بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه‌ کار با آینه | طاقچه
کتاب معجزه‌ کار با آینه اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب معجزه‌ کار با آینه

نویسنده:لوئیز ال. هی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
۲. خودتان را ببخشید. گذشته را رها کنید. شما در آن موقع با فهم، آگاهی و علم خود، بهترین کاری را کردید که بلد بودید. حالا شما در حال رشد و تغییر هستید و به‌طور متفاوت زندگی می‌کنید.
مادربزرگ علی💝
۱۲ روش برای اینکه شما همین حالا و برای همیشه، خودتان را دوست بدارید ۱. انتقاد کردن را کنار بگذارید. انتقاد کردن هرگز چیزی را عوض نمی‌کند. از خودتان انتقاد نکنید. خودتان را همین‌طوری‌که هستید بپذیرید. همه تغییر می‌کنند. وقتی شما از خودتان انتقاد می‌کنید، تغییرات‌تان منفی هستند. وقتی خودتان را می‌پذیرید، تغییرات‌تان مثبت هستند.
مادربزرگ علی💝
۳. خودتان را به وحشت نیندازید. خودتان را با افکارتان به ترس و وحشت نیندازید. این روشی بسیار بد برای زندگی‌کردن است. یک تصویر ذهنی برای خودتان پیدا کنید که برایتان لذت‌بخش باشد و بلافاصله یک فکر ترسناک را با فکری لذت‌بخش عوض کنید. ۴. آرام و مهربان و صبور باشید. با خودتان رفتار ملایمت‌آمیز داشته باشید. با خودتان مهربان باشید. درحالی‌که دارید روش‌های جدید فکرکردن را یاد می‌گیرید، در مورد خودتان صبور باشید. با خودتان همان‌طور رفتار کنید که با عزیزترین کسی که بیش از همه دوستش دارید رفتار می‌کنید.
مادربزرگ علی💝
۱۰. تفریح کنید. چیزهایی را به خاطر بیاورید که وقتی بچه بودید خیلی دوست داشتید و آن‌ها را در زندگی خودتان بگنجانید. راهی پیدا کنید که هر کاری را با لذت و تفریح انجام بدهید. لذت زیستن را نشان بدهید. لبخند بزنید. بخندید. شادی کنید و دنیا هم با شما شادی می‌کند! ۱۱. خودتان را دوست بدارید... این کار را همین حالا بکنید. صبر نکنید تا حالتان خوب شود یا وزن کم کنید یا شغل جدید به دست بیاورید یا رابطه جدید برقرار کنید؛ از همین حالا شروع به دوست داشتن خودتان بکنید ـ و نهایت تلاش خود را بکنید. ۱۲. تمرین کار با آینه خودتان را ادامه بدهید. مرتب به چشم‌های خودتان نگاه کنید. بگویید که چقدر بیشتر خودتان را دوست دارید. وقتی در آینه نگاه می‌کنید خودتان را ببخشید. وقتی در آینه نگاه می‌کنید با پدر و مادر خودتان حرف بزنید. آن‌ها را هم ببخشید، حتی اگر شده برای یک‌مرتبه.
مادربزرگ علی💝
۵. با ذهنتان مهربان باشید. بیزاری از خود یعنی متنفر بودن از افکارتان. از خودتان به دلیل داشتن این افکار متنفر نباشید. به‌آرامی این افکار را به فکرهایی تبدیل کنید که بیشتر مؤید زندگی هستند. ۶. خودتان را تحسین کنید. انتقاد، روحِ درون شما را خرد می‌کند و تحسین، آن را ارتقا می‌دهد. تا می‌توانید از خودتان تعریف و تمجید کنید. به خودتان بگویید که هر کار کوچکی را چقدر خوب انجام می‌دهید. ۷. از خودتان حمایت کنید. برای حمایت از خودتان راه پیدا کنید. پیش دوستانتان بروید و بگذارید آن‌ها به شما کمک کنند. اینکه شما در موقع نیاز از دیگری تقاضای کمک کنید خود نشانۀ قدرت است.
مادربزرگ علی💝
وقتی از چیزی که در زندگی شما اتفاق می‌افتد راضی نیستید، فرصت این را دارید که به درون خودتان نگاه کنید و بپرسید، سهم من در بروز این اتفاق چه بوده است؟ چه چیزی در درون من است که باور دارد من مستحق چنین چیزی هستم؟
乙_みG
۸. با موارد منفی خودتان مهربان باشید. بپذیرید که خودتان آن‌ها را به وجود آورده‌اید تا یکی از نیازهای خود را برآورده کنید. حال دارید راه‌های جدید و مثبتی برای برآورده کردن آن نیازها پیدا می‌کنید. انگاره‌های منفی قدیمی را با مهربانی کنار بگذارید. ۹. از جسم خودتان مراقبت کنید. درباره تغذیه اطلاعات به دست بیاورید. بدن شما به چه نوع سوختی احتیاج دارد تا بیشترین مقدار انرژی و سرزندگی را احساس کنید؟ چیزهایی در مورد ورزش‌کردن یاد بگیرید. شما از چه ورزشی بیش از همه لذت می‌برید؟ عبادتگاه محل زندگی خود را دوست داشته باشید و مقدس بشمارید.
مادربزرگ علی💝
ساده‌ترین کارها غالباً از همه مهم‌تر هستند. تغییری کوچک در فکر شما می‌تواند تغییراتی بزرگ را در زندگی‌تان به وجود بیاورد.
Dexter
دیگران هم انعکاسی از خود ما هستند و چیزی که در دیگری می‌بینیم، می‌توانیم در خودمان هم ببینیم.
乙_みG
باورکردنی نیست که ما بسیاری از بیماری‌ها را در خودمان به وجود می‌آوریم برای اینکه والدینمان را تنبیه کنیم
乙_みG

حجم

۱۰۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۰۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد