دانلود و خرید کتاب جادوی کار پاره وقت جیم ران ترجمه مریم رزاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران

کتاب جادوی کار پاره وقت

معرفی کتاب جادوی کار پاره وقت

کتاب جادوی کار پاره وقت اثری از جیم ران با ترجمه مریم رزاقی است. این کتاب قرار است به این سوال مهم ما درباره کار کردن پاسخ دهد: سود بردن بهتر است یا دستمزد گرفتن؟ این کتاب از مجموعه کتب انگیزشی انتشارات گیوا است. 

درباره کتاب جادوی کار پاره وقت

یکی از بهترین کتاب‌هایی که می‌توانید درباره بازاریابی شبکه‌ای بخوانید، کتاب جادوی کار پاره وقت است. چون هر چیزی را که لازم است در این زمینه بدانید، به شما می‌گوید. 

درباره بازاریابی شبکه‌ای شنیده‌ایم و خیلی از ما ممکن است که برداشت‌های غلط و اشتباهی درباره آن داشته باشیم. اما جیم ران که یکی از متخصصان در این زمینه است، با کمک این کتاب به ما کمک می‌کند تا ذهن خود را از تمام برداشت‌های غلط و اشتباهی که درباره بازاریابی شبکه‌ای داریم، پاک کنیم. قدم بعدی آشنایی با این کار، زیر و بم‌های آن و هرچیزی است که لازم است درباره آن بدانیم. تجربه ارزشمند نویسنده به ما کمک می‌کند تا همه نکات ریز و درشت این کار را فرا بگیریم.

کتاب جادوی کار پاره وقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

جادوی کار پاره وقت را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند درباره فعالیت‌های مختلف در زمینه بازاریابی شبکه‌ای بیشتر بدانند.

درباره جیم ران 

جیم ران، متولد ۲۵ سپتامبر ۱۹۳۰، یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر است. او استاد صدها نفر از مدیران اجرایی معتبرترین سازمان‌های آمریکا است که رشد فردی را از او می‌آموزند و از دانشش بهره می‌برند. به عنوان مثال می‌توان به افراد معروفی همچون آنتونی رابینز، مارک ویکتور هانسن، برایان تریسی و جک کانفیلد اشاره کرد که از جمله افراد بزرگ و با تجربه در زمینه رشد شخصی هستند که تحت تاثیر جیم ران بوده‌اند.

او تلاشش را بر مبانی رفتار بشر متمرکز کرده است، چراکه اعتقاد دارد همین رفتار بشر، بیشترین تأثیر را بر پیشرفت فردی و کاری می‌گذارد. جیم ران با کمک سال‌ها تجربه، موفق شده است تا بینش‌های عمیق را در قالب کلمات ساده به مخاطبان ارائه کند و همین سادگی کلام او است که مخاطبان و طرفداران زیادی را از سراسر دنیا، گرد او آورده است.

جیم ران سمینارهای بسیاری را در اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا و همچنین در شهرهای مهم آمریکای شمالی برگزار می‌کند. او همچنین یکی از اعضای انجمن سخنرانان ملی آمریکاست و در سال ۱۹۸۵ جایزه CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آنِ خود کرد. علاوه بر این، در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی شد.

بخشی از کتاب جادوی کار پاره وقت

سود بردن بهتر از مزد گرفتن است.

اولین اصل این است: «سود کردن بهتر از مزد گرفتن است.» هنگامی که به حقیقت این اصل پی بردم، ثروتمند شدم. سود کردن، بهتر از دستمزد گرفتن است.

این اصل را کسی در مدرسه به من یاد نداد. یک سال و نیم به کالج رفتم و هرگز چیزی در این مورد نشنیدم. ۲۵ ساله و بی‌پول بودم. فقیر نبودم، اما پولی هم برایم باقی نمانده بود. هشتم گرو نهم بود. تا یک روز این اصل مهم به گوشم خورد، سود کردن بهتر از مزد گرفتن است.

مساله‌ای که در ارتباط با این اصل وجود دارد این است، دستمزد گرفتن یعنی گذراندن زندگی که خیلی هم بد نیست، اما سود شما را ثروتمند می‌کند و این فوق‌العاده است. اکنون ساز و کار، روش‌ها و ابزارهای کار را فرا گرفتید، یعنی متوجه شدید که سود کردن بهتر از دستمزد گرفتن است.

می‌توانید حدس بزنید این مساله را از کجا فهمیدم؟ زمانی که به تدریس نظام سرمایه‌داری در مسکو مشغول بودم، این اصل را یاد گرفتم. کمونیست‌ها کاملاً در اشتباه بودند. چون به آنها یاد داده بودند که نظام سرمایه‌داری به شرکت‌های بزرگی می‌گویند که کارگرانش را سرکوب می‌کند. به نظرم این تعریف خیلی مضحک و خنده‌دار است. احتمالاً زمانی که آن‌ها به این فلسفه مسخره دست یافتند، مغزشان معیوب بوده است.

کمونیست یاد داده بود سرمایه متعلق به دولت است نه مردم و ما برعکس در تمام این سال‌ها یاد می‌دادیم که سرمایه باید در دست مردم باشد نه دولت. به همین دلیل همه افراد در نظام سرمایه‌داری باید مالیات پرداخت کنند، حتی کودکان هم موظف به پرداخت مالیات می‌باشند چرا که می‌توانند از این نظام بهره ببرند و به خاطر پرداخت این مالیات‌ها شرکت‌ها پس از تأسیس به سرعت سودآور می‌شوند.

