بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دانش ثروتمند شدن | طاقچه
کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس د.  واتلز

بریده‌هایی از کتاب دانش ثروتمند شدن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۰ رأی
۴٫۲
(۲۰)
همیشه چنان شکرگزار باشید که گویا آن چیز را به‌دست آورده‌اید؛ انسانی که خداوند را حتی برای آنچه فقط در تصوراتش مالک آن است، مخلصانه سپاس ‌گوید، ایمانی حقیقی دارد.
فرزانه رضایی
برای شما ضروری است که در زیاد خواستن تردید نکنید؛ عیسی(ع) گفته است: «این مایه‌ شادمانی خداوند است که به شما سلطنت اعطا کند.»
امید
ثروتمند شدن نتیجه‌ی صرفه‌جویی یا «پس‌انداز» نیست؛ بیشتر افراد خسیس فقیرند؛ درحالی‌که ولخرج‌ها اغلب ثروتمند می‌شوند.
امید
دلیل شکست، انجام کارهای بسیار زیاد در حالتی ناکارامد است و علت موفقیت، انجام امور کافی در وضعیتی مؤثر.
فرزانه رضایی
به‌دنبال ظواهر فقر گشتن، اشکال متناظر با آن را در ذهن شما به‌وجود می‌آورد، مگر این حقیقت را بپذیرید که هیچ فقری وجود ندارد و تنها واقعیت، وفور نعمت است.
فرزانه رضایی
کائنات مایل است تا شما هر آنچه می‌خواهید داشته باشید. طبیعت با برنامه‌های شما موافق و همسو است. همه‌چیز به‌طور طبیعی متعلق به شماست. به ذهن خود بقبولانید که این امر حقیقت دارد.
فرزانه رضایی
هرچند در ستایش فقر سخنان بسیاری گفته می‌شود، حقیقت این است که به‌راستی بدون ثروتمند شدن امکان زندگی کامل و موفق وجود ندارد و هیچ انسانی نمی‌تواند به بالاترین حد شکوفایی استعدادها و تکامل روحانی خویش نایل شود، مگر این‌که مقدار زیادی پول داشته باشد؛ زیرا برای تعالی روح و پرورش استعدادهایش باید از موارد بسیاری استفاده کند که تهیه‌ آن‌ها جز با پول ممکن نیست.
احمد
وقتی شکست می‌خورید به این دلیل است که به اندازه‌ کافی نخواسته‌اید. ادامه دهید و بدون تردید چیزی بزرگ‌تر از آنچه به دنبالش بودید، به‌سویتان می‌آید. این را به خاطر بسپارید.
alirezazal
تاکنون تمام تلاش‌های انسان منحصر به کار دستانش بوده است و نیرویش را در جهان اشکال در پی تغییر یا اصلاح نمونه‌های از پیش موجود به‌کار گرفته و هرگز به این فکر نبوده است که با تأثیرگذاری اندیشه‌هایش بر جوهر بدون شکل، اشکال جدیدی ایجاد کند.
alirezazal
باور شما بسیار مهم است، بنابراین باید از اندیشه‌هایتان محافظت کنید و چون باورهایتان تا حد بسیار زیادی از دیده‌ها و اندیشه‌هایتان شکل می‌گیرد، مهم است که بر توجه‌تان تسلط داشته باشید. و این‌جاست که اراده به‌کار می‌آید
فرزانه رضایی

حجم

۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد