دانلود و خرید کتاب حکایت عشق و خوشبختی مارک فیشر ترجمه شهرزاد همامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت عشق و خوشبختی اثر مارک  فیشر

کتاب حکایت عشق و خوشبختی

نویسنده:مارک فیشر
انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حکایت عشق و خوشبختی

«حکایت عشق و خوشبختی» نوشته مارک فیشر( -۱۹۵۳) نویسنده و سخنران انگیزشی است. این کتاب داستان زنی جوان است که در زندگی احساس رضایتمندی ندارد و می‌خواهد آرزوهایش را تحقق بخشد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «نامش میشل بود. باری، اگر مدیریت حاضر می‌شد این زحمت‌ها و تلاش‌ها را با ارتقاء دادن او ـ که این همه سال منتظرش بود ـ جبران کند، میشل حتماً از روی رغبت به این بیگاری کذایی تن در می‌داد. ولی زمان می‌گذشت و او طوری نادیده گرفته شده بود که انگار یا اصلاً وجود ندارد یا حضورش محسوس نیست. آن‌هم با وجود جذابیت و زیبایی چشمگیرش با موهای کوتاه بلوند، بینی کوچک سربالا و چشم‌های آبی شوخ و خندان که طبیعتاً مانع از آن می‌شد که بتواند بدون جلب توجه در جایی حضور داشته باشد. او کتاب‌های زیادی برای آموختن روش‌های مختلف کسب موفقیت خوانده بود، ولی تمام آن‌ها فقط به صبر داشتن و نتایج خوب آن تکیه و سفارش می‌کردند. مدام از خود می‌پرسید که آیا این پافشاری و مقاومت نوعی سماجت احمقانه محسوب نمی‌شود و آیا از این نوشته‌های کسل‌کننده که جز پر کردن جیب نویسندگان آن‌ها خاصیت دیگری ندارند؛ می‌شد چیز به درد بخور دیگری برداشت کرد؟... وقتی از این ناامیدی‌ها و درجا زدن‌ها به ستوه می‌آمد ـ از آن‌جا که با وجود طبیعت شاد، بیشتر اوقات دلخور و غمگین بود ـ از خود می‌پرسید چه می‌شد اگر خود را با این ایده‌آل خاص گول نمی‌زد؟ خطایی هر چند کوچک و پیش پا افتاده ولی شدیداً مخالف و مانع موفقیت.»
معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

Elahe Ataei
۱۳۹۵/۰۸/۲۱

عالی بود.

کارادنیز
۱۳۹۵/۰۷/۱۶

به نظر من مارک فیشر نویسنده ای که میخواد در قالب مناظره هایی که بین شخصیت هاش شکل میده، دید جدیدی نسبت به دنیا و قوانین حاکم بر اون به ما بده. این کتاب هم مستثنی از این قاعده نیست.

- بیشتر
Elahehmaleki
۱۳۹۵/۰۵/۰۸

کتاب زیبایی است... شیوه داستان وار آن خوندن کتاب را جذاب میکنه.من یک روزه خوندمش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان