بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان | صفحه ۴۹ | طاقچه
کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان اثر جان گاتمن

بریده‌هایی از کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان

۴٫۱
(۱۶۸)
نوع تعهدی که تأهل به همراه دارد، حدود هشت سال به طول عمر یک مرد اضافه می‌کند. نتیجه اینکه متعهد ماندن برای یک مرد به معنای سلامت و طول عمر بیشتر است.
honey
طبق این تحقیقات کسانی که ازدواج سفید کرده بودند، در طول مشکلات مالی یا دیگر بحران‌ها، بیشتر یکدیگر را به حال خود رها می‌کردند. آن‌ها درصورتی‌که شخص بهتری می‌یافتند، این ارتباط را ترک می‌کردند و خلاصه اینکه حتی صمیمی‌ترین آن‌ها نیز تعهد کمتری به یکدیگر احساس می‌کردند.
honey
حتی بهترین روابط نمی‌توانند به یک زن چیزهایی را بدهند که نیاز دارد. کیفیت دوستی شما با همسرتان برای رابطه شما مهم است؛ اما کیفیت دوستی همسرتان با دوستانش نیز برای رابطه شما کم‌اهمیت نیست.
honey
این مسئله در مورد جنس مذکر همیشه صدق می‌کند. فرقی نمی‌کند ۸ ساله باشند یا ۴۸ ساله. هدف مردان این است که هرگونه احساس منفی را سریع از بین ببرند و به سرگرمی و شادی ادامه دهند.
Hanie
اگر زنی فکر کند شما به او دروغ می‌گویید، سرش را کلاه می‌گذارید، قابل اتکا نیستید، احساساتش را نادیده می‌گیرید یا مواقعی که به شما نیاز دارد کنارش نیستید، هرگونه ارتباط صمیمی با شما را قطع خواهد کرد و هیچ مردی چنین چیزی را نمی‌خواهد.
Hanie
چه نگاه او به این موضوع را قبول دارید چه ندارید، به یاد داشته باشید که احساساتش در آن لحظه برای او واقعی و مهم هستند، پس فقط به او گوش کنید. شما دو گوش و یک دهان دارید، پس دوبرابر آنکه حرف بزنید، گوش دهید.
Hanie
بسیاری از مردان در تلاش برای به دست آوردن دل زنان، ساعت‌ها از خودشان، عقایدشان و سلایقشان حرف می‌زنند و درنهایت زن را فراری می‌دهند. این کار درست برعکس خواسته زن‌هاست. ساده بگویم که گوش‌دادن، جذاب‌تر از حرف‌زدن است؛ سؤال‌کردن، جذاب‌تر از پاسخ دادن است و نشان دادن علاقه به او، جذاب‌تر از تلاش برای جلب علاقه اوست.
Mohsen7080

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۴۸
۴۹
صفحه بعد