دانلود کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟ با صدای مهدی قاسمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟ اثر جان سی مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟

نویسنده:جان سی مکسول
گوینده:مهدی قاسمی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟

کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟ نوشتهٔ جان سی مکسول و ترجمهٔ علی رسولی است. مهدی قاسمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما کمک می‌کند با تغییر در نحوهٔ تفکر و دیدگاهتان، سازمانتان را متحول کند.

درباره کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟

جان سی مکسول در کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟ بیان می‌کند که فکرکردن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کسی که خوب فکر می‌کند، می‌تواند مشکلات را برطرف کند و با ارائهٔ ایده‌هایی جدید، یک سازمان را متحول کند. نویسندهٔ این اثر که مربی و کارشناس رهبری و مدیریت است، اعتقاد دارد افراد موفق با وجود تفاوت‌هایی که دارند در یک ویژگی اشتراک دارند و آن هم نحوهٔ تفکر آن‌ها است. او در این کتاب صوتی خاطرنشان می‌سازد که خوب فکرکردن، یک استعداد ذاتی نیست؛ بلکه آموختنی است. او در کتاب پیش‌رو می‌کوشد تا خوب فکرکردن را به شما بیاموزد.

شنیدن کتاب صوتی جان سی مکسول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به مدیران سازمان‌ها و رهبران تیم‌ها و کسانی که علاقه‌مند به دانستن راهکارهای رهبری هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی ماکسول

جان سی ماکسول نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی در ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحده آمریکا متولد شد. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در رده پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند. دکتر مکسول موسسه EQUIP و شرکت جان مکسول را تاسیس کرد و بیش از ۵ میلیون مدیر را در سطح دنیا پرورش داد. از جمله مهم‌ترین کتاب‌هایی که به قلم او به نگارش درآمده‌اند عبارتند از: مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایسته یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه حول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان.

بخشی از کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌ کنند؟

«افراد از شما اطاعت می‌کنند، چون خودشون می‌خوان. مرحله‌ی دوم کاملاً بر اساس روابطه. در این مرحله افراد به اختیار خودشون از شما اطاعت می‌کنند. وقتی اون‌ها رو دوست داشته باشید و مثل افراد ارزشمند با اون‌ها برخورد کنید آروم‌آروم تو دلشون جا باز می‌کنید و این‌جاست که از شما تأثیر می‌گیرند. شما فضای اعتماد متقابل رو گسترش می‌دید، در نتیجه‌ی این کار محیط هم مثبت‌تر می‌شه؛ چه در خانه، چه در محل کار یا موقع بازی یا موقع انجام کار داوطلبانه. در مرحله‌ی دوم برنامه‌ی رهبران این نیست که جایگاهشون رو حفظ کنند بلکه باید راهی برای شناخت افرادشون و ایجاد رابطه با اون‌ها پیدا کنند. در این صورت رهبران از شخصیت افرادشون آگاهن و افراد هم از هویت رهبرانشون مطلع‌ان بنابراین می‌تونن روابط قرص و محکمی با هم ایجاد کنند. شما می‌تونید بدون اینکه افراد رو رهبری کنید دوسشون داشته باشید اما نمی‌تونید بدون علاقه به اون‌ها رهبریشون کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
تومان