بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک اثر دیوید آرپ

بریده‌هایی از کتاب ده قرار مهم برای زندگی مشترک

۴٫۰
(۷)
احساسات نه درست هستند و نه اشتباه، فقط وجود دارند.
marzieh
سعی کنید کلامتان مملو از احترام و دلنشین باشد. در این صورت می‌دانید که به هر کس چگونه پاسخ دهید.
marzieh
تمرکز بر نقاط ضعف، مانند آب در هاون کوبیدن است.
marzieh
در یک ارزیابی ملی از ازدواجهای طولانی‌مدت، سه جزء مشترک در ازدواجهای سالم و سرزنده یافتیم. اول آنکه آنها روابطشان را با یکدیگر در درجه اول اهمیت قرار می‌دادند. دوم آنکه، هر دو طرف متعهد بودند همراه هم رشد کنند و تغییر یابند. و سوم آنکه، هر دو در جهت نزدیک بودن به هم تلاش می‌کردند.
marzieh
آیا ما همیشه در مورد مسائل مالی و خرید توافق داریم؟ البته که نه، اما ارتباط برقرار کردن، مصالحه و تهیه برنامه درآمد، پس‌انداز و خرج کردن پولمان را آموخته‌ایم.
Elizee
تعهد به رشد کردن، فراتر از چسبیدن به یکدیگر است و شامل تعهد به تطبیق دادن خود با نیازهای متغیر طرف مقابل است.
Elizee
انتظارات شما از ازدواج چیست؟
Elizee
زندگی عاشقانه سالم بیان شد: اعتماد، ارتباط دوطرفه، صداقت، صمیمیت، محبت و رابطه جنسی. در این قرار به هر جنبه نگاهی نزدیک‌تر می‌اندازیم. امیدواریم که این مطالب به شما کمک کند ستاره زندگی همراه با عشق خود را بسازید.
علی اکبری
در قرار اول فرصت دارید تا با استفاده از طرح ارزیابی انتظارات در مورد آنچه واقعا برایتان مهم است صحبت کنید. وقتی لیزا و بن در مورد انتظاراتشان صحبت کردند، متوجه شدند در برخی زمینه‌ها انتظاراتشان کاملاً با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، برای بن «نزدیکی فکری» چندان مهم نبود و در انتهای فهرست انتظاراتش قرار داشت، ولی برای لیزا امری مهم بود و تقریبا در بالای فهرست انتظاراتش دیده می‌شد
mehran
مهم است که در مورد انتظاراتمان صحبت کنیم. وقتی انتظارات خود را می‌شناسیم، برآورده کردن آنها مشکل است، اما وقتی آنها را نمی‌شناسیم، غیرممکن است
mehran

حجم

۵۳۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۵۳۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۶۱,۲۰۰
۱۰%
تومان