بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عزت نفس به زبان ساده | طاقچه
کتاب عزت نفس به زبان ساده اثر اکبر عباسی

بریده‌هایی از کتاب عزت نفس به زبان ساده

۳٫۴
(۱۲۶)
برای گذراندن زندگی با عزت‌نفس قوی، رفع ترس‌هایتان لازم است. ما متوجه شده‌ایم که فقط یک روش برای غلبه بر ترس و ایجاد قدرت درونی وجود دارد و آن رویارویی با ترس است
S.Abolqasem
هرچه عزت‌نفس بیشتری داشته باشید احتمال بیشتری دارد که در رابطه‌هایتان صادقانه رفتار کنید. شما تلاش نمی‌کنید تا دقیقاً تصویری باشید که فردی دیگر می‌خواهد، بلکه به روشی فکر، رفتار و صحبت می‌کنید که اصیل و برای شما راحت است.
mahdi
از کسانی که شما را دست می‌اندازند و به اشتباهات‌تان می‌خندند، می‌ترسید. به دیگران اعتماد ندارید و همیشه در حال بررسی هستید که چه کسی به کاری که انجام می‌دهید، توجه می‌کند. تردید دارید که آیا می‌توانید به موفقیت برسید یا نه و حتی برای رسیدن به موفقیت تلاش نمی‌کنید. از شکست و ردشدن می‌ترسید. تا جایی که می‌توانید از دیگران کناره‌گیری می‌کنید چون نمی‌خواهید درباره‌تان قضاوت کنند. یا احساس می‌کنید که باید به دیگران نشان دهید چقدر موفق هستید و گمان می‌کنید به این صورت شما را قضاوت نخواهند کرد. همه چیز باید عالی به نظر برسد؛ شغل، خانواده، ظاهر، خودرو و خانه‌تان. اما همه‌اش این نیست. عزت‌نفس ضعیف به‌ویژه اگر از جانب دیگران مورد انتقاد قرار بگیرید، می‌تواند به احساس شرم منجر شود. شما احساس حقارت و اندوه می‌کنید. چه انتقاد دقیق و صحیح باشد و چه صحیح نباشد، حسی از بی‌کفایتی در شما ایجاد می‌شود چون احساس بی‌لیاقتی می‌کنید.
کاربر ۱۲۵۴۱۲۵
جالب است بدانید آمارها نشان می‌دهند نود درصد از نگرانی‌های شما در مورد اتفاقاتی است که هرگز نخواهند افتاد.
Mahdi
عزت‌نفس عبارت است از احساس شما در مورد خودتان به‌عنوان شخص نه آنچه دارید. افراد زیادی هستند که حس ارزشمند بودن خودشان را براساس عوامل بیرونی مانند اینکه چقدر پول درمی‌آورند و دارایی‌های مادی آن‌ها چقدر است، ظاهرشان چقدر خوب است و چه تعداد دوست دارند بنا می‌کنند؛ اما هرکدام از این‌ها می‌تواند تغییر کند و اگر این عوامل تغییر کنند، عزت‌نفس شما می‌تواند به‌شدت سقوط کند.
معجزه ی سپاسگزاری
جالب است بدانید آمارها نشان می‌دهند نود درصد از نگرانی‌های شما در مورد اتفاقاتی است که هرگز نخواهند افتاد.
amir
ترس یک گرایش ذهنی است که وقتی نمی‌توانید خودتان را مطمئن کنید که هر اتفاقی بیفتد حالتان خوب خواهد بود، زندگی شما را در کنترل خودش می‌گیرد.
mahdi
افکار شما رفتارتان را هدایت می‌کنند، رفتارهای شما از عادت‌هایتان شکل می‌گیرند و عادت‌های شما زندگی‌تان را خلق می‌کنند!
markoqolu
شما برای کمک به بزرگ‌سالان و کودکان در پرورش عزت‌نفسشان ابتدا باید آن‌ها را باور کنید، حتی اگر آن‌ها خودشان خودشان را باور نداشته باشند.
mahdi
خودتان را باور داشته باشید! این جمله‌ای کوتاه است اما تأثیر آن بر زندگی برای شاد و موفق بودن حیاتی است. عزت‌نفس عبارت است از احساس شما در مورد خودتان به‌عنوان شخص نه آنچه دارید.
aboozarkarin

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
۴۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶۲صفحه بعد