دانلود و خرید کتاب توانگری دیپاک چوپرا ترجمه مژگان انصاری‌راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توانگری اثر دیپاک چوپرا

کتاب توانگری

معرفی کتاب توانگری

توانگری کتابی از دیباک چوپرا نویسنده کتاب پرفروش هفت قانون معنوی موفقیت است. او در این اثر با شما درباره توانگری و معنای آن و راه های رسیدن به یک زندگی پربارتر سخن می گوید.

درباره کتاب توانگری

در این کتاب با بیست و شش گام دیباک چوپرا به سوی زندگی پربارتر آشنا خواهید شد.

او در این اثر با شما از «خودآگاهی ثروت» سخن می‌گوید. چیزی که بسیار فراتر از توانایی پول درآوردن است. نوعی ذهنیت که می‌طلبد زندگی را نه به‌عنوان کشمکش و تقلا، بلکه به‌عنوان ماجرایی اعجاب‌انگیز ببینیم که در آن،‌ نیازهایمان به لطف خدا به‌سهولت برآورده می‌شود. 

«خودآگاهی ثروت» شما را توانا می‌کند تا هرجا می‌روید زیبایی ببینید، قدر احساساتی را که دارید بدانید، و پذیرای هرچه می‌بینید باشید. «خودآگاهی ثروت» حالتی روحی است؛ احساس است نه باور، احساسی مبنی بر وقوف به این‌که آنچه بدان نیاز داریم در دسترس ماست.

چوپرا در این کتاب کوچک و فوق‌العاده به زیبایی بیان می‌کند که توانگری، درواقع حالت طبیعی هستی ماست. او نکات مشخصی را با ما در میان می‌گذارد و ما را در به‌کارگیری این استعداد نامحدود یاری می‌کند. 

 خواندن کتاب توانگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره دیباک چوپرا

دیپاک چوپرا یکی از نظریه‌پردازان برجسته در زمینهٔ ارتباط تنگاتنگ ذهن و جسم و توانمندی‌های انسانی است. او نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش هفت قانون معنوی موفقیت، جسم جاودانه، ذهن جاودانه و شفای کوآنتومی است. همچنین تعداد بی‌شماری لوح‌فشردهٔ صوتی و تصویری از برنامه‌های او تهیه شده که هدفش شفای تن و روان است.

 کتاب‌های چوپرا به بیش از سی زبان ترجمه شده و وی به‌طور گسترده در سراسر امریکای شمالی، امریکای جنوبی، هندوستان، اروپا، ژاپن و استرالیا به سخنرانی می‌پردازد. او یکی از بنیانگذاران «طب جایگزین» نیز به‌شمار می‌رود.

بخشی از کتاب توانگری

توانگری یعنی نیازهایمان به‌آسانی برآورده شود و خواسته‌هایمان بدون برنامه‌ریزی قبلی تحقق یابد و در هر لحظه از زندگی‌مان احساس لذت، سلامت، شادی، و سرزندگی کنیم.

توانگری یک واقعیت است و هدف اصلی این کتاب این است که نسبت به سرشت این واقعیت بصیرتی به ما بدهد.

وقتی دربارهٔ ماهیت این واقعیت به ما آموزش داده شود و بدانیم این همان واقعیتی است که طبیعت ما را تشکیل داده، آن‌وقت می‌فهمیم که می‌توانیم هرچیزی را که بخواهیم رقم بزنیم، چون تمام موجودات مادی منشأ واحد دارند. طبیعت برای خلق یک تودهٔ ابر، یک کهکشان ستاره، یک جنگل بارانی یا کالبد انسان، از همان مشیتی پیروی می‌کند که برای خلق یک فکر.

تمام موجودات مادی، هرچه می‌توانیم ببینیم، لمس کنیم، بشنویم، بچشیم، یا ببوییم، از یک‌چیز درست شده‌اند و از همان منشأ می‌آیند. درک تجربی این واقعیت به ما توانایی می‌دهد هر خواسته‌ای را که داریم تحقق بخشیم، هر شی‌ء مادی را که می‌خواهیم به دست آوریم، و طعم رضایتمندی و شادی را تا هر اندازه که می‌خواهیم بچشیم.

اصول بیان‌شده در این کتاب صرفاً به کسب ثروت نامحدود مادی می‌پردازد، اما این اصول را همچنین می‌توان برای تحقق‌بخشیدن به هر خواسته‌ای به کار برد، چون این‌ها همان اصولی هستند که طبیعت برای به‌وجودآوردن واقعیت مادی از جوهر غیرمادی، از آن‌ها پیروی می‌کند.

دوست دارم پیش از آن‌که به این اصول بپردازیم، دربارهٔ جزئیاتی بحث کنم که علم، به‌ویژه علم فیزیک، دربارهٔ ماهیت جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، دربارهٔ ماهیت جسم ما انسان‌ها، ماهیت ذهنمان، و رابطهٔ تمام این‌ها با هم می‌گوید.

نظرات کاربران

کاربر 4922097
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

در ابتدا بگم که متن کتاب فوق العادست نویسنده خیلی خوب دنیا و قوانینشو توصیف کرده و به نظرم طبق پیشنهاد خودش هر روز قسمتی ازش خوندن میتونه کمک خیلی بزرگی به برنامه ریزی درست ضمیر ناخوداگاهمون کنه به شرطی

- بیشتر
ابراهیمی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

کتاب بسیار عالی بود

چگف
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

از ابرکلاهبردارانِ روزگارِ ما!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
وین دایر، نویسندهٔ معروف، روش ساده‌ای برای انجام این کار به من یاد داد. هر وقت فکر منفی به سرش راه می‌یابد، در سکوت به خودش می‌گوید، «بگذریم» و به کارش ادامه می‌دهد.
shirinkurjani

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
۹,۹۵۰
۵۰%
تومان