دانلود و خرید کتاب نگرانی خدایان اریک فون‌دانیکن ترجمه قدیر گلکاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرانی خدایان اثر اریک فون‌دانیکن

کتاب نگرانی خدایان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نگرانی خدایان

کتاب نگرانی خدایان نوشته اریک فون‌دانیکن است که با ترجمه قدیر گلکاریان منتشر شده است. کتاب نگرانی خدایان اثری دیگر از نویسنده کتاب مشهور ارابه خدایان است که به اتفاقات ماورالطبیعه در طول تاریخ می‌پردازد.

درباره کتاب نگرانی خدایان

اریک فون دانیکن در این کتاب به کاوش در اعتقادات در رابطه با قدرت‌های خارق العاده‌ای می‌پردازد که بسیاری از باورهای بشری را به وجود اورده‌اند.

این کتاب هم مانند کتاب دیگر دانیکن به اسم ترفند خدایان به موضوعات عجیبی مثل انوار عجیب فراعنه مصر، شهرهای گم‌شده در جنگل‌های وحشی، سفرهای فضایی در زمان‌های گذشته، و شگفتی‌های کتاب مقدس می‌پردازد. 

او با مطالبی که در این کتاب‌ها بیان کرده شما را به فکر وا می دارد که مثلا مصری‌ها کنده‌کاری‌های درون قبرهایی که در اعماق زمین ساخته می‌شد را با چه نوری انجام می دادند؟ آیا نور ناچیز شمع و حتی مشعل برای این کار کافی بوده است؟ اگر نبوده پس چه نوری به انها کمک می‌کرده است؟

او قصد دارد تا با پرداختن به این موضوعات، تاریخ تمدن بشری را با پیوند دادن به بازمانده‌های باستانی و عجایب به عقب‌تر ببرد و بسیار قدیمی‌تر نشان دهد. او به سراغ سوالاتی می‌رود که در دل تاریخ بی‌جواب مانده‌اند، اینکه دنیای قدیم به چه پایه از علم رسیده بود و این علم از کجا آمده بود؟ 

خواندن کتاب نگرانی خدایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به موضوعات عجیب و شگفت‌انگیز مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره اریک فون دانیکن

اریک فون دانیکن در ۱۴  آوریل ۱۹۴۵ در شهر زوفینگن سوئیس به دنیا آمد. او فارغ التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است. 

در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا (زاده ۱۹۶۳) تنها فرزند این زوج بود. او در نوجوانیش شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی منزل پدرش بود. سربازان یک یک بدون نقاب و با نقاب از لاشه آن پایین می‌آمدند و این گونه جرقه فرود خدایان در ذهن پرکار او کلید خورد.

 او پس از نخستین و دومین کتابش «خدایان آن سوی فضا» مورد هجمه و فشار شدید کلیساهای کاتولیک قرار گرفت. او ناگهان بسیاری از باورهای مسیحیان متعصب را کفر خواند و گفت خداوند بسیار برتر از آن است که پسری داشته باشد.

 او می گوید این اعتقاد احمقانه‌ترین فلسفه‌ای است که در حیطه خداشناسی مطرح شده است. وی تاوان سختی برای نپذیرفتن اعتقادات متعصبانه کاتولیکی داد اما هرگز تسلیم نشد.

فون دانیکن آنقدر به کشف اسرار فضا علاقه داشت که از همان نوجوانی همیشه درباره فضانوردی، بشقاب پرنده‌ها و موجودات هوشمند فرازمینی صحبت می‌کرد. همین علاقه شدید باعث شد مدیر یک اردوگاه کار جوانان که او در آن جا سرپرست یک گروه بود از او شکایت کند و دادگاه نیز او را به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم نمود. 

پس از آن پدرش او را از مدرسه بیرون آورد و برای کار به هتلی در سوئیس فرستاد. دانیکن با پول کمی که پس انداز کرده بود به مصر سفر کرد تا بلکه برای هزاران پرسش بی پاسخش جوابی بیابد. او پس از مدتی به سوئیس بازگشت و در پی اتهام به کلاهبرداری دوباره روانه زندان شد.

 او چندین بار به اتهام فرار مالیاتی تحت تعقیق قرار گرفت و یک بار در مصاحبه‌ای گفت مشاهده‌هایش را با خیال درآمیخته تا کتاب‌هایش جذاب‌تر شوند. بعضی از منتقدان عکس‌هایی را که او از بشقاب‌پرنده‌ها منتشر کرده است، دستکاری شده دانسته‌اند.

نظرات کاربران

koroush
۱۴۰۲/۰۹/۱۰

هرچقدرم کتابای اریک فون دانیکن رو بخونیم بازم جدید و جذابیت داره .واقعا مغز انسان و به چالش میکشه نه تنها این کتاب بلکه تمامی کتابای این نویسنده عالی و برخلاف خیلی از نویسنده ها با اینکه خیلی مخالف داره

- بیشتر
کاربر 6976523
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عالی

وحید
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

فون دنیکن شیادیه که از سادگی مردم و توهم توطئه حسابی پول به جیب زد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان