بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه‌ کار با آینه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب معجزه‌ کار با آینه اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب معجزه‌ کار با آینه

نویسنده:لوئیز ال. هی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۲ رأی
۳٫۷
(۳۲)
گاهی وقت‌ها آدم‌ها واقعاً می‌خواهند مریض باشند. ما درد و بیماری را روشی موجه برای فرار از مسئولیت یا موقعیت‌های ناخوشایند می‌دانیم
乙_みG
درد حرکت دادن پرچم قرمزی است که بدن به کمک آن می‌خواهد توجه ما را جلب کند ـ آخرین تلاش برای این است که به ما بگوید چیزی در زندگی‌مان درست نیست.
乙_みG
کارهایی که والدین ما در گذشته با ما کردند حاصل آن چیزی بود که می‌دانستند. حال آن والدین، خود ما هستیم.
乙_みG
فقط یک کار بخصوص را به‌صورت روالی برای آغاز روزتان در نظر بگیرید و از آنجا شروع کنید. بعد وقتی آن کار برایتان جا افتاد، کاری دیگر را در نظر بگیرید و تمرین کنید. به خودتان فشار نیاورید. فراموش نکنید: مقصود این است که شما احساسی خوب داشته باشید.
乙_みG
اگر شما زندگی خوب و شادی ندارید یا خودتان را خوشبخت و موفق احساس نمی‌کنید، کار راحتی است که تقصیر را به گردن پدر و مادر یا بزرگ‌ترهایتان بیندازید و بگویید که همه‌اش تقصیر آن‌هاست؛ اما به هر شکل اگر این کار را بکنید، همچنان در شرایط خودتان، مسائلتان و در یأس و ناکامی‌هایتان گیر می‌کنید.
乙_みG
با ترستان حرف بزنید. مثلاً می‌توانید بگویید: «من می‌دانم که تو می‌خواهی از من محافظت کنی. می‌فهمم که می‌خواهی کمکم کنی. از این بابت از تو سپاسگزارم.»
乙_みG
وقتی قلب شما سرشار از عشق به خودتان است، آن‌وقت برای سهیم شدن با دیگران عشق فراوان دارید.
乙_みG
عشق قوی‌ترین نیروی شفابخشی است که در تمام عالم وجود دارد. شما می‌توانید این عشق را به تمام دنیا ببرید و در سکوت با همه کسانی سهیم شوید که در مقابلتان قرار می‌گیرند. خودتان را دوست بدارید. همدیگر را دوست بدارید. سیاره‌تان را دوست بدارید و بدانید که همه ما یکی هستیم و همین‌طور هم هست.
shahin
من سال‌هاست خود را به چیزی کوچک عادت داده‌ام؛ لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوم، بدنم را قدری بیشتر در تشکم فرو می‌برم و از رختخوابم تشکر می‌کنم که برای من این امکان را فراهم کرده است تا شب را کاملاً راحت بخوابم
乙_みG
اگر ما روی خودمان تمرکز داشته باشیم، در آن صورت همیشه در امان خواهیم بود
乙_みG

حجم

۱۰۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۰۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان