دانلود و خرید کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲ مایک رادر ترجمه کاظم موتابیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲ اثر مایک رادر

کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲

معرفی کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲

کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲ نوشتهٔ مایک رادر و جان شوک با ترجمهٔ کاظم موتابیان و مریم دربندی در انتشارات ناب اندیشان منتشر شده است.

درباره کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲

کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲ طوری طراحی شده است که با توضیحات روشن و قابل‌فهم به شما کمک می‌کند تا اصطلاحات فنی و تکنیک‌های ناب را بهتر درک کنید و دانش خود را ارتقا دهید. به‌ویژه مباحث به‌نحوی تهیه و تنظیم شده است که بتوانید با تکنیک نقشه‌برداری جریان ارزش و مفاهیم ناب مربوط به آن بهتر آشنا شوید.

این کتاب، کارگاه آموزشی کتاب «آموزش دیدن» است. یعنی هم خودتان می‌توانید از آن استفاده کنید و هم می‌توانید آن را به دیگران آموزش دهید. هر بخش از کتاب با یک تصویر همراه است که نشان می‌دهد در کدام مرحله از دوره هستید، کدام مراحل را گذرانده‌اید و مرحله بعدی کدام است.

در پایان هر مبحث نیز یک امتحان کوتاه آمده است. هر امتحان شامل چند سؤال چهارگزینه‌ای است که کمک می‌کند تشخیص دهید آیا نکات اصلی مبحث را درک کرده‌اید یا نه.

بدون نقشه جریان ارزش ایجاد تغییرات در یک شرکت شبیه ساختن یک خانه است بدون داشتن یک نقشه معماری.

نام کارگاه، نقشه‌برداری جریان ارزش است زیرا تکنیک‌های نقشه‌برداری به هرکسی امکان می‌دهد تا ریشه اتلاف را در همه جریان‌های ارزش تولیدی خود ببیند. اگرچه نقشه‌برداری به‌خودی‌خود هیچ ارزشی برای مشتری شما ایجاد نمی‌کند اما امیدواریم که وقتی این کارگاه را به اتمام رساندید، فقط تکنیک‌ها را یاد نگرفته باشید بلکه با کاربرد آن‌ها بتوانید در عمل و به‌سرعت تغییراتی در راستای بهترشدن سازمان خود ایجاد کنید.

خواندن کتاب کارگاه نقشه برداری جریان ارزش ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان