دانلود و خرید کتاب قدرت نامحدود آنتونی رابینز ترجمه بهرام فرهمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت نامحدود اثر آنتونی رابینز

کتاب قدرت نامحدود

معرفی کتاب قدرت نامحدود

کتاب قدرت نامحدود نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ بهرام فرهمند است و انتشارات جیحون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت نامحدود

آنتونی رابینز در کتاب قدرت نامحدود جماعت بزرگی از فروشندگان، زنان خانه‌دار، دکترها، وکیل‌ها و افراد دیگری از این دست را افسون می‌کند. 

رابینز در این کتاب از راه رفتن روی آتش به عنوان مثالی برای قدرت درونی انسان استفاده می‌کند. او به هیچ عنوان مهارت‌های صوفیگری را یاد نمی‌دهد، بلکه با ابزار تمرینی نشان می‌دهد که چطور شما صرف‌نظر از اینکه احتمال دارد در آن شرایط تا چه اندازه بترسید، مجبور به انجام مؤثرترین کار ممکن می‌شوید و توانایی انجام چنین کاری همانا یک قدرت واقعی است. 

کتاب «قدرت نامحدود» به خوانندگانش گستره و ژرفای افکارشان را نشان خواهد داد. رابینز همیشه بیش از یک سخنگوی شورآفرین عمل می‌کند. او در بیست و پنج‌سالگی به یکی از متفکرین پیشرو در امر روانشناسی انگیزه و دستیابی بدل شده است. این کتاب بیانیه‌ای قطعی در زمینۀ جنبش و حرکت استعدادهای بالقوۀ انسانی است. افکار او در زمینۀ سلامتی، اضطراب، هدف‌ها، تجسم‌بخشی و مسائلی از این دست، به عنوان پیشرفته‌ترین ابزار دستیابی به برتری شخصی شناخته می‌شوند.

برخی از جملاتی که در تمجید کتاب قدرت نامحدود گفته شده است:

«دستاوردهای بی‌نظیر و به راستی نو نیرویی که می‌تواند افکار و اعمال‌تان را از نو پی‌ریزی کند. خواندن این کتاب برای همۀ آنهایی که می‌خواهند از تمامی استعدادهای ذاتی و نهانی‌شان بهره‌مند شوند، ضروری است.»

نورمن وینسنت پیل، نویسندۀ کتاب قدرت فکر مثبت

«اگر به دنبال کتابی هستید که به موفقیت بیشترتان کمک کند، آن کتاب همین است. هرگز چنین قدرت انتقال یا فناوری نیرومندی را در کتاب دیگری ندیده‌ام. او با کلامش اعجاز می‌کند.»

اسکات دگارمو، سردبیر مجلۀ موفقیت

«در توانایی آنتونی رابینز نبوغی نهفته که می‌تواند به همگان یاد دهد: «غیرممکن، ممکن است.» من در حال حاضر مهارت‌هایی را که از این کتاب کسب کرده‌ام، هم در مورد خود و هم در مورد بیمارانم، به کار می‌برم.»

دکتر کارل سیمونتون، متخصص سرطان و نویسندۀ کتاب باز هم سالم شوید

«مطالب این کتاب تحولی شگرف و ناگهانی در فناوری موفقیت پدید آورده‌اند. این کتاب تکرار طوطی‌وار کتاب‌های نیم قرن اخیر که در زمینۀ موفقیت نوشته شده‌اند، نیست، بلکه روشی است نوین برای رسیدن به تغییرات. آن را بخوانید یا بهتر بگویم، آن را به کار ببرید.»

رابرت آلن، نویسندۀ کتاب پدید آوردن ثروت و چالش‌طلبی

«آنتونی رابینز باعث شد تا خط سیر زندگی من در سطحی بالاتر قرار بگیرد. با شرکت در تمام کلاس‌های حضوری‌اش به جرأت می‌گویم که او در دنیا بهترین فردی است که می‌تواند با مخاطبین ارتباط برقرار کند. وی به راستی می‌داند که چه طور از درون‌تان بهترین چیزی را که خواستارش هستید، به دست آورید.»

راجر بلک، دارندۀ مدال جهانی المپیک و گزارشگر تلویزیون بی. بی. سی

«آنتونی طور دیگری فکر می‌کند و خدا را از این بابت شکر. چون او به ما کمک می‌کند تا به هر چیز با نگاهی متفاوت بنگریم. این ارزشی است که به رهبری و راهنمایی وی افزوده می‌شود.»

مایک بسچ، از روزنامۀ فدرال اکسپرس

«رابینز سخنگوی بزرگی است. بهترین حرف‌هایی که تا به حال شنیده‌ام از زبان او بوده است.»

مارتین هریس از دیلی تلگراف

خواندن کتاب قدرت نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز بیشتر عمر خود را صرف کمک به مردمی کرده است که در پی شناخت و پیشرفت توانمندی‌های بی‌نظیر خویشند. او (به عنوان یکی از پیشروان ملی عرصۀ فعالیت‌های بزرگ علمی) مؤسس و رئیس شرکت‌های آنتونی رابینز است. این شرکت‌ها تعهد دارند که به مردم در زمینۀ دستیابی به مهارت‌های حرفه‌ای و شخصی کمک کنند.

رابینز همچنین، به عنوان یک مشاور فعال و پرکار، با بخش‌های اجرایی سازمان‌هایی مانند آی. بی. ام (IBM)، اِی. تی و تی (AT&T)، حمل و نقل سریع آمریکا (American Express)، ارتش ایالات متحده و همچنین گروه حرفه‌ای لوس آنجلس داجرز و برندگان مدال‌های طلای بازی‌های المپیک، همکاری و مشاوره داشته است. وی همچنین برای تعدادی از شخصیت‌های برجستۀ جهان در نقش مشاور و مربی بوده است. از دیگر فعالیت‌هایش می‌توان به سمت مشاور اصلی چندین سازمان و اتحادیۀ مختلف اشاره کرد.

یکی از اهداف اصلی رابینز تبدیل دنیا به مکانی بهتر برای زندگی است. او با کمک کردن و هدایت افراد به سمت سرنوشت‌شان به این هدف دست می‌یابد، کمک‌هایی به شکل تقویت روابط افراد با خانواده‌های‌شان، جلب توجه آنها به منظور دستیابی به اهداف‌شان، رفع پریشانی‌های احساسی یا مالی و یا کمک به حضور آنها در جامعه. وی در طول سال‌ها، بدون خودخواهی، تمامی داشته‌ها و نیرویش را در اختیار مردم نیازمند قرار داده است و در سال ۱۹۹۱، در پی اهداف انسان‌دوستانه‌اش، مؤسسه‌ای غیرانتفاعی برای کمک به بچه‌های بی‌سرپرست، افراد بی‌خانمان، شهروندان محترم و جماعت زندانیان تأسیس کرد.

بخشی از کتاب قدرت نامحدود

«مردم همیشه برای ایجاد یک تغییر در زندگی خود، تصمیم می‌گیرند که هم احساسات (یا همان حالت‌های‌شان) و هم رفتارهای خود را تغییر دهند. برای مثال، سیگاری‌ها اغلب می‌خواهند که احساسات جسمانی و روانی (یا همان حالت‌های) خود را در کنار الگوهای رفتاری خویش تغییر دهند و با این کار عادت سیگار کشیدن را ترک کنند. در بخش دوم گفتیم برای ایجاد تغییر در حالت‌های انسانی که به تغییر رفتارها نیز منجر می‌شوند، دو راه وجود دارد: یکی تغییر روانشناختی، شامل تغییر در احساس‌ها و رفتارها و دیگری تغییر در برداشت‌های درونی است. در این بخش هم یاد خواهیم گرفت که چه طور برداشت‌های درونی خود را تغییر دهیم. این تغییرات باید در جهتی باشند که بتوانند نیروی ایجاد حالات مثبت و اعمال مؤثر در دستیابی به اهداف مورد نظر را در اختیارمان قرار بدهند.

می‌توانیم برداشت‌های درونی خود را از دو منظر تغییر دهیم. در منظر اول باید چگونگی برداشت‌های خود را عوض کنیم. برای مثال اگر در کاری بدترین حالت آن را در نظر گرفته‌ایم، بلافاصله باید آن را از تصویر ذهنی خود حذف و بهترین حالت ممکن را جایگزین آن کنیم. در منظر دوم هم می‌توانیم چه طور برداشت کردن خود را تغییر دهیم. بسیاری از ما روش‌هایی را در خود داریم که توسط آنها به مغز خود فرمان می‌دهیم که چه طور به مسائل مختلف پاسخ بدهد. برای مثال، بعضی‌ها با یک تصور ذهنی به کاری برانگیخته می‌شوند و بعضی دیگر به کمک لحنی خاص با خود صحبت می‌کنند و برای انجام کارهای پیش رو انگیزه‌ای دوچندان پیدا می‌کنند. بله همۀ ما روش‌هایی مخصوص به خود داریم و می‌توانیم به کمک آنها عکس‌العمل‌هایی آنی را تدارک ببینیم. برای یافتن چنین روش‌هایی بهتر است که راه‌های مختلف برداشت از مسائل را امتحان و بعد آنهایی را که در انجام کارهای مختلف حمایت‌مان می‌کنند، انتخاب کنیم.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۷ صفحه

حجم

۳۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۵۰۰
۲۹,۷۵۰
۵۰%
تومان