به کودکان یاد می‌دهم چطور می‌توانند دو تا دوچرخه داشته باشند که از یکی برای سواری و از دیگری برای اجاره دادن (برای کسب درآمد) استفاده کنند. هدف آن است یاد بگیرند چقدر طول می‌کشد تا سود کنند؟ بنابراین اگر کمی نبوغ داشته باشید می‌توانید مسیر خود را پیدا کنید.

پس نتیجه می‌گیریم که سود کردن بهتر از مزد گرفتن است. نظام سرمایه‌داری بهتر از نظام کمونیستی به نظر می‌رسد. کمونیست‌ها می‌گویند مردم بسیار احمق و بی‌شعورند که نمی‌دانند با سرمایه‌های خود چه کار کنند، پس باید تمام سرمایه از چنگ این مردم احمق و بی‌شعور خارج شود و در اختیار دولت عاقل و خردمند قرار گرفته و اجازه اداره همه امور بر عهده دولت باشد. با همین روش، آن‌ها پا به هر کشوری که گذاشتند، باعث ویرانی آن کشور شدند.

در آلمان شرقی برای پاکسازی از کمونیست سه تریلیون دلار هزینه شد. آن‌ها قبلاً ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده بودند و همچنان ۵۰۰ میلیارد دلار دیگر باید هزینه کنند. در کل هر کشوری که کمونیست وارد آن شد، به خاطر این فلسفه ویران کننده نابود شدند. من به تمام این کشورها سفر کرده و به آن‌ها یاد می‌دهم که سرمایه متعلق به مردم است. هر جایی که نبوغ وجود داشته باشد کالاها و خدمات از آنجا به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه تصمیم دارم معجزه ریشه‌های سرمایه‌داری در آمریکا را که خود شما مردم نیز در آن دخیل بودید به شما نشان دهم.

زمانی که من به این اصل پی بردم، دیدم واقعاً فوق‌العاده است! سود بردن بهتر از حقوق گرفتن است.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

ف_حسنپوردکان
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

سلام من کتاب چاپی ترجمه‌ی سید امین مجابی رو خوندم. چون خودم علاوه بر شغلم یک کار پاره وقت دارم برای خوندن این کتاب خیلی هیجان داشتم حتی هنوز کتابو تموم نکرده بودم که به چند نفر معرفیش کردم. اما الان که

- بیشتر
Hadis Vakilian
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

یک سری کلی گویی فاقد ارزش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
در کسب و کار شما سرمایه نقدی اهمیت ندارد. پول آینده شما را خریداری نمی‌کند. این مهارت‌های شما هستند که آینده را خواهند ساخت. داشتن پول بدون مهارت برابر با فقر است. پول بدون چشم‌انداز فایده‌ای نخواهد داشت. پول بدون جسارت ارزش ندارد چون منجر به شکست خواهید شد و ورشکسته می‌شوید. کمی پول و مقدار زیادی شجاعت، تمام آن چیزی است که شنا به آن نیاز دارید. آن زمان به دنبال مردم و جذب آن‌ها بودم و پول برایم اهمیت نداشت.
momo.enjo
این افراد اجازه می‌دهند مسائل پیش پا افتاده فرصت‌های بزرگی را از آن‌ها گرفته و دور نگه دارد. شما در برخورد با این گروه از افراد احساس درماندگی و بیچارگی می‌کنید. در این شرایط چه می‌توان کرد؟ جواب هیچ است. از خود می‌پرسید چرا این گونه است؟ و دنبال دلیل آن می‌گردید. از شما می‌خواهم هرگز وارد این مسائل نشوید، این‌ها حاشیه‌هایی هستند که با چراهای بیهوده همراه‌اند. همین است، مثل زمستان بعد از پاییز و بهار بعد از زمستان است.
momo.enjo
اگر می‌خواهید از چشم‌انداز «جیم ران» در مورد تاریخ ۶۰۰۰ سال گذشته آگاهی داشته باشید، دیدگاهم اینگونه خواهد بود: «فرصت‌ها با دشواری ترکیب می‌شوند» و اگر ۶۰۰۰ سال دیگر دور هم جمع شویم، همین گونه خواهد بود، همانند ۶۰۰۰ سال آینده: «ترکیب فرصت با دشواری.» به نظر می‌رسد بعضی وقت‌ها فرصت‌ها بیشتر از دشواری و بعضی وقت‌ها هم دشواری‌ها بیشتر از فرصت‌ها می‌باشند، اما این دو هرگز از هم جدا نمی‌شوند. بعد از سختی، آسانی می‌آید. دقیقاً با کمی تمرین می‌توانید راه خود را پیدا کنید و منتظر رویدادهای آینده باشید. اکنون نوبت به اصل بعدی می‌رسد که آن را در جلسه معارفه خود شنیدم.
momo.enjo
زیگ زیگلار جمله بسیار زیبایی در این رابطه دارد: پول همه چیز نیست، اما با اکسیژن هم‌رتبه است. زیگ، باید بگویم حق با شماست. اگر برای رسیدن مردم به اهدافشان به اندازه کافی تلاش کنید، هر آنچه را که می‌خواهید می‌توانید به دست بیاورید. هر آنچه را که می‌خواهید، می‌توانیم نامش را منافع شخصی بگذاریم، داشتن منافع شخصی در صورت عملکرد درست اصلاً بد نیست. شما قصد دارید به دیگران کمک کنید و به خواسته‌های خودتان نیز می‌رسید.
momo.enjo
کردن و در حقیقت
کاربر ۳۳۹۷۷۹۷

حجم

۳۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
۸,۴۵۰
۵۰%
تومان