دانلود کتاب صوتی درون ذهن پریشان با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درون ذهن پریشان اثر آرزو خلجی مقیم

دانلود و خرید کتاب صوتی درون ذهن پریشان

معرفی کتاب صوتی درون ذهن پریشان

کتاب صوتی درون ذهن پریشان نوشتهٔ مادلین هولدن و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم است. گویندگی این کتاب صوتی را نگین خواجه نصیر انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد اختلال ADHD.

درباره کتاب صوتی درون ذهن پریشان

کتاب صوتی درون ذهن پریشان درمورد اختلال ADHD، علائم تشخیص‌دهنده و روش‌های کنترل و مدیریت آن سخن گفته است. مادلین هولدن به‌بیانی بسیار ساده و روان درباره‌ٔ این اختلال صحبت کرده است. او از کلمات پزشکی تخصصی استفاده نمی‌کند؛ بلکه مثال‌هایی ملموس و واقعی می‌زند تا مخاطبانش راحت‌تر متوجه شوند که این اختلال چه تغییراتی را در زندگی مبتلایان به وجود می‌آورد. بسیاری از افراد از دوران کودکی می‌دانند که دقیقاً از زندگیشان چه می‌خواهند. آن‌ها رؤیاها و اهدافی دارند و در مسیر همان رؤیاها و اهداف حرکت می‌کنند. بعضی افراد از شغل خودشان متنفر هستند، اما هر روز صبح با انگیزه از خواب بیدار می‌شوند تا کارشان را به بهترین شکل انجام دهند. بعضی دیگر از افراد هم تصمیم می‌گیرند، مدت بسیاری در حال تحصیل باشند تا درجات علمی بالایی کسب کنند، ولی وقتی یک نفر به اختلال ای‌دی‌اچ‌دی مبتلا باشد، این مدل زندگی‌کردن برایش رؤیایی و یا حتی دست‌نیافتنی می‌شود؛ در واقع آن‌ها انگیزهٔ کافی برای انجام‌دادن هیچ کاری را ندارند و حتی مطمئن نیستند که در زندگیشان هدفی دارند یا نه. شاید بعضی از اطرافیانشان به آن‌ها بگویند که چه آدم تنبلی هستی، ولی تنبل نیستند؛ فقط ارادهٔ کافی برای انجام هیچ کاری را ندارند. این مشکل فقط و فقط باید به‌وسیلهٔ متخصصان و پزشکان تشخیص داده شود و درمان شود.

شنیدن کتاب صوتی درون ذهن پریشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد اختلال ADHD پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی درون ذهن پریشان

«بخش‌های مختلف مغز که درباره‌ی اون‌ها صحبت کردیم هر کدوم دارای میلیون‌ها سلول عصبی هستند. این ساختارها در نقاط مختلف مغز به صورت متراکم قرار گرفتند و در پیشبرد کارکردهای مغز موثرند. بعضی کارکردهای مغز تعامل با دنیای پیرامون مثل دیدن و شنیدن و واکنش نشون دادن به محرک‌ها رو شامل می‌شه. سایر کارکردهای مغز مربوط به تعامل با دنیای درونه. مغز در هر ناحیه مسیرهای متعددی داره و با کمک این مسیرها کمک می‌کنه تا اطلاعات از مبدأ به مقصد انتقال پیدا کنه. من این تعاملات رو نوعی مسابقه‌ی دو کمکی می‌دونم. در این مسابقه دونده‌ها مسیر خاصی رو طی می‌کنند و با رسیدن به دونده‌ی بعدی اطلاعات رو به اون می‌دن تا به همین شیوه منتقلش کنه. وقتی محرک خاصی ارسال می‌شه، اطلاعات در مسیر عصبی به همین شکل منتقل می‌شه تا به مقصد برسه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان