعی متعلق به کسی‌ست که آسودن در حضور خداوند را آموخته باشد. چنین کسی تصویری واقعی از آرامش است.
sh.m
هر صبح پس از بیداری، رایحۀ پاکی، عشق، لذت، آرامش، فروتنی و اطمینان را در هر نفس تنفس کنید، زیرا شاید درونی‌ترین نیاز شما را نشان دهد.
معجزه ی سپاسگزاری

حجم

۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان