دانلود و خرید کتاب دانشکده کسب و کار رابرت کیوساکی ترجمه اسحاق احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانشکده کسب و کار اثر رابرت کیوساکی

کتاب دانشکده کسب و کار

امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دانشکده کسب و کار

کتاب دانشکده کسب و کار نوشتۀ رابرت کیوساکی و ترجمۀ اسحاق احمدی است. انتشارات شبگون این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، برای افرادی که دوست دارند به دیگران کمک کنند، مناسب است. این اثر دربارۀ بازاريابی چندسطحی و موفقيت در كسب‌وكار است.

درباره کتاب دانشکده کسب و کار

کتاب دانشکده کسب و کار به موضوع بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد. افرادی که در این حوزه فعال هستند، به‌طور مستقيم و دست‌اول منافع و آزادی‌های كار شخصی خود را تجربه می‌كنيد.

با خواندن این کتاب، پاسخی که نویسنده به پرسش «چرا بازاريابی شبكه‌ای را به‌عنوان يک کسب‌وکار پيشنهاد می‌كنم؟» می‌دهد را درمی‌یابید و حقيقت‌هایی را هم دربارۀ كار با پول و نكات مهمی را در مورد خودِ پول دریافت می‌کنید.

این کتاب در سال ۲۰۰۱ با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده بود.

خواندن کتاب دانشکده کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که می‌خواهند در حوزۀ کاری خود موفق باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دانشکده کسب و کار

«يكی از روزها، پس از تعطيلی مدرسه به دفتر كار پدر پولدارم آمـدم و بـا بی‌حوصلگی مشغول انجام تكاليفم شدم. پانزده سال بـيشتـر نداشـتم و احساس مي‌كردم كه مدرسه‌رفتن هيچ فايـده‌ای بـه حـالم نـدارد؛ زيـرا چيزهایی را كه دوست دارم بدانم و در آينده‌ام برايم مفيد واقع شود، يـاد نمی‌دهد. آن زمان مستاصل دنبال اين بودم كه روش رسيدن بـه پـول را ياد بگيرم، چراكه مدرسه در اين مورد چيزی به مـن يـاد نمـی‌داد. بـرای مثال در كلاس علوم، معلم به من گفت بايد قورباغۀ بيچاره را بـردارم و آن را كالبدشكافی كنم. حالا نمی‌دانم كالبدشـكافیِ ايـن حيـوان بيچـاره چه‌طور به پولدارشدن من می‌انجاميد، خدا می‌داند! درحـاليكـه از انجـام آن همه تكاليفِ بيهوده خسته شده بودم، از پدر پولدارم پرسـيدم: «چـرا آن‌ها به‌جای اين مزخرفات، راه پولدارشدن را به ما ياد نمی‌دهند؟»»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان