بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب موفق سازها | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۰
(۲۵)
فیلم‌های انیمیشن معمولاً فرمول‌بندی شده‌ترین و قابل پیش‌بینی‌ترین طرح‌های داستانی را دارند و به همین دلیل معمولاً هم مورد تحسین قرار می‌گیرند و هم به فروش فوق‌العاده‌ای هم می‌رسند.
Anahid
یک قصه‌گوی خوب این نکته را ذاتاً می‌داند که مخاطبان با داستان‌های ساختارمند کلاسیک ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.»
Anahid
بدنامی دیگر مانند سابق خجالت‌آور نیست. در دنیای رسانه‌ای تازه که مملو از حشراتی با طول عمر یک روزه است، ممکن است هزاران قلب و پسندیدن و نظر به سمت یک شخص عادی روانه شود و یک دقیقه بعد دوباره فرد دیگری مورد هدف قرار بگیرد. در چنین فضایی میلیون‌ها نفر منتظر دریافت احساس شهرت و آن شصت ثانیه ستاره شدن هستند.
Shanti
مردمی که آهنگ‌ها و ترانه‌هایی از روزهای گذشته‌شان می‌شنوند بیش‌تر از بقیه احساس دوست داشته شدن می‌کنند و یا به این نتیجه می‌رسند که «زندگی ارزش پیش بردن دارد.» نوستالژی و سیخ‌شدن موها یک ویژگی مشترک دارند؛ در اثر سرما ایجاد می‌شوند و ما را به گرما می‌رسانند.
nargess.nsdi
مردم وقتی واژۀ «تاریخ» (History) را بر زبان می‌آورند، منظورشان اتفاقی است که واقعاً روی داده است و وقتی به «داستان» (Story) اشاره می‌کنند، منظورشان یک ماجرای ساختگی است.
shahram naseri
تحقیقات نشان داده‌اند که هم در سیاست هم در تجارت زمانی که مصرف‌کنندگان هنوز به انتخاب قطعی نرسیده‌اند، تبلیغات قدرتمندترین ابزار است.
shahram naseri
ماکس پلانک، فیزیک‌دان نظری است که در شکل‌گیری اصول نظریه کوانتوم نقش داشته است. او در این باره می‌گوید: «یک واقعیت علمی تازه با متقاعد کردن رقبا و آشنا کردن آن‌ها با این قضیه به موفقیت نمی‌رسد. دلیل اصلی موفقیت واقعیت‌ها در این است که رقبایشان بالاخره می‌میرند و نسل تازه با این واقعیت‌ها بزرگ می‌شوند و نسبت به آن‌ها حس آشنایی پیدا می‌کنند.
وحید
بدون تردید بخش قابل توجهی از موفقیت «پنجاه طیف» ناشی از تبلیغات دهان به دهان بود. در واقع، خود مسیت هم در ابتدا به خاطر این که خیلی از اطرافیانش دربارۀ کتاب صحبت می‌کردند به سراغ آن رفت. ولی هم‌چنین در این مسئله هم نباید تردید داشت که «پنجاه طیف» به خاطر پخش‌های یک به میلیونی زیادی که پیش رویش قرار گرفت موفق شد به چنین سطح کم‌نظیری از موفقیت برسد.
Anahid
«قهرمان هزار چهره» آن‌قدر مورد ارجاع قرار گرفته که خود کمبل هم به یک تک اسطوره تبدیل شده است. نظریه‌های کمبل زمینه‌ساز تولید برنامۀ تلویزیونی «قدرت اسطوره» از شبکه پی‌بی‌اس در سال ۱۹۸۸ شد. فرمول او در هالیوود بارها مورد استفاده قرار گرفت. کریستوفر وگلر، مشاور شرکت دیزنی از جمله افرادی بود که با تکیه بر نظریه‌های کمبل در سال ۱۹۸۵ یک کتاب راهنمای فیلم‌نامه‌نویسی به نام «سفر نویسنده» منتشر کرد. «گربه را نجات بده»، جدیدترین کتابی است که به با تکیه اصول کمبل، قواعد داستان نویسی را بیان می‌کند. «گربه را نجات بده» به کتاب مقدس فیلم‌نامه‌نویسی مدرن تبدیل شده و به نظر می‌رسد هرکسی که دستی در فیلم‌نامه نویسی دارد آن را خوانده یا قصد دارد بخواند و اگر کسی (حتی به صورت دروغ) اعلام کند که آن را نخوانده، به‌عنوان یک یاغی در نظر گرفته می‌شود.
Anahid
لووی یک شعار شخصی داشت: «موفقیت یعنی ۲۵ درصد الهام و ۷۵ درصد مسافرت.»
Anahid

حجم

۷۹۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

حجم

۷۹۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۴۲,۵۰۰
۵۰%
تومان