دانلود و خرید کتاب موهای شگفت انگیز ماریا نئومن ترجمه سارا محسن‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موهای شگفت انگیز اثر ماریا نئومن

کتاب موهای شگفت انگیز

معرفی کتاب موهای شگفت انگیز

کتاب موهای شگفت انگیز نوشته ماریا نئومن با ترجمه سارا محسن‌پور به چاپ رسیده است. این کتاب به دختران نوجوان و بزرگسال می‌آموزد چگونه موهای زیبایی داشته باشند و آنها را چگونه آرایش کنند.

درباره کتاب موهای شگفت انگیز

موهایتان را همیشه یک‌جور می‌بندید؟ خب، وقتش است یاد بگیرید چگونه ماهرانه و ‌آسان موهای یکنواخت‌تان را به موهایی زیبا، دلفریب و محشر تبدیل کرده و بر زیبایی‌تان بیفزایید! این راهنما، افزون بر آموزش بیش از ۳۰ مدل موی زیبا و شگفت‌انگیز، موارد زیر را نیز در بر دارد:

تصاویر تمام رنگی، راهنمای تصویری که شما را در یادگیری مدلِ موی‌تان یاری می‌دهد، ایده‌هایی برای منحصربه‌فرد شدن مدل موی‌تان، توصیه‌هایی برای انتخاب زیورآلات و تزیین گیسوان، نکته‌هایی برای دخترانی با موهای لَخت، فرفری، نازک و یا پرحجم.

چه موهایتان وزوزی باشد، چه صاف و بی‌حالت، کوتاهِ کوتاه باشد یا بلند و زیبا، این کتاب مدل‌ها، ایده‌ها و نکاتی یادتان می‌دهد تا به‌راحتی همیشه آراسته، زیبا و شگفت‌انگیز باشید.

این راهنمای منحصربه‌فردِ واقعاً فوق‌العاده، مخزن مدل‌های فراوانی است! از یک مدل معمولی برای روز جمعه گرفته تا یک مدل شیک و مجلسی، آنقدر به شما انگیزه می‌دهد که مدل دم‌اسبیِ قدیمی‌تان را کنار گذاشته و موی‌تان را زیباتر می‌آرائید.

می‌خواهید در بافت فرانسوی استاد شوید؟ یا مدل‌های زیبایی یاد بگیرید که جذابتان کند؟ این کتاب به دردتان می‌خورد! هر بخش پر از مدل‌های زیبایی است که مرحله به مرحله با تصویر به شما می‌آموزد چگونه موی‌تان را درست کنید.

تصویرهای تمام رنگی کتاب تشویق‌تان می‌کند مدل موی دلخواه‌تان را انتخاب کرده و آن را به سلیقه خود تغییر دهید. و البته، «فوت‌های کوزه‌گری» را از دست ندهید __ زیرا یادتان می‌دهد چگونه موی‌تان را زیباتر و راحت‌تر بیارائید. خُـب، دختــــرها، بـرای خوشگل‌شــدن آماده‌ایــد؟ برس‌تان را بردارید __ وقتش است دستی به سر و رویتان بکشید!

 خواندن کتاب موهای شگفت انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دختران جوان و نوجوانی که زیبایی را دوست دارند مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

فاطمه خلج
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

اغلبشو شاید بلد بودم ولی به عنوان اینکه همه مدلها کنار هم هست و میشه ازشون انتخاب کرد برام جالب بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان