دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه فرشته مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ فرشته مهری است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب می‌گوید: کنترل صبح‌هایت را به دست بگیر تا زندگی‌ات را ارتقا دهی.

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

این کتاب تلاشی است برای شکوفاکردن کامل استعدادها و موهبت‌های شما و سبب انقلابی در تحولات قهرمانانه در زمینه خلاقیت، بهره‌وری و کامیابی شما و دنیا را جای بهتری برای زیستن می‌کند.

باشگاه پنج صبحی ها ایده و روشی است که مجموعه‌ای از برترین و موفق‌ترین مشاهیر دنیای ورزش، کارآفرینان برتر، مدیرعامل‌های شرکت‌های افسانه‌ای، هنرمندان موسیقی و اعضای سلطنتی به کار بردند و موفق شدند؛ آن هم موفقیت خارق‌العاده.

فکر نکنید که باید خیلی عجیب‌غریب و با توانایی‌های خاص باشید تا موفق شوید. شما همانی که الان هستید خوبید؛ فقط کافی است کمی روش زندگی‌تان را تغییر دهید. پنج صبح بیدارشدن فقط یکی از این کارهاست. شاید به نظرتان ساده باشد، اما زیاد نگران نباشید. کمی که بگذرد متوجه می‌شوید که چرا پنج صبح بیدارشدن اینقدر مهم است. حالا که این کتاب را برای خواندن انتخاب کردید و عضو این باشگاه شدید، به شما می‌گوییم که برای رسیدن به موفقیت باید چه کار کنید. باز هم نگران نباشید. خیلی سخت نیست. فقط حواستان جمع باشد و تلاش کنید. موفقیت خیلی به شما نزدیک است.

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند بدانند راز موفق‌شدن افراد بزرگ و مشهور چیست پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

به نمایشگاه‌های هنری بروید تا خلاقیت و آگاهی نقاش‌ها و هنرمندان روحتان را تحت تاثیر قرار دهند. اغلب نزدیک گل‌ها باشید، چون آن‌ها فرکانس ارتعاشات و توانایی‌هایتان برای دیدن دنیاهای موازی که رویاپردازان واردشان می‌شوند را بالا می‌‌برند. فکر می‌کنید چرا بیشتر قدیسین، پیشگویان، درمانگران و حکما کنارشان گل نگه می‌داشتند؟ اگر بدانید که گل‌ها چه تاثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش نیروهای لازم برای رسیدن به خواسته‌هایتان دارند حیرت‌زده می‌شوید.



معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

shehneh.m
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

ببینید خداوند در قرآن چطور خلاصه این کتاب را بیان کرده؛ ای جامه به تن پیچیده، قسمتی از شب را بیدار شو و قرآن بخوان. نماز شب میشه همون ۲۰ دقیقه ورزش، قرآن خواندن هم میشه همون ۴۰ دقیقه تفکر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان