بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی) | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی) اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی)

۴٫۴
(۷)
با نگاهی در آینه، اصل آینه را بررسی می‌کنیم. بر اساس این اصل تجربه ما از دنیا بازتاب رابطه ما با خودمان است. ما چیزها را نه به شکلی که هستند، بلکه به شکلی که خودمان هستیم، می‌بینیم. بنابراین دنیا حقیقت ما را منعکس می‌کند و آن حقیقت این است که «من دوست‌داشتنی هستم.» در ضمن آینه هراس‌های ما را به نمایش می‌گذارد، من دوست‌داشتنی نیستم. وقتی خودمان را دوست نداشته باشیم، دنیا تیره و تاریک می‌شود؛ اما یک اقدام مهرورزانه به خود می‌تواند سبب شود تا به دنیا نگاهی جدید بیندازیم.
Bahar Abdalvand
هر چقدر بگذاریم که زندگی ما را دوست داشته باشد، بیشتر می‌توانیم آن کسی که واقعاً هستیم، باشیم. باید موانع رسیدن به عشق را از میان برداریم و آن‌قدر به جلو برویم که تنها عشق باقی بماند. عشق ماهیت راستین ماست. عشق آن چیزی است که به‌وسیله آن دلمان را ابراز می‌کنیم. عشق مقصود روح و روان ماست. ما از آن جهت در این دنیا هستیم که به دنیا عشق بورزیم. اینجا هستیم که عشق را به هراس ترجیح دهیم. این روند هدیه‌ای است که ارزانی خود و دیگران می‌کنیم.
Fatemeh_fmr
لوئیز می‌گوید: «وقتی به عشق فکر می‌کنم، دوست دارم خودم را تصور کنم که در دایره‌ای از نور ایستاده‌ام. این دایره نماینده عشق است و من خودم را می‌بینم که در محاصره نور ایستاده‌ام. وقتی این عشق را در دلم احساس می‌کنم، دایره را می‌بینم که وسعت پیدا می‌کند، اتاق را پر می‌کند، بعد همه خانه را فرا می‌گیرد، سپس همه کشور و بعد در همه سیاره زمین فراگیر می‌شود و سرانجام در عالم هستی پخش می‌شود. این عشق است. این طرز کار عشق است.»
Fatemeh_fmr
«قدرت با اندیشمند است نه با اندیشه! متوجه داوری باشید، نه داور. متوجه انتقاد از خود باشید؛ اما بدترین منتقد خود نباشید.»
Bahar Abdalvand
«تا وقتی کسی نتواند پیوند و رابطه میان تجربه‌های بیرونی و اندیشه‌های درونی‌تان را نشان دهد، شما قربانی زندگی باقی می‌مانید.»
Bahar Abdalvand
«عشق درمان معجزه‌آساست. وقتی بپذیرید که خودتان را بیشتر دوست داشته باشید، تمام زمینه‌های زندگی شما بهتر کار می‌کند.» بعد لوئیز در ادامه گفت: «فراموش نکنید که زندگی عاشق شماست.»
Bahar Abdalvand
«وقتی داوری کنید، متوجه عیوب و نقاط‌ضعف خود می‌شوید. وقتی مهر می‌ورزید جوهر و ذات خود را می‌بینید.»
Bahar Abdalvand
والدین باید با طبیعت خود آشنا باشند تا بتوانند به فرزندانشان بیاموزند که آن‌ها خودشان را دوست داشته باشند.»
Bahar Abdalvand

حجم

۱۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱۲۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد