دانلود و خرید کتاب بدون فیلتر سارا فرایر ترجمه سعید زرگریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدون فیلتر اثر سارا فرایر

کتاب بدون فیلتر

نویسنده:سارا فرایر
امتیاز:
۱.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بدون فیلتر

کتاب بدون فیلتر نوشتهٔ سارا فرایر است و با ترجمهٔ سعید زرگریان در انتشارات آموخته منتشر شده است. 

درباره کتاب بدون فیلتر

خانم فرایر در کتاب بدون فیلتر تصویر واضحی از روند کسب موفقیت و دستاورد در زندگی شخصی و حرفه‌ای را با لحنی صمیمی در اختیار خواننده می‌گذارد. اینکه چگونه می‌شود شرکتی نوپا را از صفر و با کمترین نشانهٔ امیدواری بنا کرد و به رفیع‌ترین جایگاه در صنعت خود رساند. اینکه چطور می‌شود با انواع و اقسام ناملایمات، موانع قانونی، سنگ‌اندازی‌ها و حتی مدیران بالادستیِ مانع‌تراش جنگید و باز هم خسته نشد و از پا ننشست. اینکه چطور می‌شود در صنعتی به‌شدت رقابتی، بدون تلاش برای حذف رقبای داخلی و خارجی و بدون کمک رانت و حتی باوجود مشکلات درون شرکتی، محصولی ساخت که خودش مردم را جذب و به‌طور خود‌جوش رشد کند. اینکه برای رسیدن به موفقیت، لازم نیست کارمان را با ایدهٔ عجیب‌وغریب و خارق‌العاده‌ای شروع کنیم و اینکه ساده نگه‌داشتن یک محصول می‌تواند محرک رشد هرچه بیشتر آن باشد.

این کتاب را حتی می‌توان راهگشای سیاست‌مداران و قانون‌گذاران کشورمان دانست که به حق دغدغه‌ٔ افزایش توان رقابت داخلی به‌ویژه در فضای مجازی را دارند. با خواندن داستان بنیان‌گذار اینستاگرام در این کتاب درمی‌یابیم که حتی می‌شود زیردست مدیری متعصب و برتری‌طلب همچون مارک زاکربرگ کار کرد و بازهم موفق شد. اینکه اگر ۲ شریک با عشق کار کنند و به جایگاه یکدیگر چشم نداشته باشند، شراکت خیلی هم چیز خوبی است.

خواندن کتاب بدون فیلتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بهتر اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره سارا فرایر

سارا فرایر خبرنگار حوزهٔ فناوری بلومبرگ‌‌ نیوز است. مقالاتش برندهٔ جایزه و گزارش‌های تکان‌دهندهٔ او سبب شده‌ است خودش را به‌عنوان کارشناس این حوزه مطرح کند که چگونه فیس‌بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و توییتر تصمیمات کاری‌ای می‌گیرند که هم روی آیندهٔ خودشان تأثیر می‌گذارد و هم روی جامعه.

فرایر که در شهر سن فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند، یکی از نویسندگان دائمی هفته‌نامهٔ بلومبرگ بیزینس ویک و شبکهٔ تلویزیونی بلومبرگ است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان