دانلود و خرید کتاب همین حالا انجامش بده! علی زلقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همین حالا انجامش بده! اثر علی زلقی

کتاب همین حالا انجامش بده!

معرفی کتاب همین حالا انجامش بده!

کتاب همین حالا انجامش بده! نوشتهٔ علی زلقی است. انتشارات اهورا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب همین حالا انجامش بده!

کتاب همین حالا انجامش بده!، به پرسشی اساسی پرداخته است؛ چگونه می‌توان به موفقیت رسید؟ بشر همواره در تکاپوی رسیدن به پاسخ‌های به‌روزتر و کارآمدتر به این پرسش بوده است. علی زلقی در کتاب حاضر، چم‌وخم‌های مسیر پر فرازونشیب رسیدن به موفقیت را شرح داده است. گفته شده است که موفقیت را در یک جمله می‌توان این‌گونه تعریف کرد: رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده‌ایم. این هدف می‌تواند آرمانی بزرگ و سوداگرانه یا مقصودی در دسترس باشد. می‌توان برای مسیر دستیابی به موفقیت، اسلوبی کلی در ۵ مرحله ترسیم کرد؛ تحقق، اعتماد‌به‌نفس، انگیزه، اقدام و پشتکار. هر یک از این ۵ مرحله، فوت‌وفن‌های ویژهٔ خود را دارد که علی زلقی کوشیده است در کتاب حاضر آن‌ها را بازگو کند. او معتقد است که در مرحلهٔ نخست لازم است به هدف خود بینیدیشیم و پس از ترسیم یک شمای کلی از آن، برآوردی از نحوهٔ رسیدن به آن ارائه دهیم.

خواندن کتاب همین حالا انجامش بده! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همین حالا انجامش بده!

«روزی گنجشکی بعد از یک روز پرمشغله تصمیم گرفت که شب خود را روی شاخه‌ای از یک درخت سپری کند. هوا گرگ‌ومیش بود. بر روی شاخه‌ای از درخت بلندی که در مزرعه‌ای کوچک قرار داشت، نشست. در ابتدا که خیلی خسته بود، احساس راحتی می‌کرد ولی بعد از کمی جابه‌جا کردن پاها احساس کرد که شاید بتواند شاخه‌ای دیگر پیدا کند. نگاهی به اطراف، بالا و پایین کرد. نگاهش به شاخه‌ای افتاد که ضخامت بیشتری داشت و می‌توانست راحت بر برگ‌ها تکیه کند و بخوابد. پرواز کرد و بر روی شاخه نشست.

باز هم اول احساس راحتی می‌کرد ولی بعد از کم این‌پا و آن‌پا کردن، به فکر جابه‌جا شدن افتاد. نگاهی به شاخه‌ی قبلی کرد. متوجه شد که انگار شاخه‌ی قبلی را بهتر می‌توانست تحمل کند. خواست بر روی شاخه‌ی قبلی بنشیند که گنجشکی دیگر جای او را گرفت. اما ناامید نشد. باز هم نگاهی به اطراف خود کرد و شاخه‌ی دیگری دید که به نظر می‌آمد می‌تواند آنجا بخوابد. بر روی شاخه‌ی سوم پرید. وقتی پاهای خود را روی شاخه‌ی سومی گذاشت، اصلاً نتوانست آنجا را تحمل کند چون شاخه خیلی ضعیف بود و تحمل وزن او را نداشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان