بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها | طاقچه
کتاب کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها اثر استیو بیدولف

بریده‌هایی از کتاب کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها

۳٫۹
(۴۳)
مطالعات نشان می‌دهد که پدران اشتیاق بیشتری برای بازی با بچه‌ها دارند و دوست دارند آنها را به هیجان آورند در حالی‌که مادران تمایل دارند آنها را آرام کنند. (گرچه اگر پدران نیز به اندازه مادران از خواب محروم شوند، ترجیح می‌دهند که بچه‌ها را آرام کنند!)
lale
ما، مردان جوانی می‌خواهیم که شاد، خلاق، پرانرژی و مهربان باشند. ما به پسرانی نیاز داریم که در آینده به مردان جوانی تبدیل شوند که به دیگران اهمیت می‌دهند و در حل مشکلات قرن بیست و یکم سهیم‌اند و در عین حال ظرفها را می‌شویند و اتاقشان را مرتب می‌کنند!
ساره🌿
اگر فرزند نوجوانی دارید، باید خود را وارد اجتماع کنید و بخشی از جامعه باشید و یک شبکه اجتماعی برای فرزندتان ایجاد کنید. نمی‌توانید یک تارک دنیا باشید و بچه‌های خوبی پرورش دهید.
lale
پسرها از اینکه ببینند پدرشان منزلتی پایین دارد، متنفرند.
ثنا
این پسرها به طور ناخودآگاه مردی را می‌خواهند که وارد زندگیشان شود و به مشکلات زندگیشان رسیدگی کند. اما نمی‌دانند این خواسته را چگونه مطرح کنند. دخترها درخواست کمک می‌کنند، اما پسرها در عمل نشان می‌دهند که به دنبال کمک هستند.
جعفر خاکسار
مهد در سالهای اولیه برای پسران مناسب نیست در صورت امکان پسر باید تا سه سالگی با یکی از والدینش در خانه باشد. پسران در سنین پایین‌تر از سه سالگی نمی‌توانند با طبیعت خود هماهنگ باشند. مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که پسران بیش از دختران به هنگام جدایی نگران می‌شوند و از نظر عاطفی بیشتر ضربه می‌خورند. به‌علاوه ممکن است پسرانِ زیر سه سال در مهدکودک رفتاری ناآرام و خشن داشته باشند و چنین رفتاری را تا زمان مدرسه با خود حفظ کنند.
lale
شاید برایتان شگفت‌انگیز باشد که بدانید همه موجودات در ابتدای زندگی‌شان مؤنث هستند.
lale
به پسرتان، احترام به زنان (و احترام به خودش) را بیاموزید.
Somayeh
روح یک پسر بزرگ‌تر از آن است که فقط خانواده در آن جای گیرد و افقهای او وسیع‌تر از آن است که تنها خانواده برای آن کفایت کند.
lale
هر اتفاقی که در زندگی زناشویی شما افتاد، از فرزندانتان طلاق نگیرید طلاق طوفان سهمگینی است که امیدها و رویاهای یک پدر برای فرزندانش را بر باد می‌دهد.
lale

حجم

۵۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۵۴۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد