دانلود و خرید کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم الهام خودکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم اثر الهام خودکار

کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم

معرفی کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم

کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم نوشته الهام خودکار است. کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم را انتشارات ندای کارآفرین برای علاقه‌مندان به شناخت آموزه‌های قرآن منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم

مرور بشارت ها و انذارها در قرآن کریم نشان می‌دهد که واکنش‌های مردم نسبت به بیم و نویدهای پیامبران (علیهم السلام) یکسان نبوده است. بعضی از مردم چنان تحت تأثیر پیام و دعوت پیامبران واقع می‌شدند که خود را فدای دینشان می‌کردند، در حالیکه برخی دیگر نه تنها گفته‌های پیامبران (علیهم السلام) را رد می‌نمودند، بلکه علیه ترویج این رسالت الهی به جنگ بر می‌خاستند. این واکنش‌های متفاوت مبین آن است که چنین نبوده که همه مردم دارای مشکل شناختی بوده و از عواقب رفتارشان آگاه نبودند. کفر، دلبستگی و خوگیری عمیق به آسایش و تجملات، انتظار ظهور پیامبرانی از غیر نوع انسان (مثلاً فرشتگان) برخی از انگیزه‌هایی بودند که گروهی را وادار به رد و یا جنگ علیه رسالت پیامبران (علیهم السلام) نمود.

از آنجا که از ناحیه ذات اقدس الله به پیامبران(علیهم السلام) توصیه شده که همواره این دو شیوه ارشادی را به کار بندند، بنابراین باید حقیقتی در این دو روش در ارتباط با تعدیل رفتار انسان نهفته باشد و برای مدیریت الگویی مناسب و بازوئی مؤثر باشد. تنبیه و مجازات اصالت ندارد و آنچه اصل است، رحمت، محبت، گذشت و بخشش است، ولی تنبیه و مجازات، تبع آن است و خود جلوه‌ای است برای اصلاح و تربیت. تنبیه اصولاً یک روش بازدارنده است و لذا باید اولاً در مواردی نادر و ثانیاً به عنوان مکمل روش‌های جهت دهنده بکه ار گرفته شود.

این کتاب سعی دارد دیدگاه تشویق و تنبیه را در قرآن کریم بررسی کند و اطلاعات مفیدی در اختیار علاقه‌مندان به اسلام قرار دهد.

خواندن کتاب مدیریت رفتاری تشویق و تنبیه از دیدگاه آیات قرآن کریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت آموزه‌های قرآن پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 162100
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

کتاب میتونست مثال ها و مباحث ریزتر و مصداقی رو در خودش جای بده که بهتر بشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان