نظرات درباره کتاب ققنوس همین‌جاست و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ققنوس همین‌جاست اثر فاطمه سرمشقی

نظرات کاربران درباره کتاب ققنوس همین‌جاست

۳٫۹
(۱۰)
هاجر
این حجم از غم و مصیبت و بدبختی برای گروه سنی نوجوان جالب نیست و اعصاب خورد کنه
ati.atayi
کتاب شخصیت پردازی خوبی داشت برام جذاب بود ولی پایانش برای من غیر قابل مفهوم بود به نظر من می تونست پایان جذاب تری داشته باشه
ح. دوست حافظ
اولش شاید چندان جذبش نشید... ولی بهتون پیشنهاد می‌کنم بخونیدش. پیوند قشنگ و خوبی بین عناصر داستان وجود داشت. پایانش هم از اون پایان‌های باشکوهی بود که از یه کتاب خوب انتظار داشتم.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
ماهیتسا و سودابه؛ این دو شخصیت های اصلی داستان پیش رو هستند، دخترانی که به ظاهر هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند تا اینکه در یک زمان خاص ماجرایی ویژه و تحول آفرین در زندگی هر دوی آن ها اتفاق می افتد؛ سودابه قلبش را برای همیشه از دست می دهد و صاحب قلبی دیگر می شود و ماهیتسا گرفتار شعله های آتش می شود و زیبایی اش می سوزد. گویا این همزمانی باعث شکل گیری ارتباطی ناخودآگاه میان سودابه و ماهیتسا می شود. ارتباطی که چیزهایی نو را برای هردوی آن ها به دنبال می آورد. کتاب ققنوس همین جاست
کاربر ۲۴۷۴۵۱۹
داستان عجیب و تخیلی ای داشت. اما خیلی غم انگیز و تاسف بار بود.پیشنهاد میکنم وقتی حال دلتون خوب نیست اصلا مطالعه اش نکنید چون بد تر میشید.وقتی هم حال دلتون خیلی خوبه مطالعه اش نکنید چون حالتون گرفته میشه و روح و روانتون دچار غم واندوه میشه.
DEHGAN 87
جالب و جذاب
Reyhan869
این داستان درباره دو دختر است که یکی از آنها دچار حادثه آتش سوزی شده و دیگری که مدت ها مشکل قلبی داشته با عمل پیوند از مرگ نجات پیدا میکند ‌. به نظر من کتاب خیلی خوبی بود . دو داستان جدا که در آخر به هم پیوند میخورن . با خواندن بخش اول داستان مشتاق خواندن بقیه داستان میشوید .
کاربر ۲۲۶۰۲۵۸
۳۰درصد اشتراک طاقچه بی نهایت.با وارد کردن کدS99KT5KGR41W1 مهلت تاسه روز.دوستان استفاده کنید

حجم

۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد