دانلود و خرید کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی جیم ران ترجمه فرزام حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی اثر جیم ران

کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

معرفی کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی نوشته جیم ران است که با ترجمه فرزام حبیبی منتشر شده است. میکروکتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی خلاصه‌ای کامل و کاربردی است. 

درباره کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

درحالی‌که ثروت و موفقیت معنی متفاوتی برای افراد مختلف دارد، پیروی از هفت راهبردی که دراین کتاب به آنها اشاره می‌شود، می‌تواند کمکت کند که به هر نوع هدفِ مالی دست پیدا کنی، چه میلیونر شدن باشد، چه رهایی از بدهی و بدهکاری. 

آیا معمولاً خودت را خسته از مشکلات مالی می‌یابید؟ آیا احساس می‌کنید موفقیت چیزی دست‌نیافتنی است که تنها در تصوراتتان وجود دارد؟ اگر این‌طور است، اصلاً تنها نیستی.

این کتاب نگاه شما را تغییر می‌دهد و  می‌توانید مسیر خوشبختی را پیدا کنید. 

خواندن کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۷ شیوه برای دستیابی به ثروت و خوشبختی

ممکن است ناامیدکننده به‌نظر برسد، اما در نهایت خوب است. تو که نمی‌خواهی در یک زمان فقط یک هدف داشته باشی، چون بعد از اینکه به آن برسی، ممکن است سرگشته و بی‌هدف شوی.

فضانوردان سفینهٔ آپولو را بعد از بازگشت‌شان از آن سفرِ تغییردهندهٔ زندگی‌شان به ماه در نظر بگیر. متأسفانه چندتا از آن فضانوردان دچار افسردگی شدند، چون دیگر هدفی نداشتند تا برای آن تلاش کنند. امروزه فضانوردان به‌عنوان بخشی از آموزش اجباری‌شان به توسعهٔ اهدافی می‌پردازند که بعد از پایان مأموریت‌هایشان برای رسیدن به آنها تلاش کنند.

تو هم باید اهدافی داشته باشی. برای شروع، مهم است که کمی وقت صرف آنها کنی. نوشتن در دفترچه یادداشت روزانه کمکت می‌کند اهداف بلندمدتت را مجسم کنی و ببینی چطوری می‌توانی به آنها برسی.

دفترچه یادداشتی بردار، و فکر کن که در طول یک تا ده سال آینده می‌خواهی چه کارهایی انجام بدهی. بعد، به سرعت هرچه تمام‌تر فهرست اهداف خودت را بنویس. سعی کن در مجموع حدود پنجاه هدف را در نظر بگیری.

بعد از اینکه فهرستت کامل شد، براساس مدت زمانی که گمان می‌کنی برای تکمیل آن هدف نیاز داری، آن را در یکی از چهار دستهٔ یک، سه، پنج یا ده سال قرار بده.

بعد، فهرستت را طوری تنظیم کن که در هر یک از این دسته‌بندی‌ها بیش از حد متعارف هدف قرار نداده باشی.

اگر تعداد اهدافت در هر یک از این دسته‌ها خیلی زیاد شد، بعضی از آنها را به دسته‌ای منتقل کن که شامل اهداف کمتری است.

بعد دور چهارتا از مهم‌ترین اهدافت در هر دسته‌بندی را دایره بکش. حالا باید در مجموع شانزده هدف را فهرست کرده باشی.

آخرسر، در مورد هر یک از اهدافت یک پاراگراف بنویس و در نیمهٔ اول هر پاراگراف، دقیقاً شرح بده که آن هدف چیست. مثلاً اگر محصولی است که می‌خواهی بخری، دقیقاً مدل، رنگ، قیمت و سایر مشخصات قابل توجه آن را بنویس. بعد در نیمهٔ دوم پاراگراف بنویس که چرا تصمیم داری به هر یک از آن اهداف برسی. اگر دلیل محکمی برای آن پیدا نمی‌کنی، احتمالاً آن هدفِ خاص آن‌قدرها مهم نیست که برایش وقت صرف کنی. دراین‌صورت، به‌جای آن هدف یک هدف دیگر را در نظر بگیر.

بعد از اینکه فهرستت را اصلاح کردی، می‌توانی برگردی و پیشرفتت را بررسی کنی و ببینی کدام‌یک از اهدافت هنوز هم برایت مهم است و کدام‌یک اهمیت چندانی ندارد.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

Moon
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

بد نیست اما اونجاش تو این کشور نمیخونه که میگه برای امنیت و آزادیت داری مالیات میدی به دولت ! دو تاواژه ای که هر ایرانی آرزوی تجربه کردنشو داره!! یا حتی توی قانون ۳۰/۷۰, میگه تو ۱۰ درصد پس انداز

- بیشتر
محمدرضا
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

خیلی خوب بود. در کل کتاب های جیم ران خیلی خوب و ساده هستند و به نظرم همه می‌توانند از آنها استفاده کنند. کتاب مختصر و مفیدی بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
تو ۷۰ درصد از درآمد ماهانه‌ات را صرف نیازهایی مثل اجاره خانه، غذا و سرگرمی‌ات می‌کنی. اما قبل از خرج کردن این مبلغ، ۳۰ درصد باقی‌مانده را به این شکل تقسیم کن. ابتدا ۱۰ درصد از درآمدت را صرف امور خیریه کن و آن را به جامعه‌ات و نیازمندان برگردان. بعد، ۱۰ درصد آن را پس‌انداز کن، که دراین‌صورت می‌توانی بعد از چند سال ثروتمند شوی. دست آخر، ۱۰ درصد باقی‌مانده را صرف ایجاد پول و ثروت کن. راه‌هایی سنتی برای این کار وجود دارد، مانند سرمایه‌گذاری در مِلک.
محمدرضا
تو هم باید اهدافی داشته باشی. برای شروع، مهم است که کمی وقت صرف آنها کنی. نوشتن در دفترچه یادداشت روزانه کمکت می‌کند اهداف بلندمدتت را مجسم کنی و ببینی چطوری می‌توانی به آنها برسی.
محمدرضا

حجم

۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

حجم

۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان