دانلود و خرید کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی علی شرفزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی اثر علی شرفزاد

کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی

نویسنده:علی شرفزاد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی

کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی نوشته علی شرفزاد است. این کتاب را انتشارات آوای آرامش منتشر کرده است. این کتاب به آموزش و درک مفاهیم کسب و کار دیجیتال می‌پردازد. 

درباره کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی

پیشرفتی که روزانه در اطراف ما در حال رخ دادن است و ما ناخواسته سرمان را بلند می‌کنیم و می‌بینیم ما هم یکی از مصرف کننده‌ها و طرفدارهای این رخداد شده‌ایم. در واقع زندگی ما و کسب و کارهایمان با تکنولوژی رنگ تازه‌ای را به خود گرفته و هر روز رنگی و رنگی‌تر می‌شود! وقتی می‌گویم رنگی‌تر یعنی هر روز که از خواب بلند می‌شویم یک خبر جدید از تکنولوژی تازه نفس دنیای دیجیتال، به گوشمان می‌رسد.

کمتر کسی را می‌شود، پیدا کرد که با ابزارهای دنیای دیجیتال سر و کار نداشته باشد و حداقل یک بار خرید اینترنتی را تجربه نکرده و از گشت‌وگذار در این دنیای پر زرق و برق لذت نبرده باشد. خوشبختانه این دنیا آن قدر وسیع و گسترده است که جا برای، همه است، و مانند هر کسب‌وکار و فعالیتی نفرات اول همیشه پیشتاز هستند و جایگاه خود را به درستی پیدا کرده‌اند و با سرعت روز افزون در حال پیشرفت هستند. البته این بدین معنا نیست که دیگر یک تازه وارد فرصتی برای نمایش خود ندارد. فقط کافی است یک مقدار اصول و راهکارهای لازم و ضروری را بدانید تا ترس از ورود به یک دنیای جدید از افکارتان خارج شود و با قدم‌های محکم برای بدست آوردن جایگاه خود اقدام کنید. نویسنده در این کتاب راه‌های پیشرفت یک کسب و کار نوین را معرفی کرده است.  

خواندن کتاب خداحافظ کسب و کار سنتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اداره یک کسب‌وکار نوین پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان