دانلود و خرید کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس الیزابت کلاین ترجمه علی مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس اثر الیزابت کلاین

کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس

معرفی کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس

کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس نوشتهٔ الیزابت کلاین و ترجمهٔ علی مرادی است. انتشارات ورا این کتاب تاریخی و فلسفی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس

در کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس مشخص شده است که «آگوستین» دربارۀ فرشتگان چه می‌گوید و در کجای بدنۀ آثارش بیشتر علاقمند به صحبت دربارۀ این موضوع بوده است. این کتاب در درجۀ اول به فرشتگان نیک پرداخته است؛ هر چند شیاطین نیز گاه ظاهر می‌شوند. پرسش الیزابت کلاین این است که چگونه فرشتگان نیک‌ نقش الهیاتی برای آگوستین دارند و نقش فرشتگان در الهیات معنوی آگوستین قدیس چیست؟ آگوستین از تأثیرگذارترین فیلسوفان و اندیشمندان مسیحیت در دوران باستان و اوایل قرون وسطی محسوب می‌شود. او از شکل‌دهندگان به سنت مسیحی غربی (کاتولیک و پروتستان) به حساب آمده است. گفته شده است که در عالم مسیحیت، شخصیت آگوستین همچون خورشیدی است که شعاع الهیاتش کلیسای مسیح را با سایر نحله‌های فکری و اعتقادی متأثر کرده است. او دارای «پدر کلیسا» است. الهیات آگوستین با عناصر اصلی کتاب مقدس گره خورده است؛ به گونه‌ای که مسائلی از کتاب مقدس نیست که مستقیم و غیرمستقیم مورد کنکاش او قرار نگرفته باشد. از جمله مباحث بنیادین که او در بیشتر آثارش به آن پرداخته، مقولۀ فرشته‌شناسی است. او در «شهر خدا»، «دربارۀ تثلیث» و «شروح مزامیر» به‌طور مستقیم به مسئلۀ فرشتگان پرداخته است. الیزابت کلاین در کتاب حاضر، با دسترسی و تسلط بر سایر آثار آگوستین قدیس و به‌طور مفصل، جایگاه فرشتگان را در منظومۀ الهیات او طی ۴ فصل بررسی و تحلیل کرده است.

خواندن کتاب فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین قدیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران تاریخ و فلسفهٔ دوران باستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Esther.Panah
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

ژرف‌ترین دیدگاه‌های الهیاتی در حوزهٔ فرشته شناسی، متأثر از نحله‌های فکری قدیس آگوستین هستند. الیزابت کلاین از طریق تألیف «فرشتگان در منظومه الهیات آگوستین»، شرح ارزنده و تحلیل قاعده‌مندی از انتزاعی نبودن فرشتگان، بر مبنای فرشته‌شناسی آگوستینی، ارائه کرده است. وقتی متوجه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۵۰%
تومان