دانلود و خرید کتاب آداب رفتار در مکان های عمومی پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آداب رفتار در مکان های عمومی

کتاب آداب رفتار در مکان های عمومی نوشته امیلی پست و دیگران است که با ترجمه مریم تقدیسی منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند در اجتماع بهترین رفتار را داشته باشید.

درباره کتاب آداب رفتار در مکان های عمومی

امیلی پست می‌گوید اکنون بیش از همیشه دنیا عوض شده است، ولی ضرورت رعایت آداب اجتماعی هرگز تغییر نمی‌کند. هجدهمین چاپ کتاب آداب اجتماعی امیلی پست آداب کلاسیک موضوعاتی جدیدی را بررسی کرده است. او در این کتاب به آداب صحبت درحال حرکت، رهنمود‌های خاصی در زمینه ارسال متن و ایمیل، شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد. او همچنین به بحث خانواده‌های امروزی می‌پردازد، او در این کتاب به بررسی موجودیت خانواده و چگونگی وضع قوانین و ارزش‌ها در خانه پرداخته است. همچنین به توصیه‌هایی در زمینه‌ی مقابله با تغییراتی که با بازگشت بچه‌های بیست و چندساله تا والدین هشتاد و چندساله به خانه یا انتقال آن ها به مراکز بازنشستگی یا آسایشگاه‌ها اشاره شده است.

آداب اجتماعی کودکان و نوجوانان و رهنمود‌هایی برای والدین در زمینه‌ی چگونگی تعلیم آداب اجتماعی ضروری در موقعیت‌هایی که در خانه ایجاد می‌شود، با دوستان و در دنیای بیرون از خانه، توصیه‌هایی که در این زمینه به ترتیب سنی و رشد کودک اراسه کرده است که ازین کتاب کوتاه اثری ارزشمند ساخته است.

خواندن کتاب آداب رفتار در مکان های عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و حضور با اعتماد به‌نفس در اجتماع پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آداب رفتار در مکان های عمومی

آداب رفتار در مکان‌های عمومی

در این مکان‌ها، شاید کسی شما را نشناسد، ولی به‌هرحال نامرئی نیستید. پس کمی دربارهٔ تصویری که مردم از شما می‌بینند فکر کنید.

حواستان به بلندی صدایتان باشد. کمتر با موبایلتان حرف بزنید. مراقب کلماتی که به زبان می‌اورید باشید، اگر آیینه لازم دارید دنبال توالت بگردید و در مقابل دیگران آرایش نکنید، بی‌سروصدا آدامس بجوید. از محیط زیستتان محافظت کنید. تف نکنید. اگر سیگاری هستید فقط در مکان‌های تعیین‌شده سیگار بکشید و ته‌سیگارتان را روی زمین نیندازید.

وقتی در صفی گرفتار شده‌اید ببینید وقتی نوبتتان رسید آیا مدارک لازم را به همراه دارید یا نه. تا زمانی که پابه‌پای صف جلو می‌روید می‌توانید خودتان را با فعالیت‌هایی که مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمی‌کنند سرگرم کنید: با تلفنتان پیام کوتاه یا ایی‌میل بفرستید و یا با گوشی به موسیقی گوش کنید. حتی می‌توانید با افراد دیگری که در صف منتظرند گفت‌وگو کنید ولی این درصورتی است که آن‌ها هم تمایل به این کار داشته باشند و ضمناً صدای شما مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. وقتی در صف هستید با موبایلتان برای مدتی طولانی یا دربارهٔ مسائل خصوصی صحبت نکنید، از کسی که به صف نزدیک شده جلو نزنید، با صدای بلند دربارهٔ انتظار کشیدن در صف شکایت نکنید، اگر ده قلم یا کمتر دارید وارد صف تندرو نشوید، برای دوستی که حساب خریدهایش از شما جداست جا نگه ندارید. اگر کسی یک یا دوقلم جنس داشت یا می‌خواست سوالی از صندوقدار بپرسد می‌توانید لطف کنید و اجازه بدهید جلوی شما بایستد. وقتی نوبت شما شد حتماً با کسی که با لبخندی به شما کمک می‌کند سلام و احوال‌پرسی کنید. 

نظرات کاربران

بانوی کتابخوان
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

نویسنده اطلاعی از سطح معلومات افراد مطالعه‌کننده کتاب ندارد بنابراین ناچار است هم نکات ساده و پیش‌پاافتاده و هم نکات پیچیده‌تر را مطرح کند، و حتی با توجه به حجم کم کتاب، احتمالا هرکس می‌تواند نکات مفیدی را در آن

- بیشتر
maryam kamkar
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

سطح بسیار ابتدایی از آداب رفتار در مکان‌های عمومی رو ارائه میده. حس من این بود که تقریباً هر کسی که به ذهنش میرسه برای ارتقای آداب معاشرتش کتاب بخونه، این الفبا رو بلد هست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان