نظرات درباره کتاب نازنین و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نازنین اثر فیودور داستایفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب نازنین

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۴.۲از ۴۳ رأی
۴٫۲
(۴۳)
کافه کتاب
عالی بود. بر خلاف اغلب کتابهای استاد داستایفسکی این کتاب داستان پیچیده ای نداشت ولی قشنگ بود 👍
mehrsaa mousavi
داستان بلندی است که می‌تونید یکی دو ساعته بخونید. شخصیت اصلی روان آشفته‌ای داره و عشقش به دختری بسیار جوان‌تر از خودش هم حسابی آشفته و عجیب از آب در آمده. نازنین به نظرم شروع خوبی برای داستایفسکی خوندنه. کل داستان فقط حرف‌های شخصیت اصلی با خودشه. آدم با خودش می‌گه داستایفسکی کبیر قبل اینکه فروید بیاد و از ناخودآگاه بگه چطوری به این حد رسیده. به طرز ترسناکی خوبه.
سعیدا
عالی. جمع‌و‌جور و زیبا. یکی از دوستانم که نویسنده مورد علاقه‌ش داستایفسکی‌ست و همه‌ی آثارش را خوانده بهم گفت این کتاب گزینه‌ی خوبی برای معرفی داستایفسکی‌ست. خوشم آمد. بیشتر از شب‌های روشن. کتاب‌های طولانی‌اش را هم که نخوانده‌ام‌ با این کتاب راغب شدم بقیه را هم بخوانم یا گوش کنم.
کاربر ۷۵۵۴۰۴۶
حتما بقیه کتاب های این نویسنده رو هم بخونید اصلا پشیمون نمیشید
ممد د وایز من
تلخی کتاب های داستایوسکی به خاطر شرایط تاریک جامعه اون زمان بوده بنابراین هموطنان میتونن ارتباط بیشتری با کتاب های این نویسنده بگیرن و از خواندن این کتاب ها لذت ببرن :))
ali
بسیاری از کتابهای معروف بهتر هست با اینکه 95صفحست اما نکاتشو می‌رسونه واقعاً چقدر دور ورمون همچین انسان ها یی شبیه مرد داستان داریم.
navid
ارزش خوندن رو داره این کتاب..
پریناز
داستان طولانی نیست، (حدودا اندازه کتاب شبهای روشن) کل داستان در رابطه با صحبت یک آقا با خودش و توضیح دادن چیزهایی که اتفاق افتاده، برای رسیدن به یه جوابه. داستان خوبیه، و اینکه کتابِ شادی نیست.
Hossein shiravand
بینظیر بود حتما بخونید
وحید
اگر از خواندن تک‌گویی‌ها و تخیلات یک فرد سادیستیک لذت می‌برید، این کتاب مناسب شما است.
setare
فقط ۵ دقیقه دیر رسیده بود....
eferdosiyan
واگویه‌های یک مرد برای زنی که دیگر ندارد. تمام داستان را در این واگویه‌ها دریافت می‌کنید. نثر نویسنده روان است. ترجمه‌‌ی خوبی هم دارد.
بهناز
شسته رفته و جمع و جور و تلخ 😔 مردهای بیمار این شکلی فک نکنم کم باشن خود بیمار انگاری هم نبوده کاملا بیمار بوده که با تحقیر با یک دختر کم سن بخوای ازدواج کنی دوستش داشته باشی و پنهان کنی و در نهایت خودتم هیچی نباشی جز یه سمسار
mahsa.s
در این کتاب راویِ اول شخص جریان فکری خودش رو بیان میکنه و طبق آنچه در مقدمه آمده تکلیف راوی با حس خودش و حتی با نازنین مشخص نیست و این بلاتکلیفی خوب نشون داده شده، اما این بی‌حسی که تا پایان داستان ادامه داره گاهی ‌روند روایت رو کند و یکنواخت می‌کنه.
حميدرضا
داستانی عاشقانه با نکات عمیق روانشناختی… ترجمه هم عالی بود
nn
نویسنده از جملات کوتاه استفاده میکنه اما تو بعضی شرایط توصیفات خوبی داره یکمی هم نوشته گنگه که شاید دلیل جذابیتش هم همین باشه و بعضی وقت ها ممکنه اعصابتونو به هم بریزه در کل به نظر من یه کتاب معمولیه که میتونید تو اوقات بیکاریتون یه نگاهی بهش بندازید

حجم

۱۰۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱۰۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد