بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دانش ثروتمند شدن | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس د.  واتلز

بریده‌هایی از کتاب دانش ثروتمند شدن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۰ رأی
۴٫۲
(۲۰)
برای شما ضروری است که در زیاد خواستن تردید نکنید؛ عیسی(ع) گفته است: «این مایه‌ شادمانی خداوند است که به شما سلطنت اعطا کند.»
فرزانه رضایی
اجابت دعا براساس ایمان شما در هنگام بر زبان آوردن آن نیست، بلکه براساس ایمان شما در انجام آن است. شما نمی‌توانید با اختصاص دادن روزی مذهبی برای گفتن خواسته‌هایتان به خداوند و فراموش کردن او در طول هفته، خداوند را تحت‌تأثیر قرار دهید. نمی‌توان ساعاتی خاص را در کنجی به مناجات با خدا گذراند و او را تا تکرار مجدد این زمان از خاطر برد و انتظار تأثیر مثبت هم داشت.
alirezazal
هر عملی را در هنگام اجرا با حفظ تصویر ذهنی و اِعمال تمام قدرت ایمان و اراده‌ بر آن، می‌توان قوی و مؤثر ساخت.
insearchofwisdom
از این عقیده که برای جلب رحمت خداوند باید خود را برای دیگران فدا کنید، خلاص شوید؛ زیرا خداوند به چنین لطفی نیاز ندارد. آنچه او می‌خواهد این است که بهترین شوید، هم برای خودتان و هم برای دیگران؛ زیرا به این ترتیب خیلی بیشتر از هر راه دیگری می‌توانید به دیگران کمک کنید. شما فقط با ثروتمند شدن به بهترین حالت خود می‌رسید، به‌همین خاطر این‌که شما اولین و بهترین اندیشه‌تان را به کسب ثروت معطوف کنید، عملی شایسته و قابل ستایش است.
کاربر ۱۳۸۲۱۲۴
به‌عنوان اولین قدم به‌سمت ثروتمند شدن، شما باید سه عبارت اساسی که در این فصل مطرح شد، با تمام وجود باور کنید. برای تأکید بیشتر دوباره آن‌ها را تکرار می‌کنیم: ماده‌ا‌ی متفکر وجود دارد که همه‌چیز از آن ساخته شده است و در حالت اصیل خودش تمام فضای جهان را در برمی‌گیرد. اندیشه‌ای در درون این جوهر، آنچه به‌وسیله‌ی اندیشه به تصویر کشیده شود،‌ تولید می‌کند. انسان می‌تواند چیزها را در اندیشه‌اش شکل دهد و با تأثیرگذاری اندیشه‌اش بر جوهر بدون شکل، باعث آفرینش آنچه درباره‌اش می‌اندیشد، شود.
فرزانه رضایی
فقرا به خیریه نیاز ندارند؛ آن‌ها نیازمند الهام و انگیزه‌اند. خیریه تکه نانی به آن‌ها می‌رساند تا در بدبختی‌شان زنده بمانند یا سرگرمشان می‌کند تا یکی دو ساعت بیچارگی‌شان را فراموش کنند؛ اما انگیزه باعث می‌شود تا آن‌ها از این بیچارگی خارج شوند. اگر می‌خواهید به فقرا کمک کنید،‌ نشان دهید که می‌توانند ثروتمند شوند و این کار را با ثروتمند شدن خودتان اثبات کنید.
rasoul_ahmadpour
هر عملی در ذات خود، یا موفقیت است یا شکست، یا مؤثر است یا ناکارامد. هر عمل ناکارامدی شکست محسوب می‌شود و اگر شما زندگی‌تان را صرف امور ناکارامد کنید، تمام زندگی‌تان شکست و ناکامی خواهد بود. هرچه کار بیشتری انجام دهید و همه‌ آن‌ها ناکارامد باشند، برای شما بدتر است. از طرف دیگر، هر عمل مؤثری خودبه‌خود موفقیت است و اگر همه‌ امور در زندگی‌تان مؤثر باشد، تمام زندگی شما موفقیت‌آمیز خواهد بود. دلیل شکست، انجام کارهای بسیار زیاد در حالتی ناکارامد است و علت موفقیت، انجام امور کافی در وضعیتی مؤثر.
insearchofwisdom
همواره با ایمان و اراده، تصویر بودنتان را در محیطی بهتر در ذهن حفظ کنید؛ ولی با تمام وجود و ذهن و توان خود، در محیط فعلی‌تان دست به‌کار شوید.
insearchofwisdom
اگر این واقعیت را به ضمیر خودآگاهتان بقبولانید که تمایل شما به ثروت‌ها با تمایل قادر مطلق برای تجلی بیشتر یکی است، در آن هنگام ایمانتان شکست‌ناپذیر خواهد شد.
فرزانه رضایی
برای مثال اگر به‌دنبال ماشین چرخ خیاطی هستید، منتظر نباشید تا همین ‌که این اندیشه بر جوهر متفکر تأثیر گذاشت، از عالم غیب و بی‌واسطه ظاهر شود؛ بلکه تصویر ذهنی آن را با مثبت‌ترین یقین ممکن حفظ کنید که دستگاه ساخته شده یا در حرکت به‌سوی شما است. پس از ایجاد این اندیشه، با تمام وجود ایمان داشته باشید که چرخ خیاطی در حال آمدن است و هرگز درباره‌ آن به غیر از اطمینان از ورودش فکر و صحبت نکنید. طوری وانمود کنید که گویا هم اکنون متعلق به شما است. هوشمند متعال با قدرت خود و با تأثیرگذاری بر ذهن انسان‌ها، چرخ خیاطی را به شما خواهد رساند.
فرزانه رضایی

حجم

۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان