بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان | طاقچه
کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان اثر جان گاتمن

بریده‌هایی از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

۴٫۱
(۱۷۰)
اولین چیزی که یک زن در مرد خود جست‌وجو می‌کند، چیست؟ شکم سیکس پک؟ حساب شش‌رقمی؟ مردی خوش‌تیپ و قدبلند که سوار بر اسب سپیدش باشد؟ نه، اصلاً! اولین چیزی که یک زن به‌دنبال آن است، یک ویژگی ساده است: قابل اعتماد بودن. بله، قابل اعتماد بودن.
AP
هیچ چیز برای یک زن بدتر از این نیست که در رابطه باشد و احساس تنهایی کند.
Orafa
بسیاری از مردان مرتکب می‌شوند: از او نپرسید که آیا از این قرار خوشش آمده یا نه، از او نپرسید که آیا از من خوشت آمده یا نه. این سؤال‌ها نشانگر شخصیت نیازمند و نامطئن شماست. با او منطبق باشید و محترمانه رفتار کنید
sorena
گوش‌دادن، جذاب‌تر از حرف‌زدن است؛ سؤال‌کردن، جذاب‌تر از پاسخ دادن است و نشان دادن علاقه به او، جذاب‌تر از تلاش برای جلب علاقه اوست.
Kak Farhad
زن‌ها شیفته مردانی هستند که انرژی عاطفی بالا داشته باشند، کسی که از حرف زدن خوشش بیاید، سؤال بپرسد و به پاسخ‌ها خوب گوش دهد.
Orafa
یک رابطه خوب رابطه‌ای نیست که در آن فقط انرژی مثبت جریان داشته باشد، بلکه رابطه‌ای است که هرچند تضاد و درگیری در آن هست، اما شما در آن احساس می‌کنید بهترین شکل خودتان هستید، زنده‌تر، شادتر و پرانرژی‌تر از همیشه.
Hamed
دو شکایت رایج که بیشتر زنان مطرح می‌کنند در آزمایشگاه عشق متوجه شدیم که زنان همواره دو شکایت دارند. اولین شکایت این است که «زمانی که به او نیاز دارم، نیست.» و دومی اینکه: «صمیمیت و پیوند کافی بین ما وجود ندارد.» این زنان حتی وقتی در یک رابطه به سر می‌برند، احساس تنهایی دارند. شاید حق هم داشته باشند. این دسته از زنان وقتی می‌گویند مردمان هنگام نیاز کنارمان نیست، منظورشان همراهی عاطفی یعنی گوش دادن، توجه کردن و در یک کلام، مراقبت از قلب آن‌هاست.
Orafa
بزرگ‌ترین سؤالی که هرگز پاسخ داده نشده است و من هم باوجود سی سال تحقیق در مورد روح زنان، هرگز پاسخ آن را نیافتم، این است که «یک زن چه می‌خواهد؟!» زیگموند فروید
mahdi
اصلاً به نظرتان خسته‌کننده نیست که با یکی عین خودتان بیرون بروید و ازدواج کنید و زندگی مشترک بسازید؟ حالا که نمی‌توانید کسی را مثل خودتان کنید، تکلیف چیست؟ فقط باید قدرت درک او را بالا ببرید. وقتی دست از کوشش برای تغییر او بردارید، می‌توانید با خود واقعی او تطبیق یابید و درست همین جاست که معجزه رخ می‌دهد.
Orafa
  راهنمای مردان برای شناخت زنان نویسندگان: دکترجان گاتمن، دکتر جولی شوارتز گاتمن مترجم: فاطمه باغستانی انتشارات نسل نواندیش
rezaat98

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴۹صفحه بعد