دانلود کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟ با صدای صابر سماواتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟ اثر دیوید رابسن

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟

معرفی کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟

کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟ نوشتهٔ دیوید رابسن و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است. صابر سماواتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟

کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟ (انتظار، ذهن، واقعیت) دربارهٔ تأثیر انتظارات روی افکار، سلامتی، توانایی‌ها، عملکرد و به‌طور کلی زندگی انسان صحبت کرده است. گفته شده است که اثر انتظارات مربوط به عقاید خاص است و نه یک خوش‌بینی یا بدبینی کلی. ما با کمک دانش علمی متوجه می‌شویم که انتظاراتمان چطور زندگیمان را شکل می‌دهد و به این ترتیب یاد می‌گیریم تا بدون هیچ نوع خودفریبی، در افکارمان تجدیدنظر کنیم؛ چراکه اثر انتظارات به‌قدری قدرتمند است که می‌تواند روی طول عمر ما هم اثر بگذارد. یافته‌های کتاب دیوید رابسون بر اساس آزمایش‌های دقیق منتشرشده در نشریه‌های معتبر است که با مکانیسم‌های روان‌شناختی و فیزیولوژیکی عمومی قابل‌توضیح است. کتاب صوتی «چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌کند؟» به مخاطب خود نشان می‌دهد که عقاید افراد دربارهٔ توانایی‌ها، چالش‌ها، سلامت جسم و روح و... می‌تواند بر زندگی آن‌ها تأثیرات بزرگی به جا بگذارد. اگر بدانید که انتظارات و باورهایتان تا چه اندازه قدرتمندند و چگونه بر زندگی شما اثر می‌گذارند، قادر خواهید بود تا بدون خودفریبی و با نگاهی واقع‌بینانه‌تر در افکار خود تجدیدنظر و بازبینی کنید و با انعطاف‌پذیری بیشتری، بهترین واکنش را در برابر مسائل مختلف زندگی از خود بروز خواهید داد.

شنیدن کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه ذهنیت شما دنیای شما را تعریف می‌ کند؟

«توانایی برای تغییر تفسیر نیاز به تمرین داره اما مزایای فوق‌العاده‌ای هم داره. بیشتر از نصف کسانی که دچار دردهای مزمن هستند، با استفاده از تغییر تفسیر دست‌کم سی درصد بهتر شده‌اند و خیلی از بیمارها با استفاده از تغییر تفسیر حدود هفتاد درصد بهتر شده‌اند. تغییر تفسیر باعث کم شدنِ درد میگرن می‌شه. این تکنیک‌ها به تخفیف دردهای گذرا مثل سوختنِ دست موقع آشپزی هم کمک می‌کنه. جالب این‌جاست که این روان‌درمانی‌ها باعث تغییرات دائمی در مغز می‌شه. مثلاً بخش‌هایی از مغز که مسئول تفکرات فاجعه‌آمیز هستند کوچیک می‌شه. کسانی که از تغییر تفسیر استفاده می‌کنند، دکمه‌ی تشدید درد رو تو مغزشون خاموش می‌کنند. تغییر تفسیر می‌تونه به بهبود بیماری‌ها کمک کنه. فاجعه‌سازی آسم رو تشدید می‌کنه اما اگه به خودتون یادآوری کنید که بدن‌تون مراقب دریافت اکسیژن کافیه، اون‌وقت بهتر می‌شید. تغییر تفسیر باعث بهبود سرماخوردگی می‌شه. اگه درد سرماخوردگی رو ناشی از مبارزه‌ی بدن‌تون با ویروس‌ها در نظر بگیرید، درد و رنج‌تون کمتر می‌شه. تغییر تفسیر به‌واسطه‌ی تسکین اضطراب ناشی از بیماری بلندمدت و کم‌شدنِ افکار منفی می‌تونه برای سلامت قلب‌تون هم مفید باشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۷۵۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۷۵۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان