بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عزت نفس به زبان ساده | صفحه ۶۲ | طاقچه
کتاب عزت نفس به زبان ساده اثر اکبر عباسی

بریده‌هایی از کتاب عزت نفس به زبان ساده

۳٫۴
(۱۲۶)
تاکنون یاد گرفته‌اید که زندگی همیشه طبق انتظار شما جلو نمی‌رود. رؤیاهای شما ممکن است خراب شوند و شاید مجبور باشید دوباره آن‌ها را به زندگی برگردانید. اعتماد و ایمان شما به خانواده و دوستان ممکن است خدشه‌دار شود و ممکن است مجبور باشید رابطه‌هایتان را بازسازی کنید یا به‌دنبال برقراری روابطی جدید بروید. انتظارات‌تان برای آینده‌ای عالی با کسی که دوستش دارید ممکن است فرو بپاشد. باید یاد بگیرید دوباره اعتماد کنید و دوباره عاشق شوید. برآمدن از پس چالش‌های زندگی مستلزم آمادگی است. در این جنگ به سلاح‌هایی نیاز دارید که به شما کمک کند با موفقیت از پس این لحظات دشوار بربیایید. ابزارهای قاطعی تهیه کنید که بتوانید آن‌ها را در فهرست زیر در مورد بیست‌ویک «باید» برای برآمدن از پس چالش‌های زندگی قرار دهید:
markoqolu
عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس باهم مرتبط هستند، اما دقیقاً یکسان نیستند. عزت‌نفس می‌گوید که شما در مورد خودتان چه احساسی دارید. اعتمادبه‌نفس می‌گوید که شما چقدر باور دارید که توانایی انجام کارهای موجود را دارید.
کاربر ۱۵۹۲۷۶۱
کل قضیه در اشتراک و سهیم شدن خلاصه می‌شود. به معنای به اشتراک‌گذاشتن واقعیت وجودی‌تان است و به این صورت کسی را پیدا می‌کنید که خود واقعی‌اش را با شما به اشتراک بگذارد. هرچه عزت‌نفس بیشتری داشته باشید احتمال بیشتری دارد که در رابطه‌هایتان صادقانه رفتار کنید. شما تلاش نمی‌کنید تا دقیقاً تصویری باشید که فردی دیگر می‌خواهد، بلکه به روشی فکر، رفتار و صحبت می‌کنید که اصیل و برای شما راحت است.
sheida
ترس یک گرایش ذهنی است که وقتی نمی‌توانید خودتان را مطمئن کنید که هر اتفاقی بیفتد حالتان خوب خواهد بود، زندگی شما را در کنترل خودش می‌گیرد.
sheida
پروتئین یکی از منابع اصلی انرژی است. پروتئین به شما قدرت و استقامت می‌دهد. سالم‌ترین نوع آن‌ها انواع لوبیا، آجیل، دانه‌های خوراکی، پنیر سویا، ماهی و مرغ است.
محمد
یکی از اصول رژیم غذایی سالم، مصرف روزانه رنگین‌کمانی از میوه‌ها و سبزی‌هاست. میوه‌هایی مثل انواع توت، سیب، موز و انبه می‌توانند فیبر، ویتامین و آنتی‌اکسیدان‌ها را برای بدن فراهم کنند. سبزی‌هایی با برگ سبز روشن و تیره مثل کاهو، کلم پیچ و خردل پر از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند.
محمد
همه چیزهایی که می‌خواهید و همواره رؤیایش را در سر داشته‌اید، پشت درِ بسته عزت‌نفس شما مانده است.
.
افکار شما رفتارتان را هدایت می‌کنند، رفتارهای شما از عادت‌هایتان شکل می‌گیرند و عادت‌های شما زندگی‌تان را خلق می‌کنند!
S.Abolqasem

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۸۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۶۱
۶۲
صفحه بعد