دانلود و خرید کتاب چگونه مقاله بنویسیم سیدکامل حسینی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مقاله بنویسیم اثر سیدکامل حسینی‌فر

کتاب چگونه مقاله بنویسیم

معرفی کتاب چگونه مقاله بنویسیم

کتاب چگونه مقاله بنویسیم نوشته سیدکامل حسینی‌فر است. کتاب چگونه مقاله بنویسیم که نشر ندای کارآفرین منتشر کرده است به شما کمک می‌کنید بتوانید به راحتی یک مقاله اصولی پژوهشی بنویسید.

درباره کتاب چگونه مقاله بنویسیم

اهمیت نوشتن بر کسی پوشیده نیست. برای همه ما تصور جهانی بدون قلم و کتاب و نوشتن مشکل است. آنچه امروزه به نام دانش و معارف بشری از آن یاد می‌کنیم بدون قلم و نوشتن به وجود نمی‌آمد. گفتار الهی چه به صورت وحی بر پیامبران فرو فرستاده شده است در کتاب گردآوری شده است. معجزه پیامبر گرامی اسلام چه کتاب است و اینها همه اهمیت کتاب و نوشتن را دوچندان می کند.

کتاب‌هایی که در کشورمان به موضوع مقاله نویسی پرداخته باشند بیشتر به موضوع مقاله‌های دانشگاهی پرداخته‌اند. ولی در اینجا سعی شده است که اصول اولیه نوشتن متن، شامل مقالات یا نوشته‌های متنوع دیگر را با زبانی ساده مورد بررسی قرار دهیم. از آنجا که امروزه دانستن فن مقاله نویسی نیازی اساسی در زندگی بیشتر افراد جامعه است، خلا وجود چنین کتاب‌هایی احساس می‌شود.

دراین کتاب کوشید‌ه‌ایم به شما کمک کنیم تا مهارت‌های فكری و نوشتاری خود را با صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن بهبود بخشید. با استفاده از روش‌هایی که در این کتاب آمده می‌توانید درمواقع ضروری، مانند نوشتن مقاله‌ای تحقیقی برای دروس دانشگاهی، پایان نامه تحصیلی یا نوشته‌ای تجاری مربوط به شغلتان، افكار و آرا و نظریات خود را به نحو متقاعد کنند‌ه‌ای سازماندهی کنید؛ یا در زمینه‌های دلخواه خود، مانند تجارب شخصی یا درباره یک موضوع خاص، مقاله بنویسید. در این کتاب، نكات عمد‌ه‌ای ازفرایند نویسندگی مشخص گردیده ومورد بررسی قرار گرفته است تا با استفاده از آن‌ها، کار نوشتن را با جدیت و اطمینان دنبال کنید. افراد موفق می‌دانند چگونه بنویسند. کلید موفقیت آن‌ها، یادگیری روش‌های نوشتن است. ممكن است همه نتوانند مانند یک نویسنده حرفه‌ای، خوب بنویسند. زیرا این کار غیر از مهارت، نیاز به استعداد ذاتی نیز دارد ولی در هر صورت، هر کس برای بیان نظریات و ایده‌هایش، نیازمند خوب نوشتن است. مهارت‌ها و فنون نوشتن قابل یادگیری است و نیازی به تحصیلات عالی یا داشتن سابقه آموزشی ندارد. بین یادگرفتن اصول نویسندگی، به صورت مهارت و یادگیری آن به صورت هنری تفاوت وجود دارد. تنها بعضی افراد قادرند نویسندگی را به صورت هنری بیاموزند، در حالی که همه افراد می‌توانند این کار را با کسب مهارت فرا گیرند و هدف اصلی این کتاب نیز تحقق این امر است. کتاب شامل دوبخش است. دربخش اول کتاب، روش‌های مقاله نویسی تشریح شده است و در بخش دوم کتاب، تمرین‌هایی برای تقویت مهارت‌های فكری و نوشتاری آورده شده است. در حقیقت بخش اول و دوم کتاب مكمل یكدیگرند. 

در این کتاب سعی شده است که اصول اولیه نوشتن متن شامل مقالات یا نوشته های متنوع دیگر را با زبان ساده مورد بررسی قرار دهیم. 

مضمون مقاله درباره يک موضوع است و مطالب علمی، ادبی، هنری، اقتصادی، دينی، فرهنگی، انتقادی و اجتماعی را در بر مي‌گیرد و بسیاری موضوع‌های ديگر که به عقیده نويسنده، بیان آنها برای آگاهی عموم يا راهنمايی مديران يا بالا بـردن دانش کشور، لازم و سودمند است.

خواندن کتاب چگونه مقاله بنویسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به نوشتن پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۰۲۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان