دانلود و خرید کتاب رابین هود گروه نویسندگان دیزنی ترجمه محدثه زردکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رابین هود اثر گروه نویسندگان دیزنی

کتاب رابین هود

معرفی کتاب رابین هود

کتاب الکترونیکی «رابین هود» نوشتهٔ گروه نویسندگان دیزنی یکی دیگر از کتاب‌های مجموعهٔ توت‌فرنگی نشر سایه گستر است که با ترجمه محدثه زردکانلو به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، مناسب کودکان است.

انتشارات دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر صاحب‌امتیاز نشرهایی همچون شیرمحمدی، دلفین، یاس کبود و... است. هدف اصلی این نشر پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری است

درباره کتاب رابین هود

رابین هود یک قانون شکن و قهرمان افسانه‌ای است که به دنبال وارد کردن خصوصیات پهلوانی در قرون یازده و دوازده میلادی وارد فرهنگ فولکلور انگلیس می‌شود و متعاقباً در ادبیات و فیلم نیز به نمایش در می‌آید. طبق افسانه‌ها، او یک کماندار و شمشیرباز بسیار ماهر بود. او به طور سنتی با لباس سبز لینکلن به تصویر کشیده شده ، از ثروتمندان سرقت کرده و به فقیران میداده است.

 این داستان همچنان در ادبیات، فیلم و تلویزیون حضور گسترده‌ای دارد. رابین هود یکی از شناخته‌شده‌ترین داستان های فولکلور انگلیسی محسوب می شود.

بیش از ۷۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی درباره یا با محوریت این شخصیت ساخته شده که البته فقط چندتایی از این آثار جدی گرفته می‌شوند. در ایران انیمیشن رابین هود (محصول ۱۹۷۳) - همان رابین هود روباه - مشهورترینشان است، هرچند «رابین و ماریان» (۱۹۷۶) با بازی شان کانری و نیز «رابین هود» (۲۰۱۰) ساخته ریدلی اسکات که راسل کرو و کیت بلانشت در آن نقش رابین هود و ماریان را به عهده داشتند هم جزو فیلم‌های محبوب به‌شمار می‌روند. فیلم «رابین هود: شاهزاده دزدان» که کوین رینولدز آن را ساخته بود سال ۱۹۹۱ اکران شد.

کتاب رابین هود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکانی است که به کتاب‌های مصور علاقه دارند.

بخشی از کتاب رابین هود

روزی روزگاری، پادشاه خوب انگلستان، ریچارد شیردل از قصر خارج شد تا به جنگ‌های صلیبی برود. در طول غیبتش، شاهزاده (جان) بدجنس تاج و تختش را تصاحب کرد. رابین هود تنها امید مردم فقیر بود؛ او از مردم ثروتمند دزدی می‌کرد تا به مردم فقیر و گرسنه، غذا برساند و این مردم او را دوست داشتند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان