دانلود کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار با صدای امیر زنده دلان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار اثر دیوید جونز

دانلود و خرید کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار

نویسنده:دیوید جونز
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار

کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار نوشتهٔ دیوید جونز و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم است. گویندگی این کتاب صوتی را امیر زنده دلان انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد افزایش زمان و سود در کسب‌وکار.

درباره کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار

سیستم‌سازی چیست و چطور می‌تواند به شرایط یک کسب‌وکار کمک کند و آن را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد؟ کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار کمک می‌کند برای کسب‌وکارهایتان سیستمی کارآمد و مناسب طراحی کنید. دیوید جونز در کتاب صوتی «سیستم‌سازی در کسب‌وکار» نگرشی جدید و راه و روشی نو به نام سیستم‌سازی یا سیستمولوژی را معرفی کرده است. در بسیاری از مشاغل شرایط به این شکل پیش می‌رود که همهٔ تصمیم‌گیری‌های مهم و حیاتی یک مجموعه با نظارت و اعلام‌نظر یک فرد انجام می‌شود یا به اصطلاح رایج، فقط یک نفر هست که حرف اول و آخر را می‌زند. در چنین شرایطی، همه‌چیز بستگی به همان یک نفر دارد و نوسان حال و شرایط او به نوسان و فرازوفرود در نتایج و کارایی تمام مجموعه می‌انجامد. این قبیل سازمان‌ها پیشرفت و رشد چندانی نخواهند داشت؛ چراکه وابسته و قائم به تنها یک نفر هستند. این موضوع از یک طرف برای مجموعه غیرمفید و ناکارآمد است و از سویی دیگر، آن فرد را تحت‌فشار قرار می‌دهد که همیشه و در همه‌وقت باید در جریان تمامی فرایندهای یک سازمان حاضر باشد و حتی اگر بخواهد نیز نمی‌تواند از مجموعه فاصله بگیرد و کار را به دیگران محول کند.

دیوید جونز از کارآفرینان نام‌آشنا و برگزارکنندهٔ کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و پادکست‌های بسیار در این زمینه است. او در روش‌هایی که در کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار ارائه کرده است به شما می‌آموزد که چگونه خود و اعضای تیمتان را ساماندهی کنید تا بتوانید بدون نیاز به وابستگی به اعضا و فارغ از هر گونه محدودیتی، به بهترین وجه به فعالیت‌های خود بپردازید. باید در نظر داشته باشید که هدف از سیستم‌سازی، خلق چشم‌انداز کاری، تعیین اهداف و اولویت‌ها و ارزش‌ها، کشف مشکلات مخاطبان یا بازاریابی برای محصول و خدمات شما نیست. سیستمولوژی هدف دیگری در نظر دارد و آن این است که بتوانید سازوکاری اصولی و پایه‌هایی مناسب برای پیش‌برد اهداف و دستیابی به اولویت‌ها و ارزش‌های حرفه‌ و کسب و خود بنا کنید.

شنیدن کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار

«مدت‌ها پیش من تکنیک مدیریت خرد رو احیا کردم. وقتی در کسب‌وکار مربوط به آژانس دیجیتال فعالیت می‌کردم، یاد گرفتم که باید افراد درست رو مسئول امور کنم اما در حرفه‌ی جدید دوباره به‌سمت همون عادت مخربِ قدیم یعنی نظارت تمام‌وقت بر امور برمی‌گشتم؛ به‌ویژه اگه تمایل شخصی هم نسبت‌به انجامِ اون کار داشتم. یک‌بار در حال آماده‌سازی کارگاه آموزشی برای تعدادی از مشتری‌ها بودم. قصدم فقط این بود که فضایی به وجود بیارم و بررسی کنم که چطور تمام مؤلفه‌ها در کنار هم جمع می‌شن. اما افرادی که قرار شد در این کارگاه آموزشی حضور پیدا کنند، به‌اندازه‌ای زیاد بود که من تقریباً مطمئن شدم توی اون سالن کوچک جا نمی‌شن. درست چند روز پیش از برگزاری کارگاه بهم اطلاع دادند که هیچ‌یک از سالن‌های عمومی برای اون تاریخ جای خالی ندارند و من باید مدتی صبر کنم. نگرانی و اضطراب وجودم رو پر کرد. صدها ایمیل فرستادم و با افراد مختلفی تماس گرفتم تا بتونم محل مناسبی برای کارگاه پیدا کنم. همسرم مدام تلاش می‌کرد بهم اطمینان بده که ما راهی برای برگزاری جلسه در تاریخ مقرر پیدا می‌کنیم. دو روز مونده به روز موعود ایمیلی از تیم کاری خودم دریافت کردم که نوشته بودند به‌جای من مدیریت برنامه رو بر عهده گرفته‌اند. حتی قبل از اینکه من اون‌طوری به دست‌وپا زدن بیفتم، اونا تعداد حضار رو بررسی کرده و به فکر مکان بزرگ‌تری برای برگزاری جلسه افتاده بودند. تنها کاری که من کرده بودم این بود که با ارسال پیام‌هایی نامربوط اوقات اعضای تیم رو خراب کنم!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
تومان