دانلود و خرید کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید لیل لوندس ترجمه فرشید نادری‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید اثر لیل لوندس

کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید

معرفی کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید

کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید نوشتۀ لیل لوندس و ترجمۀ فرشید نادری‌‌نژاد است. انتشارات ایماد این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، حاوی ۹۶ ترفند کوچک برای موفقیت‌های بزرگ در روابط‌تان است.

درباره کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید

کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید به این پرسش که «چرا بعضی از افراد در زندگی موفق می‌شوند و برخی دیگر به توفیقی که مدّنظرشان هست، نمی‌رسند؟» پاسخ می‌دهد.

پس از خواندن این کتاب، قادر خواهید بود، احساسات افراد دیگر را حس کنید؛ حتی پیش از آنکه آنها را درک کنید. سپس می‌توانید طبق آن با افراد ارتباط برقرار کنید. این فرآیند به این معنا نیست که شما باید یک مدیرعامل شوید یا حتی اینکه روزی قصد داشته باشید یک مدیرعامل شوید، بلکه بدین معناست که شما باید توانایی پیش‌بینی احساسات را داشته باشید تا بتوانید به بزرگ‌ترین اهداف‌تان دست پیدا کنید.

خواندن کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه با هر کسی فورا ارتباط برقرار کنید

«چگونه در ۱۰ قدم ساده یک ارتباط چشمی عالی ایجاد کنید.

از زمانی که مادرتان شما را که پشت دامنش قایم شده بودید بیرون آورد و گفت که به چشمان افراد نگاه کن، شما می‌دانستید که ارتباط چشمی چقدر حیاتی است. در جهان غرب، این موضوع نشان‌دهنده صداقت، احترام، علاقه، هوش، رفتار خالصانه و اعتماد به نفس است. با این وجود، برای بسیاری از افراد، دشوار ترین بخشِ آشنایی با افراد، نگاه کردن به چشمان‌شان به مدتِ کافی است تا واقعا با آنها ارتباط برقرار کنند. اما چرا این مسئله برای بسیاری از افراد از جمله افرادی که دارای اعتماد به نفس بالا هستند یک چالش است؟ چون مثل ببرها که در جنگل به یکدیگر نگاه می‌کنند، ارتباط چشمی کافی، باعث جرقه‌ای برای ایجاد یک جنگ و یا غریزه‌ای برای فرار می‌شود. اگر ببر به سمت دیگر نگاه کند، امکانش هست که به او حمله کنند و روی او سوار شوند. ارتباط چشمی ضعیف در جنگل انسانی نیز، یک ضعف محسوب می‌شود.»

نظرات کاربران

کاربر 6695454
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

کتاب خوبیه توصیه می کنم بخونید

مهران ظریف
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

با هر جور نگاهی آشنا شویم

saeed
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
۱۹,۲۵۰
۵۰%
تومان