بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جادوی کار پاره وقت | طاقچه
کتاب جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران

بریده‌هایی از کتاب جادوی کار پاره وقت

نویسنده:جیم ران
انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأی
۴٫۱
(۱۴)
در کسب و کار شما سرمایه نقدی اهمیت ندارد. پول آینده شما را خریداری نمی‌کند. این مهارت‌های شما هستند که آینده را خواهند ساخت. داشتن پول بدون مهارت برابر با فقر است. پول بدون چشم‌انداز فایده‌ای نخواهد داشت. پول بدون جسارت ارزش ندارد چون منجر به شکست خواهید شد و ورشکسته می‌شوید. کمی پول و مقدار زیادی شجاعت، تمام آن چیزی است که شنا به آن نیاز دارید. آن زمان به دنبال مردم و جذب آن‌ها بودم و پول برایم اهمیت نداشت.
momo.enjo
این افراد اجازه می‌دهند مسائل پیش پا افتاده فرصت‌های بزرگی را از آن‌ها گرفته و دور نگه دارد. شما در برخورد با این گروه از افراد احساس درماندگی و بیچارگی می‌کنید. در این شرایط چه می‌توان کرد؟ جواب هیچ است. از خود می‌پرسید چرا این گونه است؟ و دنبال دلیل آن می‌گردید. از شما می‌خواهم هرگز وارد این مسائل نشوید، این‌ها حاشیه‌هایی هستند که با چراهای بیهوده همراه‌اند. همین است، مثل زمستان بعد از پاییز و بهار بعد از زمستان است.
momo.enjo
اگر می‌خواهید از چشم‌انداز «جیم ران» در مورد تاریخ ۶۰۰۰ سال گذشته آگاهی داشته باشید، دیدگاهم اینگونه خواهد بود: «فرصت‌ها با دشواری ترکیب می‌شوند» و اگر ۶۰۰۰ سال دیگر دور هم جمع شویم، همین گونه خواهد بود، همانند ۶۰۰۰ سال آینده: «ترکیب فرصت با دشواری.» به نظر می‌رسد بعضی وقت‌ها فرصت‌ها بیشتر از دشواری و بعضی وقت‌ها هم دشواری‌ها بیشتر از فرصت‌ها می‌باشند، اما این دو هرگز از هم جدا نمی‌شوند. بعد از سختی، آسانی می‌آید. دقیقاً با کمی تمرین می‌توانید راه خود را پیدا کنید و منتظر رویدادهای آینده باشید. اکنون نوبت به اصل بعدی می‌رسد که آن را در جلسه معارفه خود شنیدم.
momo.enjo
زیگ زیگلار جمله بسیار زیبایی در این رابطه دارد: پول همه چیز نیست، اما با اکسیژن هم‌رتبه است. زیگ، باید بگویم حق با شماست. اگر برای رسیدن مردم به اهدافشان به اندازه کافی تلاش کنید، هر آنچه را که می‌خواهید می‌توانید به دست بیاورید. هر آنچه را که می‌خواهید، می‌توانیم نامش را منافع شخصی بگذاریم، داشتن منافع شخصی در صورت عملکرد درست اصلاً بد نیست. شما قصد دارید به دیگران کمک کنید و به خواسته‌های خودتان نیز می‌رسید.
momo.enjo
کردن و در حقیقت
کاربر ۳۳۹۷۷۹۷

حجم

۳۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد