دانلود و خرید کتاب رهایی از هراس ناپلئون هیل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از هراس اثر ناپلئون هیل

کتاب رهایی از هراس

معرفی کتاب رهایی از هراس

کتاب رهایی از هراس نوشته نویسنده مشهور موفقیت ناپلئون هیل است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی در انتشارات ذهن آویز منتشر شده است. این کتاب با چشم‌اندازی جدید، به شما کمک می‌کندفرصت‌های مناسب پیرامون‌تان را ببینید.

درباره کتاب رهایی از هراس

احساسی خطرناک‌تر و زیان‌بارتر از ترس وجود ندارد. هراسی که سبب می‌شود احساس کنیم زیر پای‌مان را می‌کشند تا از کنترل خارج شویم. ترس سببی است تا خود و دنیای‌مان را درک کنیم. ترس در ذهن نیمه‌هشیار ما ریشه‌های عمیق دوانده و افکار ما را تیره و تار می‌کند، ادراک‌مان را رنگ می‌زند و روی اعمال و رفتارمان اثر می‌گذارد. اما به هرحال ترس صرفآ یک احساس است، احساسی که می‌توان بر آن غلبه کرد تا به سود ما کار کند و بر ضدما عمل نکند.

این کتاب مجموعه‌ای از توصیه‌های ناپلئون هیل است که کتاب بی‌نظیرش بیندیشید و ثروتمند شوید به ما کمک کرد تا نسلی عاری از یأس و افسردگی ایجاد کنیم.

 این کتاب بیش از هر کتاب دیگر به شما کمک می‌کند تا دیدگاه‌های خود را بهبود بخشید، به پول و ثروت فراوان برسید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. دیدگاه سببی است تا تفاوت میان ترس به مفهوم یک شکست قطعی و یا فرصتی مناسب برای رسیدن به موفقیت را تشخیص دهید و بدانید که آیا به ترس امکان می‌دهید یک موقعیت قطعی باشد و یا وسیله‌ای در خدمت موفقیت ــ آیا می‌گذارید که ترس شما را از رسیدن به رؤیاهای‌تان باز بدارد یا سوختی باشد که مرکب شما را به جلو ببرد. 

خواندن کتاب رهایی از هراس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در یک خانواده فقیر در سال ۱۸۸۳ در یک آلونک یک خوابه در ویرجینا به دنیا آمد. او در ۱۲ سالگی یتیم شد و به خویشاوندانش سپرده شد. برای غلبه کردن بر فقر سعی کرد تا تحصیلات خود را ادامه دهد و تبدیل به یکی از نوابغ عملگرای زمان خودش شود. در سیزده سالگی برای روزنامه‎های محلی کوچک مطالب می‎نوشت. وقایعی را که در منطقه رخ می‎‌داد به صورت داستان و گزارش به رشته تحریر در می‌‎آورد. البته به خاطر غلبه بر فقر همیشه به این موضوع فکر می‌‎کرد که چرا مردم در به دست آوردن موفقیت و خوشحالی حقیقی در زندگی ناکام می‎‌مانند؟

برای گذران زندگی هر دو شغل حقوق و روزنامه‎‌نگاری را دنبال می‌‎کرد. شغل اولیه او به عنوان گزارشگر، مخارج تحصیل مدرسه او را تأمین می‎کرد. شانس بزرگ او زمانی بود که به او مأموریت داده شد تا در مورد موفقیت مردان معروف و پرآوازه یک مجموعه داستانی بنویسد.

موفقیت کتاب رازهای تغییر افکار در جذب ثروت به عنوان راهنمایی برای رهبران تجاری، خطیبان و نویسندگان کتب بود و هیل را تبدیل به یکی از میلیونرهای زمان خودش کرد.

ناپلئون هیل در نوامبر سال ۱۹۷۰ بعد از یک دوره طولانی حرف‌ه‎ای موفقیت ‎آمیز درگذشت. کارهای او مبنای دستاوردهای شخصی بود و تقریباً به مدت ۷۰ سال روی خوانندگانش تأثیر گذاشته است. 

بخشی از کتاب رهایی از هراس

در فصل قبل درباره اهمیت ذهن شما در ایجاد موفقیت یا شکست و ناکامی بحث کردیم. به این موضوع اشاره کردیم که آیا ترس موفقیت را افزایش می‌دهد یا از میزان آن می‌کاهد. در این فصل به بررسی روانشناسی موفقیت می‌پردازیم تا بتوانید ایمان و اعتمادبه‌نفس را که برای نابود کردن ترس لازم است تشخیص دهید و آن را ایجاد کنید. ترسی که مانع از آن می‌شود رؤیاهای خود را تحقق بخشید، به غنای مالی برسید و شاهد خوشبختی را در آغوش بکشید. وقتی بتوانید متوجه شوید و این را درک کنید که هر شکستی با خود به همان اندازه بذرهای موفقیت به همراه دارد که موجب رشد شخصی و حرفه‌ای شما می‌شود، هر بدبیاری تبدیل به یک امتیاز می‌گردد. این تحول و جابه‌جایی منجر به موفقیت و آگاهی می‌شود. این همان چشم‌اندازی است که برای شناختن آن دیدگاه و فرصت‌های مناسبی که عالم هستی به سمت شما می‌فرستد، به خصوص در مواقع دشوار ضرورت دارد.

بذر در طوفان

هیل فلسفه موفقیت خود را «هنر تبدیل کردن شکست به جای پای فرصت مناسب» تعریف می‌کند. او توضیح می‌دهد که موفقیت گاه در جامعه مبدل به شکل شکست ظاهر می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از مردم فرصت مناسب را تشخیص نمی‌دهند.

وقتی اغلب مردم با بدبیاری روبه‌رو می‌شوند، به ذهن خود اجازه می‌دهند که ترس، هلاکت و خودخوری را یکی از ویژگی‌های خود تشخیص دهند. آنها روی جنبه‌های منفی متمرکز می‌شوند که این به سهم خود بر جنبه‌های منفی آنها می‌افزاید و مانع از آن می‌شود که هدف اصلی خود را تحقق بخشند. این ذهنیتی است که به آگاهی شکست مشهور است. این مطمئن‌ترین راه رسیدن به شکست ادامه‌دار است. با متمرکز شدن روی محدودیت‌ها و موانع، ذهن نیمه‌هشیار ما به سکوت کارش را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که این محدودیت‌ها در زندگی ما صورت خارجی پیدا می‌کنند. 

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

Ithonar Ithonar
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

این کتاب، نوشته ناپلئون هیل نیست و صرفا برداشت هایی از صحبت هایش میباشد ( توصیه به خرید ندارم، به جای این کار کتاب های اصلی نویسنده رو تهیه کنید)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
اگر از انتقاد شدن می‌ترسید، دیگران را پر از تشویق و تحسین کنید. در گروه اتاق فکر خود به روشی فکر کنید که بتوانید از طریق نوآوری به رشد دیگران کمک کنید. اگر کالایی تولید می‌کنید روی آن به طریقی بنویسید، این کالا به مردم کمک می‌کند تا نسبت به خود احساس بهتری داشته باشند.
مهسا
اگر بخش اعظم روزهای خود را با کسانی صرف کنید که جنبه‌های منفی داشته باشند، خودتان تبدیل به یکی از این آدم‌ها می‌شوید. شاید به همین دلیل است که اغلب به شما توصیه می‌کنند که همسرتان را با فکر و اندیشه انتخاب کنید.
مهسا
ایمان، بدون اشتباه، با نگاه کردن در چشمان دیگران، ابرازهای چهره، لحن صدا و طرز صحبت اشخاص، حضور خود را تشخیص می‌دهد؛ و ترس هم به همین شکل خود را ابراز می‌کند.
مهسا
ترس احساسی غیرقابل اعتماد است، حقیقتی نیست که براساس آن آینده خود را بسازیم.
مهسا
ما باید ارواح ترس را در وجودمان خلع سلاح کنیم. باید بدانیم که آنها احساساتی قابل اعتماد نیستند، واقعیاتی نیستند که ما بتوانیم آینده خود را براساس آنها شکل دهیم
مهسا

حجم

۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان