دانلود و خرید کتاب ذرات سازنده جهان کاترینا آنتونی ترجمه حامی فریدیوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذرات سازنده جهان اثر کاترینا آنتونی

کتاب ذرات سازنده جهان

معرفی کتاب ذرات سازنده جهان

کتاب ذرات سازنده جهان نوشتهٔ کاترینا آنتونی و ولیو ماریانا و ترجمهٔ حامی فریدیوسفی است و انتشارات اهورا قلم آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب ذرات سازنده جهان

کودکان از طریق داستان‌ها به شکل مؤثرتری علوم را یاد می‌گیرند. قصه‌گویی یکی از قدیمی‌ترین روش‌های آموزشی و یکی از بهترین راه‌های انتقال مباحث علمی به کودکان است و به رشد و تکامل آن‌ها نیز یاری می‌رساند.

کودکان دربارهٔ علوم بهتر یاد می‌گیرند، وقتی که مادر و پدر یا معلم برایشان قصه می‌گوید تا زمانی که تکالیف یا کارهایی انجام می‌دهند که این مفهوم را آموزش می‌دهد.

کاترینا آنتونی و ولیو ماریانا در کتاب ذرات سازنده جهان تلاش کرده‌اند با طرح‌ها و نقاشی‌های جالب، موضوعات علمی در خصوص ذرات سازندهٔ جهان را به کودکان بیاموزند.

خواندن کتاب ذرات سازنده جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان شیفتهٔ علم بسیار مناسب و خواندنی است.

بخشی از کتاب ذرات سازنده جهان

هر چیزی در اطراف شما از ذرات تشکیل شده است. این کتاب، بدن شما و حتی سگتان! ذرات بنیادی آجرهای ساختمانی تمام مواد هستند و نیروهای بنیادی را انتقال می‌دهند. از آنجایی که ذرات بنیادی بسیار کوچک هستند، شما آن‌ها را با چشم‌هایتان نمی‌بینید. ما از میکروسکوپ‌های غول‌پیکری مانند برخورددهندهٔ بزرگ هادرونی برای مطالعهٔ این ذرات بنیادی استفاده می‌کنیم.

برخورددهندهٔ بزرگ هادرونی در یک تونل زیرزمینی در مرز بین سوییس و فرانسه، صد متر پایین‌تر از سطح زمین قرار دارد. برخورددهندهٔ بزرگ هادورنی ذرات را تا نزدیک به سرعت نور قبل از درهم‌کوبیدن آن‌ها به یکدیگر، شتاب می‌دهد. برخوردها ذرات بنیادی جدیدی ایجاد می‌کنند که می‌توانند توسط آزمایش اطلس شناسایی شوند.

نظرات کاربران

لهرابی
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

خیلی صفحاتش کمه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان