دانلود و خرید کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث 2018 ایمونولوژی ترجمه رسول تبری
کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث 2018 ایمونولوژی اثر رسول تبری

کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث 2018 ایمونولوژی

انتشارات:انتشارات بشری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث 2018 ایمونولوژی

کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث ۲۰۱۸ نوشتۀ جانیس ال هینکل و کری اچ چیور است. این کتاب را انتشارت بشری منتشر کرده است. این کتاب نحوۀ مراقبت از بیماران مبتلا به اختلالات هماتولوژیک را برای ما توضیح می‌دهد. آخرین ویرایش این کتاب مربوط به سال ۲۰۱۸ می‌باشد که توسط انتشارات ولترز کلوور در ۶۱۱۲ صفحه چاپ شده است.

درباره کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث ۲۰۱۸ ایمونولوژی

مدرسان و دانشجویان پرستاری بیش از ۵۰ سال است که از کتاب درس‌نامه داخلی - جراحی برونر و سودارث اطلاعات موردنیاز در زمینۀ مراقبت از بیمار را کسب می‌نمایند. این کتاب به طور جامع مفاهیم فیزیولوژیکی، پاتوفیزیولوژی و روان‌شناختی مربوط به مراقبت‌های پرستاری را ارائۀ می‌دهد؛ لذا کتاب درس‌نامه داخلی - جراحی برونر و سودارث، یکی از بهترین منابع موجود در زمینۀ آموزش پرستاری بیماری‌های ایمونولوژی در جهان بوده و اکثر دانشگاه‌های کشور نیز از آن به‌عنوان یک مرجع معتبر استفاده می‌نمایند. کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث ۲۰۱۸ در ۴ فصل تنظیم و مباحث مربوط به مراقبت از بیماران مبتلا اختلالات نقص ایمنی، اختلالات آلرژیک و روماتیسم به نحو مطلوبی در آن ارائه شده است.

مجموعه حاضر یکی از بهترین منابع موجود در زمینۀ آموزش پرستاری اختلالات هماتولوژیک در جهان محسوب می‌شود که اکثر دانشگاه‌های کشور نیز از آن به‌عنوان یک مرجع معتبر استفاده می‌کنند.

خواندن کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث ۲۰۱۸ ایمونولوژی را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

جانیس ال هینکل و کری اچ چیور کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر و سودارث ۲۰۱۸ را برای پرستاران داخلی و دانشجویان این رشته به نگارش درآورده‌اند.

بخش‌هایی از کتاب درسنامه داخلی جراحی برونر سودارث ۲۰۱۸ ایمونولوژی

پاسخ التهابی

پاسخ التهابی یک عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن است که در پاسخ به آسیب‌های بافت یا تهاجم به اندام‌های بدن ایجاد می‌شود. واسطه‌های شیمیایی این پاسخ را با کاهش خونریزی، محدودکردن ارتباط اندام با سایر اندام‌های بدن، فعال‌کردن فاگوسیت‌ها، افزایش تشکیل بافت‌های فیبری زخم و احیای سطح آسیب‌دیده به حداقل می‌رسانند. پاسخ التهابی (که با توضیحات بیشتری در فصل ۶ بررسی شده است) به‌واسطه موانع فیزیکی و شیمیایی که جزئی از اندام‌های انسان هستند؛ تسهیل می‌شوند. موانع فیزیکی و شیمیایی فعال‌سازی پاسخ ایمنی طبیعی بدن با فرایندهایی که به طور ذاتی در موانع فیزیکی و شیمیایی تعریف شده‌اند؛ افزایش می‌یابد. موانع فیزیکی که شامل پوست سالم، غشاهای مخاطی و مژک‌های مجرای تنفسی هستند از دسترسی پاتوژن‌ها به بدن جلوگیری می‌کنند. مژک‌های مجرای تنفسی به همراه واکنش‌هایی نظیر سرفه و عطسه، پاتوژن‌های مجرای تنفسی فوقانی را قبل از آسیب رساندن بیشتر به بدن فیلتر و تمیز می‌کنند. موانع شیمیایی مانند ترشحات مخاطی، ترشحات اسیدی معده، آنزیم‌های اشک و بزاق و عناصر موجود در ترشحات غدد چربی و عرق برای ازبین‌بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها (البته به طریق غیراختصاصی) عمل می‌کنند. بدن با ویروس‌ها هم توسط عناصر دیگری نظیر اینترفرون‌ها مقابله می‌کند (در فصل‌های بعدی بیشتر بررسی خواهند شد).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان