دانلود و خرید کتاب کارخانه ناب فردی بالی ترجمه آزاده رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارخانه ناب اثر فردی بالی

کتاب کارخانه ناب

معرفی کتاب کارخانه ناب

کتاب کارخانهٔ ناب؛ راهنمای پیاده‌سازی تولید ناب در کف کارگاه نوشتهٔ فردی بالی و مایکل بالی و ترجمهٔ آزاده رادنژاد است و کاظم موتابیان ویراستاری آن را بر عهده داشته است. انتشارات ناب اندیشان این اثر را منتشر کرده است. این کتاب اثری داستانی است که می‌تواند برای شما نقش یک مربی را بازی کند و اگر به دقت مطالعه شود می‌تواند مسیر ناب و راه و رسم ماندن در این مسیر را به شما نشان ‌دهد.

دربارهٔ کتاب کارخانه ناب

در این کتاب بیش از آنکه فقط یک مسئله در مورد خط تولید یا محصولات معیوب باشد، با احساس و رفتار سر و کار دارد و اهمیت تعاملات انسانی و نقش کارکنان را در موفقیت شرکت و پیشرفت آن نشان می‌دهد و تلاشی است برای نشان‌دادن چالش‌های انسانی‌ای که رهبران در مسیر تحقق تغییرات ناب با آن مواجه هستند.

این کتاب که به صورت داستانی اثربخش و برانگیزاننده نوشته شده، به راستی خواننده را درگیر یک فرآیند پیاده‌سازی تولید ناب در یک کارخانه واقعی می‌کند، چنانکه گویی خواننده خود در این فرآیند حاضر بوده و در چالش‌ها و تلاش‌های آن درگیر بوده است.

خواندن کتاب کارخانه ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که می‌خواهند دانش خود را در زمینهٔ تولید ناب و تفکر ناب، ارتقا دهد، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب کارخانه ناب

«عنوان انگلیسی کتاب کارخانه ناب، Gold Mine است، به معنی معدن طلا ولی این کتاب واقعا درباره معادن طلا نیست. طلا و معدن طلا در این کتاب فقط یک تمثیل است. در این کتاب، کارخانه به معدن طلا، و نقدینگی به طلا تشبیه شده که از معدن یا کارخانه قابل استخراج است و اینکه چرا روند استخراج طلا از معدن یا به دست آوردن نقدینگی از کارخانه در بسیاری از مواقع، کند شده یا متوقف می شود و اینکه اساسا چگونه یک کارخانه، می تواند مثل یک معدن طلا باشد و بتوان بی وقفه از آن طلا استخراج کرد، پرسش هایی است که این کتاب به خوبی به آن‌ها پاسخ می‌گوید.

ما عنوان این کتاب را کارخانهٔ ناب گذاشتیم چون مشخصا درباره یک کارخانه بحران زده و در مرز ورشکستگی است که به کمک یک مشاور ناب و در مقابل چشمان شما، تاب شده و نجات پیدا می کند.

در گستره کتاب شناسی تولید ناب، این کتاب از دو جنبه، از همه کتاب‌های تاب دیگر، خاص و متمایز می‌شود: نخست، سبک بیان روایی و داستانی آن است که کمک می‌کند مباحث علمی و تکنیکی در حین عمل و به شکل تجربی آموزش داده شوند و چنان بیان شوند که گویی خواننده خود در حال تجربه کردن آن‌ها است. دوم، پرداختن به وجهی از ناب سازی است که تاکنون در هیچ یک از آثار مربوط به تولید ناب به آن پرداخته نشده و آن وجه عامل انسانی در پیشبرد تغییرات ناب است. در سرتاسر این کتاب، خواننده، طنین «عبارت همه چیز بسته به آدمهاست» را می‌شنود. حتی در جایی به صراحت گفت می‌شود: «آدمها، ته ماشین ها، نه تکنیک و نه ... در واقع، آدم ها حلقه مفقوده در سلسله آثار ناب، تا قبل از کتاب کارخانه ناب بودند و ویژگی اصلی این کتاب پرداختن به چالش‌های انسانی در روند ایجاد تغییرات ناب است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۶۴۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان